
در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنشهای مالی زیادی انجام میدهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم میآید و رعایت برخی نکات، امنیت حسابهای بانکیتان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکیتان میشود را با هم مرور میکنیم.
هرگز کارتبانکی و رمزهای ارسالشده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارتبانکی و رمزهای یکبارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.
به تماسها و پیامکهای حاوی لینکهای مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بیتوجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.
هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.
اگر کارتبانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقتهای برنامهریزی شده اتفاق میافتند و شخصی که کارت شما را سرقت میکند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارتبانکیتان را کنار کارت نگهداری میکنید بهخاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یکچشم بههمزدن حسابتان خالی میشود.
هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکیتان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.
اره خوب بود
سلام،ممنون از شما
با مسافری که نه حساب بانکی داره ونه پول نقد چه کار باید کرد؟
سلام اول ازهمه برای تمام کارکنان چه از پشتیبانی چه از رانندگان محترم زحمت کشه اروزی توفیق وسربلندی برای این عزیزان شاکرهستم من تنهام تقضایی ک دارم لطفاطرحی رااجراکنیدک فقط مشتریای محترم فقط فقط پرداختیاب صورت آنلاین باشددقیقن مثل سوپرمارکتیا
سلام بسیاری غز مسافران به دلیل اختلال اینترنت یا سایر موارد درخواست شماره کارت دارند ندادن شماره کارت باعث دلخوری و ثبت تیکت منفی برای راننده میشود لطفاً اگر ممکن است کاربران فعال را به دستگاه پوز مجهز نماید تا مشکل برطرف شود
سلام لطفا درقسمت پرداخت به مسافراعلام شودفقط پرداخت ازطریق اپلیکیشن اسنپ انجام شودوازراننده به هیچ وجه شماره کارت درخواست نگرددیا اینکه نقدی پرداخت انجام شود ممنون از زحماتتون
ازاین برنامه راضی هستم،باسپاس،ازشما
سلام لطفا به مسافران عزیز اعلام کنید
که در صورت نداشتن وجه نقد
از رانندگان اسنپ شمارهی کارت درخواست نکنند
و آنلاین پرداخت کنند
درود مفید بود. سپاسگزارم
سلام، از پیامک های هشدار دهنده شما بسیار متشکرم.
بله عالی بود