آموزش رانندگان اسنپ

چگونه از سوء‌‌استفاده از حساب‌بانکی‌تان جلوگیری کنید؟

در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنش‌های مالی زیادی انجام می‌دهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم می‌آید و رعایت برخی نکات، امنیت حساب‌های بانکی‌تان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکی‌تان می‌شود را با هم مرور می‌کنیم.

هرگز کارت‌بانکی و رمزهای ارسال‌شده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارت‌بانکی و رمزهای یک‌بارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.

به تماس‌ها و پیامک‌های حاوی لینک‌های مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بی‌توجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.

هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.

اگر کارت‌بانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقت‌های برنامه‌ریزی شده اتفاق می‌افتند و شخصی که کارت شما را سرقت می‌کند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارت‌بانکی‌تان را کنار کارت نگهداری می‌کنید به‌خاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یک‌چشم به‌هم‌زدن حسابتان خالی می‌شود.

هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکی‌تان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۱۱۳ دیدگاه)

  1. مطالب آموزنده بودولی به مسافران آموزش داده شود که هزینه سفر خود را حداکثر آنلاین در برنامه اسنپ پرداخت کنند.

  2. بقول فرمایش همکارمون به مسافرهابگین یاآنلاین پرداخت کنن یانقد..من نمیدونم این چجوریه که مارانندها بایدبه مسافرحتماامتیازبدیم ولی انهاراحت ردمیشن.پس کسی که همه موارداسنپ رورعایت میکنه بااونیکه بیخیاله چه فرقی داره؟

  3. لطفاً به مسافر ها گفته شود که موقع سوار شدن یا آنلاین پرداخت کنند یا پول نقد به همراه داشته باشند که ما عابر بانک معطل نشویم در ضمن هزینه معطلی هم پرداخت نمیکنند

  4. عرضه ادب واحترام خدمت زحمت کشان کارمندان اسنپ سپاس گذاری میکنم که به فکر راننده گان عزیزوباعزت هستیدبنده ممنون وسپاسگذارشماعزیزان هستم مرسیکه به بفکربنده ودیگران هستیدکماله تشکر و
    احترام رونسبت بشما زحمت کشان عزیز رو دارم

  5. سلام خواهشمندم این گزینه را برای مسافران حتما لحاظ کنید که درخواست شماره کارت یا بعدا به حسابتون میزنیم رو نداشته باشن یا نقدی یا به صورت آنلاین در غیر اینصورت به هیچ عنوان پولی جابجا نشود و راننده خیلی سریع و زود مبلغ سفر به حسابش واریز شود نه ظرف مدت ۴۸ ساعت یا ۷۲ ساعت اگر شرکت چنینان کاری انجام دهد من قول میدم تمام رانندگان استقبال خواهند کرد عملا شرکت خیلی در رابطه با این مسئله باید زود اقدام کند
    با تشکر از تیم ادارای و مالی

  6. سلام لطفا از مسافران بخواهید از اسنپ آنلاین پرداخت کنن و خارج از مبدا و مقصد اسنپ درخواست سرویس نکنن ممنونم.

  7. باسلام لطفا به مسافران هم توضیح دهید که هزینه سفر را فقط بصورت آنلاین پرداخت کنند یا پول نقد همراهشان باشد متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00