
گاهی اوقات در سفرهای اسنپی، کاربر راننده و مسافر نیاز به هماهنگیهای بیشتری با یکدیگر دارند. همیشه، اطلاع از رنگ ماشین و پلاک خودرو برای مسافر و محل مبدأ روی نقشه و نام مسافر، برای کاربر راننده کافی نیست. گاهی با یک هماهنگی ساده، بسیاری از پیچیدگیهای یک سفر کاسته میشود.
اسنپ در هر دو اپلیکیشن راننده و مسافر امکان گفتوگوی متنی میان راننده و مسافر را درنظر گرفته است و کاربران راننده و مسافر میتوانند از داخل اپلیکیشن و پیش از سوارشدن مسافر، برای اطلاع از مکان یکدیگر و یا برای هماهنگیهای بیشتر با هم گفتوگوی متنی داشته باشند.
چگونه با مسافر گفتوگو کنیم؟
کاربر راننده پیش از رسیدن به مبدأ مسافر علاوه بر نشانِ تماس تلفنی، علامت گفتوگوی متنی را نیز در اپلیکیشن خود مشاهده میکند. شما میتوانید با لمس این نشان، علاوه بر گفتوگو با مسافر از عبارتهای آمادهای که در این بخش قرار دارند نیز استفاده کنید. همچنین اگر مسافر پیامی برای شما ارسال کرده باشد در همین بخش با علامت قرمز بالای نشان گفتوگو نمایش داده میشود.


عبارتهای آماده در چه شرایطی استفاده میشود؟
برخی جملات آمادهای که در بخش گفتوگو برای کاربران راننده در نظر گرفته شده است عبارتاند از: «لطفاً با من تماس بگیرید»، «بله، در مسیر مبدأ هستم» و «متوجه شدم، منتظر میمانم»، کاربر راننده را از نوشتن متن بینیاز میکند و شما میتوانید برای افزایش سرعت کار خود، از همین عبارتها استفاده کنید.
همچنین اگر کاربر مسافر به شما پیام دهد، به شکل زیر قابلمشاهده خواهد بود و میتوانید برای جوابدادن از پاسخهای آماده استفاده کنید

گاهی نیز ممکن است پیام موردنظر شما در هیچکدام از متنهای از قبل آماده وجود نداشته باشد. در این شرایط میتوانید متن موردنظر خود را برای هماهنگی با مسافر تایپ کنید.


خیلی خوب هست
احسنت عالی بود مرسی ولی باید دیده توی کار جوابش چطوره اینجا همچی خوبه
سلام وقت بخیر
فقط اگه مثل قبل مسیر مبدأ تا مقصد زوم شده باشه عالیه
با سلام وخسته نباشید خدشمابسیارکارکارجالب وبجای بودامیدوارم که که موفق باشید
خیلی عالیه
سلام بسیار زیبا دستتان درد نکنه
عالی
بسیار بسیار عالی????????اسنپ عزیز
عالی هست
باسلام و خداقوت خدمت همکاران دفاتر اسنپ و راننده های عزیز و زحمتکش.
اگر مسافرین از این طرح گفتگوی متنی رایگان استقبال کنند خوب است
چون شوربختانه بعضی از مسافران اول اسنپ میگیرند و گوشی را کنار گذاشته و بعد آماده سفر میشوند در صورتیکه اصلاً اینکار درست نیست .
راننده حتی هشدار رسیدن را که میفرستد بعضی مسافران جوابی نمیدهد و در بعضی مواقع اگر به مسافر زنگ زده میشود که گفته شود بنده در مبدا هستم و تشریف بیارید جواب تلفن را نمیدهند چون متاسفانه در حال آماده شدن هستند.
ای کاش این فرهنگِ اول آماده شدن مسافر و دوم اسنپ گرفتن اصلاح شود و مسافر بموقع به خودرو مراجعه کند عالی میشود.
مسافرین محترم بخاطر حفظ سلامتی خود و رانندگان اسنپ در این روزهای پرخطر کرونایی حدالمقدور محبت کنند هزینه سفر را نقدی نپردازند و آنلاین پرداخت کنند .
باتشکر از اسنپ و مسافرین عزیز .????
با سلام
خدا حفظتان کنه
بنده هم با نظرها موافق هستم
خسته نباشید