آموزش رانندگان اسنپ

چگونه از سوء‌‌استفاده از حساب‌بانکی‌تان جلوگیری کنید؟

در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنش‌های مالی زیادی انجام می‌دهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم می‌آید و رعایت برخی نکات، امنیت حساب‌های بانکی‌تان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکی‌تان می‌شود را با هم مرور می‌کنیم.

هرگز کارت‌بانکی و رمزهای ارسال‌شده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارت‌بانکی و رمزهای یک‌بارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.

به تماس‌ها و پیامک‌های حاوی لینک‌های مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بی‌توجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.

هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.

اگر کارت‌بانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقت‌های برنامه‌ریزی شده اتفاق می‌افتند و شخصی که کارت شما را سرقت می‌کند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارت‌بانکی‌تان را کنار کارت نگهداری می‌کنید به‌خاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یک‌چشم به‌هم‌زدن حسابتان خالی می‌شود.

هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکی‌تان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (237 دیدگاه)

  1. این نکته رو هر کسی میدونه که نباید اطلاعات بانکی رو به هر کسی داد
    لطفا یه چیز جدید بگید

  2. سلام و خسته نباشید. ممنون از راهنمایی ولی با این کرایه ۱۰تومن و ۱۵تومن آدم روش نمیشه کارت دست کسی بده.یک بازنگری قیمتی اگر اسنپ داشته باشه خوبه که حداقل ۵۰هزار تو کارتم داشته باشم که نگرانش باشم .بازم ممنون از راهنمایی

  3. بسیار عالی‌ بود.امیدوارم از طریق خود اسنپ نیز اقدام به پذیرش مسافر برای رانندگان را تا زمانی که کیف پول اسنپ شارژ نشده پیگیری خوبی صورت بگیره

  4. سلام ممنون از راهنمایی اما مسافری که من پول ندارم وشماره کارت میخواد چکارکنیم درضمن خیلی ازمسافرها خودشون میگن چرااینقدرکرایه اسنپ کم هست چرا درباره کرایه اقدام نمیکنید

  5. سلام
    متاسفانه اسنپ هیچ مسئولیتی در قبال کرایه پرداخت نشده و کارت هک شده راننده نداره امیدوارم در خصوص افزایش ۴۰ درصدی کرایه که قانون مصوب هست اسنپ مسولیتشو انجام بده

  6. با سلام مطلبتون عالی بود ولی چقدر خوب بود یه قانون مقرراتی هم برای مسافران در نظر می‌گرفتید تا بدونن مثلا حداکثر نفرات برای سوار شدن 4 نفره یا راننده وظیفه ای در قبال جابجایی حمل بار نداره، یا اینکه راننده فرد دربست در اختیارشون نیست که اینجا وایستن از اونجا برن و… صدها مطلب دگیر که چقدر خوب بود فرهنگ سازی بشه

  7. سلام وقت بخیر بعضی از مسافرها نه پول نقد دارن، نه اعتبار ، و شاید کسی دیگه براشون اسنپ گرفته باشه ومجبور میشیم شماره کارت بدیم که پولمون حدر نره ، ولی کارشناس محترم میفرمودن نباید شماره کارت بدیم باید چکار کرد؟

  8. سلام با تشکر عالی بود
    فقط اگر کرایه ها به صورت آنلاین به حساب اسنپی بره بهتره یه سری افراد سو استفاده میکنن

  9. سلام
    با تشکر فراوان از ناوگان پشتیبانی اسنپ
    اطلاعات بسیار مفید و حیاطی را در اختیار همگی گذاشته اید.
    بسیار عالی

  10. بعضی مسافران عمدا بعدازرسیدن به مقصد با بیان اینکه کیف پولشون اعتبار نداره عمدی کرایه رانمیدن تکلیف ما چیه اسنپ هم که جدیدا هزینه رومیپیچونه اگه شما پول عدم پرداخت مسافررو جبران نمی کنید تا خودمون مستقیمابه مسافر مراجعه کنیم مگه درآمد ما چقدره که مسافر واسنپ هم بپیچونن

  11. اسنپ نه بنزین می ده من راضی نیستم اصطحلاک ماشین سنگین است ازهرمسافری 20درصد کمیسیون برمی داره چه خبره

  12. واقعا مفید و جامع بیان کردید.احسنت.یه خواهشم داشتم .شما که فکر جیب رانندگانتون هستید که کسی نزنه. یذره کرایه ها را زیاد کنید فکر کنم بهتر باشه

  13. سلام و درود ، کاش کاش کاش اسنپ کاری بکنه که مسافر فقط و فقط از طریق پرداخت اعتباری و آنلاین کرایه رو حساب کنه ، بیشتر اوقات مجبور میشیم مبلغ باقی مانده کرایه مسافر رو که نقدی پرداخت کرده رو به حسابشون کارت به کارت کنیم که همین امر هم خطرناک و عواقب بدی داره ، ممنون میشم بررسی بفرمایید و این آیتم اضافه بشه پرداخت فقط آنلاین

