
در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنشهای مالی زیادی انجام میدهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم میآید و رعایت برخی نکات، امنیت حسابهای بانکیتان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکیتان میشود را با هم مرور میکنیم.
هرگز کارتبانکی و رمزهای ارسالشده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارتبانکی و رمزهای یکبارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.
به تماسها و پیامکهای حاوی لینکهای مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بیتوجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.
هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.
اگر کارتبانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقتهای برنامهریزی شده اتفاق میافتند و شخصی که کارت شما را سرقت میکند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارتبانکیتان را کنار کارت نگهداری میکنید بهخاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یکچشم بههمزدن حسابتان خالی میشود.
هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکیتان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.
سلام مسافر هزینه سفر. و نه نقدی میتونه پرداخت کنه نه آنلاین درنتیجه باید چکار کنیم سفرو لغو کنیم یاخیر لطفآ راهنمایی کنید
دوست عزیز اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداختشدن هزینه بهصورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.
کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابلمشاهده خواهد بود.
برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر
درود بر شما. ممنون از اطلاع وآگاهی رسانی شما.
با تشکر فراوان از اسنپ عزیز ممنونم ک یادآور هستید چشم بروی دیده
سلام و درود بر شما عزیزان
از شما سپاسگزارم بابت اطلاع رسانی مهم تون
براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
سلام اکثر مسافر ها شماره کارت میخوان لطفا گذینه ای قرار بدید ک یا نقدی پرداخت کنن فقط یا انلاین پرداخت کنن فقط دیگه به هیچ عنوان جور دیگه ای پرداخت نکنن با تشکر
سلام ممنونم از خانواده ی اسنپ
از آموزش تان صمیمانه سپاسگزارم
سلام خسته نباشید ممنون
باسلام.ممنون از راهنمائی خودتان. اما این تذکر هم به مسافر بمحض قبول سفر داده بشه که شماره کارت درخواست نکنند.
سلام لطفا به مشتریان تاکید کنید کرایه را آنلاین یا نقد پرداخت کنند،متشکرم.
دوست عزیز باتشکر از به اشتراک گذاری دیدگاهتان. موفق باشید