آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

جزئیات امتیاز راننده اسنپ

کاربران راننده اسنپ از هر سفری که انجام می‌دهند، امتیازی به دست می‌آورند. این امتیازها توسط مسافران و به‌صورت ستاره از حداقل یک ستاره تا حداکثر ۵ ستاره به رانندگان داده می‌شود. این امتیازات برای کاربران راننده بسیار اهمیت دارد و نشان‌دهنده کیفیت کار آنها است.

مسافران بر چه اساسی به کاربران راننده امتیاز می‌دهند؟

مسافران بر اساس برخی نقاط قوت همچون رفتار محترمانه، تمیز بودن خودرو، رانندگی ایمن و رعایت نکات بهداشتی و برخی نکات ضعف همچون رانندگی پرخطر، شرایط نامناسب خودرو، عدم تطابق خودرو، درخواست هزینه اضافی به کاربران راننده امتیاز می‌دهند.

قابلیت جزئیات امتیاز راننده اسنپ چیست؟

در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ قابلیتی وجود دارد که کاربران راننده می‌توانند بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی شده آخر توسط مسافران، جزئیات بازخورد مسافران، بیشترین دلایلی که مسافران انتخاب کرده‌اند و همچنین نظرات آنها در مورد سفری که با کاربر راننده داشته‌اند را به تفکیک مشاهده کنند.

جزئیات امتیاز راننده را از کجا ببینیم؟

اپلیکیشن راننده اسنپ را باز کرده و در صفحه اصلی، روی تصویر پروفایل بزنید.

جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

در صفحه ای که باز می‌شود، گزینه «امتیاز شما» را انتخاب کنید.

جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

در صفحه امتیازات، می‌توانید جزئیات امتیازتان را بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی‌ شده آخر از طرف مسافران مشاهده کنید. در این صفحه موارد زیر نمایش داده می‌شود:

  • تعداد افرادی که به شما از ۱ تا ۵ امتیاز داده‌اند
  • پرتکرارترین گزینه‌های انتخابی مسافران
  • نظرات مسافران در مورد شما
جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

پیام‌های هشدار در صورت پایین بودن امتیاز

در صفحه جزئیات امتیاز، درصورتی‌که امتیازتان از حدنصاب پایین‌تر بیاید پیام‌های هشداری دریافت خواهید کرد که وضعیت امتیازتان را گوشزد می‌کند. با اصلاح گزینه‌هایی که مسافران به‌عنوان نقطه‌ضعف انتخاب کرده‌اند، می‌توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید و امتیازتان بالا ببرید.

جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ
جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ
جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

سؤالات پرتکرار

امتیاز راننده اسنپ بر چه اساس محاسبه می‌شود؟

امتیاز راننده اسنپ بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی شده آخر توسط مسافران، محاسبه می‌شود و از حداقل یک ستاره تا حداکثر ۵ ستاره نمایش داده می‌شود.

امتیاز راننده در اپلیکیشن اسنپ چطور کم یا زیاد می‌شود؟

حداکثر امتیاز در اپلیکیشن راننده، ۵ است و کم‌شدن امتیازها، بر اساس صدم و دهم است. مثلا امتیاز ۴.۷۵ به این معنا است که بیست و پنج صدم تا امتیاز ۵ فاصله دارد.

سخن پایانی

امتیازهایی که به دست می‌آورید، نتیجهٔ فعالیت‌های شما است. همیشه به یاد داشته باشید که امتیاز بیشتر در اسنپ با مزایای بیشتری همراه است و این مورد می‌تواند تجربهٔ بهتری از فعالیت در اسنپ به شما بدهد. سعی کنید شرایط مطلوب را برای مسافران فراهم کنید تا امتیازتان افزایش پیدا کند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۶۹۴ دیدگاه)

  1. سلام ضمن تشکر من امتیازم ۴/۸۸ مباشد ولی روی صفحه اصلی ۴ نشان داده می‌شود لطفا اصلاح فرمایید با تشکر

  2. سلام ضمن تشکر من امتیازم ۴/۸۸ مباشد ولی روی صفحه اصلی ۴ نشان داده می‌شود لطفا اصلاح فرمایید با تشکر

