آموزش رانندگان اسنپ

چگونه از سوء‌‌استفاده از حساب‌بانکی‌تان جلوگیری کنید؟

در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنش‌های مالی زیادی انجام می‌دهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم می‌آید و رعایت برخی نکات، امنیت حساب‌های بانکی‌تان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکی‌تان می‌شود را با هم مرور می‌کنیم.

هرگز کارت‌بانکی و رمزهای ارسال‌شده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارت‌بانکی و رمزهای یک‌بارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.

به تماس‌ها و پیامک‌های حاوی لینک‌های مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بی‌توجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.

هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.

اگر کارت‌بانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقت‌های برنامه‌ریزی شده اتفاق می‌افتند و شخصی که کارت شما را سرقت می‌کند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارت‌بانکی‌تان را کنار کارت نگهداری می‌کنید به‌خاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یک‌چشم به‌هم‌زدن حسابتان خالی می‌شود.

هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکی‌تان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۱۱۳ دیدگاه)

  1. باسلام وقتی که مسافرپول نقد ونداشته باشد وبصورت انلاین پرداخت نمیکند ازچه طریقی هزینه سفر را دریافت کنیم

    1. سلام کاربر محترم، مطابق با قوانین شرکت اسنپ دادن شماره کارت شخصی به مسافر تخلف می باشد، و مسافر موظف است یا بصورت انلاین داخل اپلیکیشن پرداخت انجام دهد یا بصورت وجه نقد تسویه صورت گیرد و تسویه در خارج از این موارد تخلف می باشد.

  2. سلام،کاملا درسته ،اگر همه ما بدرستی از این گونه خطرات آگاه باشیم ،حتما آگاهانه عمل کرده وکارمان را درست انجام میدهیم،ودست افراد سود جو را قطع خواهیم کرد،،،،،

  3. تذکرویادآوری مکرراین موارددرهوشیارکردن افرادوکمک به آنهادردفع خطرقطعاموثراست حتی اگرنسبت به این مواردآگاه هم باشی بازیادآوری آن مفیداست

  4. سلام
    لطفاً لطفاً لطفاً به مسافرهابگید و ازشون بخواهید همان طور که به تمیزی ماشینی که داره بهشون سرویس میده حساس هستند همانطور هم ماشینو تمیز نگه دارند و خودشون هم تمیز و با بوی خوب سوار بشن وبدونن که در طول مسیر راننده هیچ علاقه ای به شنیدن مکالمات تلفنی آنها نداره و این موضوع باعث حواس پرتی وخستگی بیشتر راننده میشه
    با تشکر از شما دوستان خوبم در اسنپ

  5. با سلام لطفا در برنامه طراحی کنید که چند دقیقه قبل از پایان سفر به مسافر جهت پرداخت آنلاین آلارمی بفرستد چون ۸۰ در صد آخر مسیر به فکر پداخت کردن میفتند و با توجه به اختلالات اینترنتی راننده را تا ۱۰ دقیقه معطل میکنند . بادتشکر

  6. سلام اسنپ باید ترفندی بکار ببرد تا مسافران هزینه سرویس خودشان فقط از درگاه اسنپ پرداخت کنند و روشهای پرداخت دیگری نباشد

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00