
در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنشهای مالی زیادی انجام میدهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم میآید و رعایت برخی نکات، امنیت حسابهای بانکیتان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکیتان میشود را با هم مرور میکنیم.
هرگز کارتبانکی و رمزهای ارسالشده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارتبانکی و رمزهای یکبارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.
به تماسها و پیامکهای حاوی لینکهای مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بیتوجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.
هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.
اگر کارتبانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقتهای برنامهریزی شده اتفاق میافتند و شخصی که کارت شما را سرقت میکند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارتبانکیتان را کنار کارت نگهداری میکنید بهخاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یکچشم بههمزدن حسابتان خالی میشود.
هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکیتان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.
سلام و خسته نباشی به پرسنل زحمت کش شبانه روزی اسنپ و به تمام رانندگان اسنپ ، ممنون از راهنمایی هایتان اکثر مسافران اصرار به گرفتن شماره کارت دارن و هرچه تذکر میدیم که مسافر عزیز بریزین حساب آنلاین اسنپ حاضر نیستن و چندبار بدلیل همین رفتار مسافر و اجبار به شماره کارت متاسفانه کرایه واریز نکردن و رفتن همکاران مراقب باشین ممنون
باسلام خدمت کارشناسان محترم اسنپ از اینکه فکر ما سفیران هستید ممنون هستم ما هرکاری که به فکر شما بیاید انجام میدهیم ولی جور در نماید بیشتر اوقات حساب مسافر آنلاین توسط اپلیکیشن کار نمیکنه ما مجبور میشویم حساب مسافر رو توسط کارت عابرمون انجام بدهیم وگرنه نصف پول کارکردشان رو مسافر با خودش میبره !!!
نظر من اینه که توسط شرکت اسنپ بارکدی توسط اسنپ برای سفیران درست میکردین تا مسافر با گرفتن گوشی خودش روی بارکد هزینه سفرشو تسویه میکرد امیدوارم که این نظر رو از طرف من فضولی در امور کار کارشناسان محترم ترقی نکنید….
باز هم از تمامی زحمت کشان کمال تشکر و خسته نباشید رو آرزومندم به امید روزهای بهتر…..
دقیقا حرفهای شما درست ولی نود درصد مسافران شماره کارت میخوان تکلیف چیه
دوست عزیز اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداختشدن هزینه بهصورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.
کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابلمشاهده خواهد بود.
برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر
سلام
ممنون میشم که به مسافر ها هم تذکر بدهید که از ما راننده ها تقاضای کارت بانکی نکنن چون ما هم دوست نداریم نقدی یا کارت به کارت بشه
از کادر فعال اسنپ ممنونم
سلام لطفاً بعد از قبول سفربه مسافرتذکردهید درخواست شماره کارت نکنند مرسی
سلام ممنون از راهنمایی شما خسته نباشین
با سلام به مسافرین محترم تاکید کنید که درخواست شماره کارت نکنند ودر صورت نداشتن وجه نقد میتواند در برنامه بصورت اعتباری پرداخت کنن و……….
مرسی
سلام وقت بخیرمطالب برای من خوب بود اگه موضوع پرداخت هزینه صفر بصورت آنلاین به مسافر اعلام گردد ما هم راحت می شویم متشکرم
چرا در بخش امتیاز دهی به مسافر گزینه ای درباره رضایت از نحوه پرداخت که مهم ترین عامل برای راننده است وجود ندارد؟تا مسافرینی که خوش حساب وبی مشکل پرداخت می کنند از افراد بی مسولیت جدا شوند