  3. با سلام به شما بزرگوارعزیز پسرم بند۶۷ ساله هستم با قلب عمل کرده ودیگر مشکلات بعضی وقت ها مسافران محترمی که فراموش می کنند کرایه را پرداخت کنند وموبایل این عزیزان خاموش می باشد وبه فرمایش شما به شما پسر یا دختر گلم اطلاع میدم ولی هرگز به این کرایه دست پیدانمیکنم بعد هم کمیسیون هم باید پرداخت کنم کمی سخته با تشکر از شما عزیزانم

    1. مسعود عزیز
      پس از ثبت درخواست پشتیبانی از طرف شما در خصوص عدم پرداخت هزینه سفر، پیگیری‌های مکرر توسط کارشناسان پشتیبانی انجام شده و کیف پول مسافر غیرفعال می‌شود. در این شرایط مسافر دیگر نمی‌تواند درخواست سفر بدهد و باید حتما کیف پولش را شارژ کند.

      حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از شارژ حساب از طرف مسافر، بدهی سفر از حساب وی کسر شده و برای کاربر راننده واریز می‌شود.

      توجه داشته باشید اگر مسافر کیفش پولش را شارژ نکند، هزینه کمیسیون کسرشده به شما بازگردانده خواهد شد.

  4. با سلام به شما بزرگوارعزیز پسرم بند۶۷ ساله هستم با قلب عمل کرده ودیگر مشکلات بعضی وقت ها مسافران محترمی که فراموش می کنند کرایه را پرداخت کنند وموبایل این عزیزان خاموش می باشد وبه فرمایش شما به شما پسر یا دختر گلم اطلاع میدم ولی هرگز به این کرایه دست پیدانمیکنم بعد هم کمیسیون هم باید پرداخت کنم کمی سخته با تشکر از شما عزیزانم

    1. مسعود عزیز
      پس از ثبت درخواست پشتیبانی از طرف شما در خصوص عدم پرداخت هزینه سفر، پیگیری‌های مکرر توسط کارشناسان پشتیبانی انجام شده و کیف پول مسافر غیرفعال می‌شود. در این شرایط مسافر دیگر نمی‌تواند درخواست سفر بدهد و باید حتما کیف پولش را شارژ کند.

      حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از شارژ حساب از طرف مسافر، بدهی سفر از حساب وی کسر شده و برای کاربر راننده واریز می‌شود.

      توجه داشته باشید اگر مسافر کیفش پولش را شارژ نکند، هزینه کمیسیون کسرشده به شما بازگردانده خواهد شد.

  5. باسلام باوجود کرایه بسیار پائین اسنپ که حتی نصف کرایه تاکسی شهری نیست بعضی از مسافران توقع بیش از حد از راننده و ماشین دارن و ناعادلانه امتیاز غیرمنطقی به راننده میدن اینکار باعث میشه تمام زحمات راننده به هدر بره خواهشمندم با توجه به تورم فعلی نسبت به افزایش کرایه ها اقدام کنید ممنون

  6. باسلام باوجود کرایه بسیار پائین اسنپ که حتی نصف کرایه تاکسی شهری نیست بعضی از مسافران توقع بیش از حد از راننده و ماشین دارن و ناعادلانه امتیاز غیرمنطقی به راننده میدن اینکار باعث میشه تمام زحمات راننده به هدر بره خواهشمندم با توجه به تورم فعلی نسبت به افزایش کرایه ها اقدام کنید ممنون

  7. اگر من راننده با جاده و خیابون خراب و راننده های عصبی تو خیابون و مسافری که فکر میکنه زمان پیامبره مارو بعنوان برده خریده حمایتی از جانب اسنپ نداشته باشم…چرا باید ادامه بدم؟!

  8. اگر من راننده با جاده و خیابون خراب و راننده های عصبی تو خیابون و مسافری که فکر میکنه زمان پیامبره مارو بعنوان برده خریده حمایتی از جانب اسنپ نداشته باشم…چرا باید ادامه بدم؟!

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00