آموزش رانندگان اسنپ

چگونه از سوء‌‌استفاده از حساب‌بانکی‌تان جلوگیری کنید؟

در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنش‌های مالی زیادی انجام می‌دهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم می‌آید و رعایت برخی نکات، امنیت حساب‌های بانکی‌تان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکی‌تان می‌شود را با هم مرور می‌کنیم.

هرگز کارت‌بانکی و رمزهای ارسال‌شده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارت‌بانکی و رمزهای یک‌بارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.

به تماس‌ها و پیامک‌های حاوی لینک‌های مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بی‌توجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.

هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.

اگر کارت‌بانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقت‌های برنامه‌ریزی شده اتفاق می‌افتند و شخصی که کارت شما را سرقت می‌کند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارت‌بانکی‌تان را کنار کارت نگهداری می‌کنید به‌خاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یک‌چشم به‌هم‌زدن حسابتان خالی می‌شود.

هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکی‌تان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۱۱۳ دیدگاه)

  1. سلام وتشکر از تذکر ویاداوری مهم وقانونی شما توصیه این دستور ومهمرا هم به مشتریان ومسافرین نیز ارسال فرماید

  2. باسلام گاهی اوقات اپلیکیشن به مشکل میخوره ومسافر نمیتونه انلاین پرداخت کنه ونقدی هم نداره در اینصورت چگونه باید عمل کرد ممنون از پاسخگویی و راهنمایی

    1. دوست عزیز اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداخت‌شدن هزینه به‌صورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.
      کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابل‌مشاهده خواهد بود.
      برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
      اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر

  3. درود بر شما دوست عزیز لطفاً رو کرایها یه کوچلو دقت کنید خیلی کمه وهمه شماره کارت میخوان اینم تذکر بدین🙏🙏🙏

  4. با عرض سلام. و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان زحمتکش. بسیار نکات ظریف و دقیقی را فرمودید. فقط راجع به طرحهای تشویقی عرض کنم اگر مبنا همون تعداد سفر باشه خیلی بهتر خواهد بود چون برمبنای درآمد استهلاک بسیار بالا خواهد بود و بطور قطع باعث دلسردی رانندگان عزیز خواهد شد.بسیار متشکرم.

  5. در برخی موارد مسافر درخواست شماره حساب یا شماره کارت جهت کارت به کارت کردن مبلغ هزینه سفر می‌کند لطفا راهکار مناسب جهت برخورد با این موقعیت ارائه بفرمایید
    باتشکر

    1. دوست عزیز اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداخت‌شدن هزینه به‌صورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.
      کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابل‌مشاهده خواهد بود.
      برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
      اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر

  6. در برخی موارد مسافر درخواست شماره حساب یا شماره کارت جهت کارت به کارت کردن مبلغ هزینه سفر می‌کند لطفا راهکار مناسب جهت برخورد با این موقعیت ارائه بفرمایید
    باتشکر

    1. دوست عزیز اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداخت‌شدن هزینه به‌صورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.
      کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابل‌مشاهده خواهد بود.
      برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
      اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر

  7. بعضی مسافران به بهانه نداشتن پول نقد درخاست شماره کارت دارند که مشکلی است برای رانندگان و بعضاً پولی واریز نمی‌شود ابن وسط این راننده است که متضرر می‌شود و کسی پاسخگو نیست و از سوی اسنپ نیز پرداخت نمی‌شود لطفا شرایط رانندگان را نیز در نظر بگیرید
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00