
در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنشهای مالی زیادی انجام میدهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم میآید و رعایت برخی نکات، امنیت حسابهای بانکیتان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکیتان میشود را با هم مرور میکنیم.
هرگز کارتبانکی و رمزهای ارسالشده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارتبانکی و رمزهای یکبارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.
به تماسها و پیامکهای حاوی لینکهای مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بیتوجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.
هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.
اگر کارتبانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقتهای برنامهریزی شده اتفاق میافتند و شخصی که کارت شما را سرقت میکند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارتبانکیتان را کنار کارت نگهداری میکنید بهخاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یکچشم بههمزدن حسابتان خالی میشود.
هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکیتان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.
با سلام متاسفانه ۹۰درصدمسافران نه پرداخت آنلاین میکنند نه نقدی دارند درخواست شماره کارت میکنند.دراین حالت چکار باید کرد.
سلام کاربر محترم، مطابق با قوانین شرکت اسنپ دادن شماره کارت شخصی به مسافر تخلف می باشد، و مسافر موظف است یا بصورت انلاین داخل اپلیکیشن پرداخت انجام دهد یا بصورت وجه نقد تسویه صورت گیرد و تسویه در خارج از این موارد تخلف می باشد.
ممنون از لطفتون اطلاعات مفیدی ارائه دادید.
سلام دوستان ممنون بابت راهنمایی ولی به مسافران بگویید با شماره های خاموش اسنپ نگیرند وبه پیام اسنپ رسید توجه کنند وشما اسنپ عزیز برای توقف مسافر هزینه اضافه کنید
عالی
باسلام به عوامل محترم اسنپ چنانچه تدبیری اندیشه شود که تامسافر اعتبار پرداخت نداشته باشد نتواند از خدمات اسنپ استفاده نماید به این طریق امکان تخلف و هدر رفتن کرایه وسو استفاده از کارت بانکی تقریبا به صفر میرسد باتشکر
بسیار عالی قبلا اطلاع رسانی وله تبعات آن آگاه بودم
اوکی خیلی خوبه
سلام
عالی بود
سلام مسافر اشتراک پولی نداره تا آنلاین پرداخت انجام بده یا پول نقد نداره شماره کارت بانکی بخواد چیکار باید کرد.باتشکر
سلام کاربر محترم، مطابق با قوانین شرکت اسنپ دادن شماره کارت شخصی به مسافر تخلف می باشد، و مسافر موظف است یا بصورت انلاین داخل اپلیکیشن پرداخت انجام دهد یا بصورت وجه نقد تسویه صورت گیرد و تسویه در خارج از این موارد تخلف می باشد.
عالی بود