
کاربران راننده اسنپ از هر سفری که انجام میدهند، امتیازی به دست میآورند. این امتیازها توسط مسافران و بهصورت ستاره از حداقل یک ستاره تا حداکثر ۵ ستاره به رانندگان داده میشود. این امتیازات برای کاربران راننده بسیار اهمیت دارد و نشاندهنده کیفیت کار آنها است.
مسافران بر چه اساسی به کاربران راننده امتیاز میدهند؟
مسافران بر اساس برخی نقاط قوت همچون رفتار محترمانه، تمیز بودن خودرو، رانندگی ایمن و رعایت نکات بهداشتی و برخی نکات ضعف همچون رانندگی پرخطر، شرایط نامناسب خودرو، عدم تطابق خودرو، درخواست هزینه اضافی به کاربران راننده امتیاز میدهند.
قابلیت جزئیات امتیاز راننده اسنپ چیست؟
در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ قابلیتی وجود دارد که کاربران راننده میتوانند بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی شده آخر توسط مسافران، جزئیات بازخورد مسافران، بیشترین دلایلی که مسافران انتخاب کردهاند و همچنین نظرات آنها در مورد سفری که با کاربر راننده داشتهاند را به تفکیک مشاهده کنند.
جزئیات امتیاز راننده را از کجا ببینیم؟
اپلیکیشن راننده اسنپ را باز کرده و در صفحه اصلی، روی امتیاز بزنید.

در صفحه ای که باز میشود، گزینه «امتیاز شما» را انتخاب کنید.

در صفحه امتیازات، میتوانید جزئیات امتیازتان را بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی شده آخر از طرف مسافران مشاهده کنید. در این صفحه موارد زیر نمایش داده میشود:
- تعداد افرادی که به شما از ۱ تا ۵ امتیاز دادهاند
- پرتکرارترین گزینههای انتخابی مسافران
- نظرات مسافران در مورد شما

پیامهای هشدار در صورت پایین بودن امتیاز
در صفحه جزئیات امتیاز، درصورتیکه امتیازتان از حدنصاب پایینتر بیاید پیامهای هشداری دریافت خواهید کرد که وضعیت امتیازتان را گوشزد میکند. با اصلاح گزینههایی که مسافران بهعنوان نقطهضعف انتخاب کردهاند، میتوانید عملکرد خود را بهبود ببخشید و امتیازتان بالا ببرید.



سؤالات پرتکرار
امتیاز راننده اسنپ بر چه اساس محاسبه میشود؟
امتیاز راننده اسنپ بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی شده آخر توسط مسافران، محاسبه میشود و از حداقل یک ستاره تا حداکثر ۵ ستاره نمایش داده میشود.
امتیاز راننده در اپلیکیشن اسنپ چطور کم یا زیاد میشود؟
حداکثر امتیاز در اپلیکیشن راننده، ۵ است و کمشدن امتیازها، بر اساس صدم و دهم است. مثلا امتیاز ۴.۷۵ به این معنا است که بیست و پنج صدم تا امتیاز ۵ فاصله دارد.
سخن پایانی
امتیازهایی که به دست میآورید، نتیجهٔ فعالیتهای شما است. همیشه به یاد داشته باشید که امتیاز بیشتر در اسنپ با مزایای بیشتری همراه است و این مورد میتواند تجربهٔ بهتری از فعالیت در اسنپ به شما بدهد. سعی کنید شرایط مطلوب را برای مسافران فراهم کنید تا امتیازتان افزایش پیدا کند.




سلام وضعیت اقتصادی مردم باعث شده که حتی در موقع نظر دادن هرچه ناراحتی و مشکل از هرکجا دارن سر راننده بیچاره خالی کنن اگه کرایه باب میلشان نبود امتیاز منفی میدن اسنپ هم نرخ مشخصی تعیین نمیکنه میگه شناور هست در صورتی که با این شرایط هم راننده ناراضی هست هم مسافر من که از اکثر مسافران که سؤال کردم میگن ما اصلاً اهمیتی نمی دهیم فقط بخاطر بستن برنامه یه چیزی میزنیم بیشتر مواقع هم اصلاً امتیاز نمی دهیم ولی شما اگه مستمر فعالیت نکنی خود اسنپ امتیازت رو کم وزیاد میکنه ربط آنچنتنی هم به مسافر نداره
سلام وضعیت اقتصادی مردم باعث شده که حتی در موقع نظر دادن هرچه ناراحتی و مشکل از هرکجا دارن سر راننده بیچاره خالی کنن اگه کرایه باب میلشان نبود امتیاز منفی میدن اسنپ هم نرخ مشخصی تعیین نمیکنه میگه شناور هست در صورتی که با این شرایط هم راننده ناراضی هست هم مسافر من که از اکثر مسافران که سؤال کردم میگن ما اصلاً اهمیتی نمی دهیم فقط بخاطر بستن برنامه یه چیزی میزنیم بیشتر مواقع هم اصلاً امتیاز نمی دهیم ولی شما اگه مستمر فعالیت نکنی خود اسنپ امتیازت رو کم وزیاد میکنه ربط آنچنتنی هم به مسافر نداره
سلام یکی از مسافرام گزینه عدم تطابق خودرو برای بنده ثبت کرده در صورتی که اصلا اینطور نبوده و من هرگز با خودروی دیگری هیچ مسافری را جابجا نکردم و اسنپ امتیاز منفی برایم ثبت کرده
سلام یکی از مسافرام گزینه عدم تطابق خودرو برای بنده ثبت کرده در صورتی که اصلا اینطور نبوده و من هرگز با خودروی دیگری هیچ مسافری را جابجا نکردم و اسنپ امتیاز منفی برایم ثبت کرده
افرین دقیقا منم این مشکل دارم
افرین دقیقا منم این مشکل دارم
با سلام اگه کرایه ها رند بشن بهتره
با سلام اگه کرایه ها رند بشن بهتره
اینقدر که روی امتیاز و رضایت مسافر حساس هستید کمی هم به وضعیت رانندگان و اصلاح نرخ گذاری و خدمات به رانندگان توجه کنید .
اینقدر که روی امتیاز و رضایت مسافر حساس هستید کمی هم به وضعیت رانندگان و اصلاح نرخ گذاری و خدمات به رانندگان توجه کنید .