آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

جزئیات امتیاز راننده اسنپ

کاربران راننده اسنپ از هر سفری که انجام می‌دهند، امتیازی به دست می‌آورند. این امتیازها توسط مسافران و به‌صورت ستاره از حداقل یک ستاره تا حداکثر ۵ ستاره به رانندگان داده می‌شود. این امتیازات برای کاربران راننده بسیار اهمیت دارد و نشان‌دهنده کیفیت کار آنها است.

مسافران بر چه اساسی به کاربران راننده امتیاز می‌دهند؟

مسافران بر اساس برخی نقاط قوت همچون رفتار محترمانه، تمیز بودن خودرو، رانندگی ایمن و رعایت نکات بهداشتی و برخی نکات ضعف همچون رانندگی پرخطر، شرایط نامناسب خودرو، عدم تطابق خودرو، درخواست هزینه اضافی به کاربران راننده امتیاز می‌دهند.

قابلیت جزئیات امتیاز راننده اسنپ چیست؟

در اپلیکیشن کاربر راننده اسنپ قابلیتی وجود دارد که کاربران راننده می‌توانند بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی شده آخر توسط مسافران، جزئیات بازخورد مسافران، بیشترین دلایلی که مسافران انتخاب کرده‌اند و همچنین نظرات آنها در مورد سفری که با کاربر راننده داشته‌اند را به تفکیک مشاهده کنند.

جزئیات امتیاز راننده را از کجا ببینیم؟

اپلیکیشن راننده اسنپ را باز کرده و در صفحه اصلی، روی امتیاز بزنید.

جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

در صفحه ای که باز می‌شود، گزینه «امتیاز شما» را انتخاب کنید.

جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

در صفحه امتیازات، می‌توانید جزئیات امتیازتان را بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی‌ شده آخر از طرف مسافران مشاهده کنید. در این صفحه موارد زیر نمایش داده می‌شود:

  • تعداد افرادی که به شما از ۱ تا ۵ امتیاز داده‌اند
  • پرتکرارترین گزینه‌های انتخابی مسافران
  • نظرات مسافران در مورد شما
جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

پیام‌های هشدار در صورت پایین بودن امتیاز

در صفحه جزئیات امتیاز، درصورتی‌که امتیازتان از حدنصاب پایین‌تر بیاید پیام‌های هشداری دریافت خواهید کرد که وضعیت امتیازتان را گوشزد می‌کند. با اصلاح گزینه‌هایی که مسافران به‌عنوان نقطه‌ضعف انتخاب کرده‌اند، می‌توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید و امتیازتان بالا ببرید.

جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ
جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ
جزئیات امتیاز راننده اسنپ باشگاه رانندگان اسنپ

سؤالات پرتکرار

امتیاز راننده اسنپ بر چه اساس محاسبه می‌شود؟

امتیاز راننده اسنپ بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی شده آخر توسط مسافران، محاسبه می‌شود و از حداقل یک ستاره تا حداکثر ۵ ستاره نمایش داده می‌شود.

امتیاز راننده در اپلیکیشن اسنپ چطور کم یا زیاد می‌شود؟

حداکثر امتیاز در اپلیکیشن راننده، ۵ است و کم‌شدن امتیازها، بر اساس صدم و دهم است. مثلا امتیاز ۴.۷۵ به این معنا است که بیست و پنج صدم تا امتیاز ۵ فاصله دارد.

سخن پایانی

امتیازهایی که به دست می‌آورید، نتیجهٔ فعالیت‌های شما است. همیشه به یاد داشته باشید که امتیاز بیشتر در اسنپ با مزایای بیشتری همراه است و این مورد می‌تواند تجربهٔ بهتری از فعالیت در اسنپ به شما بدهد. سعی کنید شرایط مطلوب را برای مسافران فراهم کنید تا امتیازتان افزایش پیدا کند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۶۹۴ دیدگاه)

  1. با سلام.
    لطفا در نظر سنجی بجای چند ستاره کنار هم از اعداد یک تا ۵ استفاده کنید.
    بعضی از مسافرین اشتباها بجای ستاره پنج ستاره اول یا بلعکس رو می زنند.

  2. با سلام.
    لطفا در نظر سنجی بجای چند ستاره کنار هم از اعداد یک تا ۵ استفاده کنید.
    بعضی از مسافرین اشتباها بجای ستاره پنج ستاره اول یا بلعکس رو می زنند.

