
در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنشهای مالی زیادی انجام میدهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم میآید و رعایت برخی نکات، امنیت حسابهای بانکیتان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکیتان میشود را با هم مرور میکنیم.
هرگز کارتبانکی و رمزهای ارسالشده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارتبانکی و رمزهای یکبارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.
به تماسها و پیامکهای حاوی لینکهای مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بیتوجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.
هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.
اگر کارتبانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقتهای برنامهریزی شده اتفاق میافتند و شخصی که کارت شما را سرقت میکند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارتبانکیتان را کنار کارت نگهداری میکنید بهخاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یکچشم بههمزدن حسابتان خالی میشود.
هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکیتان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.
سلام وقطر بخیر چندین بار برای بار گذاری مدارک موتور اقدام کرده ام چون موتور خودرا تعویض کرده ام تمامی مراحل را باموفقیت ثبت کرده ام اما هیچ پیامکی برای من بابت اینکه مراحل انجام شده است نیامده لطفا رسیدگی کنین چرا برای هر مشکلی باید حضوری انجام شود چون کارشناسانتان میگویند اگه نشود باید حضوری رفت
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
اقاسرویس چرا کمه کم میدین
سلام خدا قوت بسیار جالب ومفید
با سلام اگرمدیران اسنپ میزان امتیازهای راتظمین کندمشکلی نیست همیه مسافران کرایه خود را آنلاین پرداخت نماینداسنپ سرویس می فرسته میبایست درصورتیکه شخص مسافر موجودی نداره نباید برایش سرویس بدن
سلام ازشما بسیار سپاسگزاریم خیلی زحمت میکشید تامارا ازسوء استفاده های مالی مطلع کنید خسته نباشیم ممنونیم
بادرود لطفا اطلاع رسانی کنید به مسافران که درخواست شماره کارت نکنند. گاه وقتی من به مسافر گفتم شماره کارت خلاف مقررات اسنپ هست ستاره منفی میدن
باسلام . یعنی خدا پدر مادر کسایی رو که بانی اسنپ بودن رو بیامرزه دمشون گرم با این ابتکارشون باعث شدن پیش هر نامردی سر خم نکنیم
خوبه
ممنون از راهنمائیتون
لطفا کرایه را رند کنید بعضی از مسافر ها آنلاین پرداخت نمی کنند ومشکل داریم ما رانندها با تشکر