آموزش رانندگان اسنپ

نکات مهم ثبت امتیاز برای مسافر توسط کاربر راننده

لویالتی

در به‌روزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ، می‌توانید دلایل رضایت و عدم رضایت خود از همسفرتان را هم انتخاب کنید و بر اساس نقاط مثبت و منفی موجود در اپلیکیشن به مسافر امتیاز بدهید.

ثبت امتیاز و نظرتان در مورد مسافران به اسنپ کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت سفر ثبت کرده و نهایتا به بهبود تجربه سفر کاربران راننده عزیز منجر خواهد شد.

راهنمای ثبت امتیاز برای مسافر در اپلیکیشن رانندگان اسنپ

در پایان سفر اسنپی، صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که از شما می‌خواهد به مسافرتان امتیاز بدهید. میزان رضایت شما از مسافر با لمس ستاره مشخص می‌شود و یک ستاره به معنای کمترین میزان رضایت و ۵ ستاره به معنی بیشترین میزان رضایت است.

دقت داشته باشید انتخاب ستاره سمت راست به معنی بیشترین امتیاز و انتخاب ستاره سمت چپ به معنی کمترین امتیاز است.

نکات مهم ثبت امتیاز برای مسافر توسط کاربر راننده باشگاه رانندگان اسنپ
نکات مهم ثبت امتیاز برای مسافر توسط کاربر راننده باشگاه رانندگان اسنپ

نکات مهم ثبت امتیاز برای مسافر توسط کاربر راننده باشگاه رانندگان اسنپ

نکات مهم ثبت امتیاز برای مسافر

  • خوش‌برخورد بودن، حضور به‌موقع در مبدأ، رعایت اصول بهداشتی، تمیز نگه‌داشتن ماشین و رعایت قوانین اسنپ جزو نقاط مثبت همسفر اسنپی شما محسوب می‌شود.
  • رفتار ناخوشایند، حضور با تأخیر در مبدأ، رعایت‌نکردن اصول بهداشتی، پرداخت هزینه کمتر، سیگار کشیدن و تعداد بیشتر از ظرفیت جزو نقاط منفی مسافر به‌حساب می‌آید.
  • در صورتی که انتخاب شما فقط یک ستاره باشد، فقط نقاط منفی سفر نمایش داده می‌شود. در این شرایط می‌توانید مشکل یا مشکلاتی که در طول سفر با آن روبرو بوده‌اید را مشخص کنید.
  • اگر برای همسفر خود ۵ ستاره انتخاب کنید، فقط نقاط مثبت در صفحه به نمایش درمی‌آید و می‌توانید دلایل امتیاز خود را ثبت کنید.
  • انتخاب درست دلایل مثبت و منفی برای ثبت امتیاز کمک می‌کند تا مسافرتان هم نسبت به رفتار خود آگاه‌تر شود و نقاط منفی را بهبود ببخشد.

ویژگی ثبت ستاره و انتخاب نقاط قوت و ضعف سفر راهی است برای رساندن حرف‌های شما به اسنپ، تا بتوانیم با بررسی این نظرات کیفیت سفرهای اسنپی را افزایش دهیم. ثبت امتیاز را بادقت انجام دهید و مطمئن باشید امتیازها و نظرات شما در ارتقای کیفیت سفرها مؤثر خواهد بود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵ دیدگاه)

  1. شهرهای کوچک بافرهنگ ضعیف،هزینه انتظار نمیدهند،در را محکم میزنند،ابعضی ها اصلا نمیدونن پرداخت آنلاین چیه ،باید در عابر بانک بایستی تا پول بگیرن،مبدا ومقصد بعضی ها اشتباه میزنن همون تاکسی تلفنی برای شهرهای کوچک بهتره یا اینکه آموزش از طریق برنامه بگذارید

  2. به خدا من همه این نکات رو رعایت میکنم و مطمئن هستم امتیاز مسافر هم هیچ تأثیری ندارد خود اسنپ همه کاره است کافی است یک سفر رو لغو کنی یا سفر کمتری رو قبول کنی همه این امتیاز های مسافر سرکاری است

  3. با سلام.
    وقتی مسافر سیگار بدون اجازه در میاره می‌کشه و دیر در مبدأ حاضر میشه اگه بخوای کمتر از گل بهش بگی در آخر امتیاز منفی میده و عوامل اسنپ یا همون سیستم بطور یکطرفه رأی به مسافر میدن و امتیاز راننده کم میشه ،حالا راننده به مسافر منفی بده چه سود؟

  4. سلام دادن امتیازمنفی یامثبت به مسافرچه سودی واسه راننده داره …مسافربعدازده دقیقه تاخیرمیادسوارمیشه هزینه تاخیرش هم نمیده وقتی بهش میگی هزینه تاخیرپرداخت کن پرداخت که نمیکنه هیچ امتیاز منفی هم برات میزنه و اسنپ هم بدون برو برگرد واسه راننده ای که این همه وقت گذاشته امتیازمنفی اون مسافر را ثبت میکند

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا