اینترنت با زندگی همه ما گره خورده و تصور ارتباط بدون اینترنت تقریباً محال است؛ از درخواست اسنپ گرفته تا کارهای بانکی همگی به وجود اینترنت نیاز دارند؛ اما گاهی اوقات در شرایطی قرار میگیریم که به اینترنت دسترسی نداریم. در این وضعیت روش درخواست اسنپ به چه صورت است؟ در این مطلب روش دریافت درخواستهای اسنپ تلفنی و همچنین قوانین و نکات مهم این سرویس را با هم مرور میکنیم.
درخواست اسنپ تلفنی چیست؟
برای درخواستهای اسنپ تلفنی در سفرهای شهری مسافر با شماره ۱۵۵۱ تماس میگیرد و کارشناسان پشتیبانی نشانی مبدأ و مقصد را ثبت کرده و پس از اعلام قیمت به مسافر در صورت تمایل درخواست سفر را ثبت میکنند.
در اپلیکیشن راننده اسنپ، درخواست سفر تلفنی با علامت «قبول سفر تلفنی» نمایش داده میشود و پس از پذیرش سفر از طرف شما کاربر راننده، جزئیات سفر مانند شماره پلاک، نوع خودرو و مشخصات کاربر راننده از طریق پیامک به اطلاع مسافر میرسد.
مراحل قبول و انجام درخواست سفر اسنپ تلفنی تفاوتی با سفرهای معمولی ندارد و در هر درخواست جزئیاتی شامل «نام مسافر»، «مبدأ »، «مقصد سفر» و «هزینه سفر» نمایش داده میشود که میتوانید با توجه به شرایط، سفر مطلوب خود را انتخاب کرده و روی گزینه «قبول سفر تلفنی» بزنید.
هنگام رسیدن به مقصد، مبلغ کرایه برای شما به نمایش درمی آید. توجه داشته باشید که مسافران در درخواستهای سفر تلفنی فقط به صورت نقدی میتوانند هزینه سفر را پرداخت کنند.
هزینه درخواستهای سفر تلفنی فقط به صورت نقدی از طرف مسافر پرداخت میشود.
نحوه محاسبه هزینه درخواستهای سفر تلفنی
هزینه درخواستهای سفر تلفنی شامل هزینه معمول سفر بهعلاوه هزینه تماس تلفنی است که توسط مسافر پرداخت میشود. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، در انتهای سفر، هزینه کسرشده بابت تماس تلفنی به صورت مجزا برای شما به نمایش درمی آید. توجه داشته باشید هزینه کسرشده بابت تماس تلفنی در شهرهای مختلف، متفاوت است.
در درخواستهای سفر تلفنی، هزینه تماس تلفنی مبلغی جدا از درآمد کاربر راننده است که توسط مسافر پرداخت شده و در پایان سفر هزینه کسرشده بابت تماس تلفنی به صورت مجزا نمایش داده میشود.
سوالات پر تکرار
- چرا هزینه سفرهای اسنپ تلفنی با سفرهای معمولی تفاوت دارد؟
تفاوت درخواستهای سفر اسنپ تلفنی و سفرهای معمولی مربوط به هزینه تماس تلفنی است که از مسافر کسر میشود.
- هزینه درخواستهای اسنپ تلفنی چطور پرداخت میشود؟
در درخواستهای سفر اسنپ تلفنی، هزینه سفر فقط بهصورت نقدی پرداخت میشود و هزینه تماس تلفنی برعهده مسافر است که در پایان سفر هزینه کسرشده بابت تماس تلفنی به صورت مجزا نمایش داده میشود و از رانندگان هزینهای بابت تماس کسر نمیشود.
- در سفرهای اسنپ تلفنی، استفاده از کد تخفیف به چه صورت است؟
در درخواستهای اسنپ تلفنی، امکان استفاده از کد تخفیف وجود ندارد.
سلام وقت بخیر . ابتدا خدمتون عرض کنم که مبلغ کمیسیون که از راننده کسر میشه خیلی زیاد هست لطف کنید تجدید نظر کنید یا کرایه ها بالا تر بزنید در مورد طرح جدید هم باید اجرا بشه ببینیم چه نتیجه ای میده . خدا قوت به همه پرسنل اسنپ
قیمت کرایه ها خیلی اومده پایین فقط برای راننده استحلاک میمونه
لطفا” تعداد مسافر بیشتر از ظرفیت خودرو را در قیمت گذاری لحاظ فرمائید
چون در حدود ۴۰ درصد از سفرها تعداد مسافرین خارج از ظرفیت خودرو میباشد
وبنا بر شرایط موجود و حاکم در قوانین نظارتی اسنپ ، راننده مجبور به انجام آن سفر میباشد
وگرنه منجر به زیان و هزینه میگردد ، آنهم با توجه به مسافتهای دوری که راننده تا مبداء طی مینماید
یا حق
سلام بسیار عالیه انشالله طرح موفقیت آمیز ی برای ناوگان و رانندگان باشد
سلام بسیارخوبه انشالله که سود خوبی برای ما رانندگان و ناوگان اسنپ را داشته باشد
باعث درگیری بین راننده و مسافر میشه چون پول نقد اکثرا ندارن و بعضی ها هم بلد نیستن اینترنتی پرداخت کنن
والا همینجوری قیمتا پایینه ایشالله که با این طرح بهتر بشه ممنون میشم هزینه صفر رو بهتر ومقول تر برای راننده ها بزنین ممنونیم از برنامه اسنپ
خیلی خوبه
بله خوبه ولی مبلغ کرایه ها خیلی خیلی کمه
درود برشما.خوبه ولی اگر امکانش باشه قبل از قبول سفر مبلغ کرایه تا مقصد نمایش داده شود و سفرهای بین شهری نیز فعالتر شود.