  3. با سلام و خداقوت به کادر محترم اسنپ
    اسنپ خیلی عالیه اما باگ هایی که دارد شامل:
    ۱ حذف شدن سهمیه بنزین
    ۲ کرایه های پایین درمقابل کمیسیون بالا
    ۳ دریافت سفر با مبدا دور
    ۴ امکان لغو سفر از طرف مسافر و هدر رفتن زمان
    برای رانندگان، بدون برگشت هزینه.
    راه حل ساده، منصفانه و هوشمندانه و کاربردی
    (مسافر تنها در صورت پرداخت هزینه بتواند سفر خود
    را لغو کند. در این صورت از لغو های بیجا و بیهوده
    کاملا جلوگیری میشود و مسافر با دقت بیشتری درخواست سفر میکند)
    با این راهکار میزان سفرهای لغو شده در اسنپ به طور
    قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
    ۵ امتیاز دادن نادرست و غیر واقعی مسافران
    (درصورتی که مسافر امتیاز پایینی به ثبت میرساند،
    تیم پشتیبانی بهترین کاری که میتواند انجام دهد این
    است که علت را از جانب هر دو طرف یعنی هم مسافر
    و هم راننده جویا شود و بعد از آن عوامل پشتیبانی
    امتیاز نهایی را برای رانندگان عزیز ثبت نمایند تا خدایی
    نکرده حقی از افراد ضایع نشود، زیرا فعالیت رانندگان
    با نظرات نه چندان فکر شده و حساب شده از جانب
    بعضی مسافران، میتواند با تهدید جدی مواجه شود
    و سبب مسدودیت آن ها شود)
    ۶ و در آخر مهم ترین بخش این است که کرایه سفر
    با کولر روشن و کولر خاموش در فصل تابستان یکسان
    است و تفاوتی ندارد. این یکی از اساسی ترین و ریشه ای
    ترین ضعف ها برای نام بزرگ اسنپ هست که با برطرف
    کردن آن فشارهای وارده بر خودروهای رانندگان را کاهش
    میدهد. (برای بهبود این موضوع لازم است در فصل
    تابستان، سفرها به دو بخش استفاده از کولر و عدم
    استفاده از کولر تقسیم شود با دو قیمت متفاوت،
    و با انتخاب یکی از این دو بخش از جانب مسافر،
    برای رانندگان قابل ملاحظه باشد، در این صورت از
    به وجود آمدن هزینه های اضافی برای رانندگان جلوگیری
    میشود و کیفیت کار فوق العاده بالا میرود)
    سپاس از تیم قدرتمند اسنپ
    به امید رسیدگی جدی و بهبود وضعیت

  4. با سلام و خداقوت به کادر محترم اسنپ
    اسنپ خیلی عالیه اما باگ هایی که دارد شامل:
    ۱ حذف شدن سهمیه بنزین
    ۲ کرایه های پایین درمقابل کمیسیون بالا
    ۳ دریافت سفر با مبدا دور
    ۴ امکان لغو سفر از طرف مسافر و هدر رفتن زمان
    برای رانندگان، بدون برگشت هزینه.
    راه حل ساده، منصفانه و هوشمندانه و کاربردی
    (مسافر تنها در صورت پرداخت هزینه بتواند سفر خود
    را لغو کند. در این صورت از لغو های بیجا و بیهوده
    کاملا جلوگیری میشود و مسافر با دقت بیشتری درخواست سفر میکند)
    با این راهکار میزان سفرهای لغو شده در اسنپ به طور
    قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
    ۵ امتیاز دادن نادرست و غیر واقعی مسافران
    (درصورتی که مسافر امتیاز پایینی به ثبت میرساند،
    تیم پشتیبانی بهترین کاری که میتواند انجام دهد این
    است که علت را از جانب هر دو طرف یعنی هم مسافر
    و هم راننده جویا شود و بعد از آن عوامل پشتیبانی
    امتیاز نهایی را برای رانندگان عزیز ثبت نمایند تا خدایی
    نکرده حقی از افراد ضایع نشود، زیرا فعالیت رانندگان
    با نظرات نه چندان فکر شده و حساب شده از جانب
    بعضی مسافران، میتواند با تهدید جدی مواجه شود
    و سبب مسدودیت آن ها شود)
    ۶ و در آخر مهم ترین بخش این است که کرایه سفر
    با کولر روشن و کولر خاموش در فصل تابستان یکسان
    است و تفاوتی ندارد. این یکی از اساسی ترین و ریشه ای
    ترین ضعف ها برای نام بزرگ اسنپ هست که با برطرف
    کردن آن فشارهای وارده بر خودروهای رانندگان را کاهش
    میدهد. (برای بهبود این موضوع لازم است در فصل
    تابستان، سفرها به دو بخش استفاده از کولر و عدم
    استفاده از کولر تقسیم شود با دو قیمت متفاوت،
    و با انتخاب یکی از این دو بخش از جانب مسافر،
    برای رانندگان قابل ملاحظه باشد، در این صورت از
    به وجود آمدن هزینه های اضافی برای رانندگان جلوگیری
    میشود و کیفیت کار فوق العاده بالا میرود)
    سپاس از تیم قدرتمند اسنپ
    به امید رسیدگی جدی و بهبود وضعیت

