آموزش رانندگان اسنپ

چگونه از سوء‌‌استفاده از حساب‌بانکی‌تان جلوگیری کنید؟

در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنش‌های مالی زیادی انجام می‌دهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم می‌آید و رعایت برخی نکات، امنیت حساب‌های بانکی‌تان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکی‌تان می‌شود را با هم مرور می‌کنیم.

هرگز کارت‌بانکی و رمزهای ارسال‌شده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارت‌بانکی و رمزهای یک‌بارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.

به تماس‌ها و پیامک‌های حاوی لینک‌های مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بی‌توجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.

هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.

اگر کارت‌بانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقت‌های برنامه‌ریزی شده اتفاق می‌افتند و شخصی که کارت شما را سرقت می‌کند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارت‌بانکی‌تان را کنار کارت نگهداری می‌کنید به‌خاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یک‌چشم به‌هم‌زدن حسابتان خالی می‌شود.

هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکی‌تان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۱۱۳ دیدگاه)

  1. سلام خسته نباشید خدمت مدیران گرامی اسنپ از این که راهنمایی های مهم در اختیار ما میگذارید بسیار ممنونم و آرزوی موفقیت برای شما وکلیه رانندگان محترم را در طول روز دارم تشکر

  2. سلام ، چرا اسنپ راننده واسه ماشین واریز آنی داره ولی برای موتور نداره
    من به عنوان یه راننده اسنپ باکس که مسافر بیشتر جا ب جا میکنه میخوام برداشت آنی از حسابم داشته باشم چرا انقد بین ماشین و موتور فرق میذارید

    1. در حال حاضر قابلیت تسویه در لحظه برای برخی کاربران موتورسوار اسنپ باکس فعال شده است و کاربران میتوانند علاوه بر تسویه روزانه از گزینه تسویه در لحظه هم استفاده کنند. این قابلیت به مرور برای همه کاربران موتورسوار و راننده اسنپ باکس فعال خواهد شد. با استفاده از قابلیت تسویه در لحظه شما کاربر عزیز، در ساعات تعیین شده قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید.
      شرایط استفاده از قابلیت تسویه در لحظه: وارد کردن شماره شبا بانک های طرف قرارداد با اسنپ باکس لازم است موجودی شما کمتر از حد مجاز نباشد. (موجودی همواره باید بیش از ۱۰ هزار تومان باشد.) روزانه حداکثر ۳ بار تا سقف ۵۰۰ هزار تومان امکان برداشت لحظهای وجود دارد. تسویه حساب در لحظه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ شب فعال است در صورتی که حساب بانکی شما جزو بانکهای طرف قرارداد اسنپ باکس نباشد، استفاده از قابلیت تسویه در لحظ امکانپذیر نیست. با لمس گزینه اطلاعات بانکی، شماره شبا خود در یکی از بانکهای طرف قرارداد با اسنپ باکس را وارد کنید. بانکهای طرف قرارداد: ملت، سپه، مسکن، کشاورزی، ملی، تجارت، صادرات، پارسیان، سامان، پاسارگاد، شهر، آینده و رسالت
      لینک راهنمای کامل تسویه در لحظه اسنپ باکس: https://club.snapp.ir/instant-cashout-box/

  3. با سلام و وقت بخیر ،لطفا در مورد اینکه وقتی سفر قبول شد و به محل مبدا رسیدیم و مسافر حضور نداشت باید چکار کرد هم توضیح بدین ممنون

    1. دوست عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  4. باسلام و عرض ارادت خدمت مدیریت محترم و کارکنان گرانقدر ناوگان اسنپ…
    به موضوع قابل توجهی اشاره کردید اما از شرکت اسنپ خواهش میکنم که این موضوع رو به هر صورتی که میدونند به گوش مسافران برسونند چون تقریباً کمتر از نیمی از مسافران ناوگان اسنپ بابت پرداخت کرایه از راننده ها درخواست شماره کارت میکنند تا کرایه رو به کارت راننده واریز کنند و متاسفانه وقتی که کاربر راننده شماره کارتش رو به مسافر نمیده باعث ناراحتی و دلخوری مسافر میشه که این موضوع نه برای راننده و نه برای ناوگان اسنپ اصلاً خوب نیست پس خواهش میکنم به هرطریقی که خودتون صلاح میدونید این موضوع رو به مسافران اطلاع بدید،درآخر از اینکه تا این اندازه به امنیت رانندگان اهمیت میدید صمیمانه سپاسگزارم و از درگاه خداوند برای تمام شما عزیزان آرزوی سلامتی و طول عمرروزافزون رو خواستارم…!!!🌹🙏🫡

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00