  5. با سلام ، این امتیازات فاقد ارزش هستند چون کاملا غیر منصفانه داده می شود .بنده دارای ماشین ساینا مدل ۴۰۱ و بسیار تمیز و خوش بو هستم ، ماهانه فقط دویست هزارتومان هزینه عطر ماشین پرداخت میکنم ، برای تمام مسافرین کولر روشن کردم ، به هیچ عنوان رفتار زننده و هجوی نداشته ام ولی مرتب امتیاز بنده کم میشه .یا وقتی درخواست کننده سفر ، برای فرد دیگری درخواست سفر کرده و خود در داخل ماشین حضور ندارد چگونه میتوان به امتیاز او ارزش داد ، یا مسافری که با سیگار روشن وارد ماشین میشود و به او تذکر میدهم و بعد از پیاده شدن امتیاز پایین میدهد

  6. با سلام ، این امتیازات فاقد ارزش هستند چون کاملا غیر منصفانه داده می شود .بنده دارای ماشین ساینا مدل ۴۰۱ و بسیار تمیز و خوش بو هستم ، ماهانه فقط دویست هزارتومان هزینه عطر ماشین پرداخت میکنم ، برای تمام مسافرین کولر روشن کردم ، به هیچ عنوان رفتار زننده و هجوی نداشته ام ولی مرتب امتیاز بنده کم میشه .یا وقتی درخواست کننده سفر ، برای فرد دیگری درخواست سفر کرده و خود در داخل ماشین حضور ندارد چگونه میتوان به امتیاز او ارزش داد ، یا مسافری که با سیگار روشن وارد ماشین میشود و به او تذکر میدهم و بعد از پیاده شدن امتیاز پایین میدهد

  7. سلام/بهتره که نظرسنجی قبل از اتمام سفر برای مسافر ارسال بشه/مثلا ۲ دقیقه قبل از اتمام سفر/اینطوری نظرشون به واقعیت نزدیک تر هست/وقتی سفر تموم میشه مسافر میخواد سریع پیاده بشه و به کارش برسه/در سفر بعدیش اول نظرسنجی سفر قبل ازش پرسش میشه،که متاسفانه یا نظر نمیده و صفحه رو رد میکنه و یا امتیازش از واقعیت دور هست و خاطرات خوش و یا ناخوش سفر قبلی شاید به درستی در ذهنش نباشه !
    گاهی هم پیش میاد مسافر ۲ نفر هستن ولی یک مقصد میزنن و از راننده میخوان که مثلا با اختلاف یک چهارراه،مقصد رو تغییر بدیم تا نفر دوم هم جلوی منزلش پیاده بشه که واقعا کم لطفی هست و گمان میکنن توی باکمون آب میریزیم نه بنزین !
    و وقتی با مخالفت حتی محترمانه راننده رو به رو میشن متاسفانه امتیاز پایین میدن !

  8. سلام/بهتره که نظرسنجی قبل از اتمام سفر برای مسافر ارسال بشه/مثلا ۲ دقیقه قبل از اتمام سفر/اینطوری نظرشون به واقعیت نزدیک تر هست/وقتی سفر تموم میشه مسافر میخواد سریع پیاده بشه و به کارش برسه/در سفر بعدیش اول نظرسنجی سفر قبل ازش پرسش میشه،که متاسفانه یا نظر نمیده و صفحه رو رد میکنه و یا امتیازش از واقعیت دور هست و خاطرات خوش و یا ناخوش سفر قبلی شاید به درستی در ذهنش نباشه !
    گاهی هم پیش میاد مسافر ۲ نفر هستن ولی یک مقصد میزنن و از راننده میخوان که مثلا با اختلاف یک چهارراه،مقصد رو تغییر بدیم تا نفر دوم هم جلوی منزلش پیاده بشه که واقعا کم لطفی هست و گمان میکنن توی باکمون آب میریزیم نه بنزین !
    و وقتی با مخالفت حتی محترمانه راننده رو به رو میشن متاسفانه امتیاز پایین میدن !

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00