  14. اسنپ پول بنزین راننده ها رو در ماه طبق مسافت خودش بریزه خوبه مگه نه یه خورده بار خستگی وهزینه های جانبی خودرو وهزینه تماس اینترنت راننده رو جبران کنید

  15. اسنپ پول بنزین راننده ها رو در ماه طبق مسافت خودش بریزه خوبه مگه نه یه خورده بار خستگی وهزینه های جانبی خودرو وهزینه تماس اینترنت راننده رو جبران کنید

  16. باسلام بسیارعالی وجالب بود ولی بعضی ازمسافران می گویند سقف پرداختیم پرشده نمی توانم باگوشی پرواخت کنم یاکاتم همرام نیست که ازطریق کارت پول برداشت کنم ولی ماازطریق اپلیکشن پیام میدم ایشان کرایه راپرداخت نکرده ولی متاسفانه ازطریق اسنپ هم هیچ گونه پیگری نمی شود پس باید جکارکنیم بایدبامسافرجروبحث کنیم

  17. ممنون از لطف شما. بسیارتابسیارعالی. کاش فقط سهمیه بنزین داشتیم. واینکه مبلغ درخواستهاروزبادترمیکردین

  18. یعنی شماها این جیزهای را که ایشون گفتن باید رعایت کنین را نمیدانستین که همه نوشتی عالی خیلی خوب یعنی یا من خیلی باهوشم یا شماخیلی دستمال کش هستین این دوتا دیگه راهی نمانده من که میدونم باهوش بودنم محاله چون کلاس یک را ۳سال خوندم مود راه دیگه خودتون بگین

  19. سلام بسیار عالی.همه چی گرون شدکرایه تاکسی اتوبوس کامیون مترو. فقط کرایه اسنپ زیادنشده پس کی برادرانه اسنپ باکس میرسید

  20. سلام خسته نباشید اگر میشه به ما کارت خوان بدید ما شمارهه کارت ندیم خسته شدیم آنقدر گفتم شمارهه کارت ممنوعه واقعا خسته شدیم

  21. سلام و عرض ارادت بسیار سپاسگزارم از اطلاعات ارسالی ای کاش زودتر اینها را می دانستیم

  22. درود و خدا قوت ممنون از اطلاعات مفیدشما
    فقط
    اگر امکان داره هزینه سفر مسافر رو اعتباری میکردین خیال همه راحت میشد

  23. سلام خواهشا کرایه های اسنب وانتی رو افزایش دهید هر سال 70درصد تورم داریم اخه با این وضع چجوری میشه بار جابه جا کنی اصلا به نظرتون این انصافه

  24. واقعا از برو بچه های پشتیبانی و مدیران بسیار بسیار ممنونم

    بابت همه پیگیرها و انجام کارهای غیر حضوری و انتقال محبت وانرژی از پشت تلفن

    دمشون گرم
    فقط پیگیر افزایش کرایها باشید نسبت ب تورم ۱۴۰۳
    با سپاس

  25. بعضی ها هم نه شرایط پرداخت آنلاین رو دارن و نه وجه نقد همراهشون هست چکار باید کرد

  26. سلام قبلا خرید انواع گوشی را به رانندگان پیشنهاد دادید ولی فرصت انتخاب و خرید فقط یکروز بود خواهشمندم دوباره تمدید کنید. ممنون

  27. سلام‌بعضی ازمسافران‌می‌گویندمن‌بلد‌نیستم‌یا‌نمی‌توانم‌کرایه‌تواسنب‌بریزم ‌با‌اینها‌چطوری ‌بایدکنارامد‌نقدی‌ندارد‌فقط‌کارت‌به‌کارت‌بلد‌است‌

  28. سلام خیلی عالی کاش میشد همه مسافرا اعتباری پرداخت کنند ولی بعضی‌ها هنوز سوار نشدن میگن شماره کارت بده مسافر میگه نمیتونم آنلاین پرداخت کنم پول نقد هم ندارم،،

  29. باسلام خسته نباشید. واقعآن ممنون باتشکر از راهنمایی درست وبجای شما.خیلی مفید بود.با تشکر فراوان .

  30. بسیار خوب
    لطفا به مسافران اسنپ هم اطلاع رسانی کنید که از راننده تقاضای شماره کارت نکنند وبه دوصورت نقدی واسنپ کارت واریزی خود را انجام دهند اکثرا در مقصد شماره کارت میخواهند وب اسنپ هم نمیتوانند در طی مسیر هم اطلاع نمیدهند ودر اخر مشکل ساز میشود

  31. عالی بود،فقط ی فکری ب حال کرایه هابکنیدبعضی وقتاانقدپایین میزنه اگ مسافرکرایه نده ادم روش نمیشه به مسافربگه ک کرایه پرداخت نکردن،!

  32. عالی بود فقط لطفا به این چیزا ک دقت میکنید به پایین بودن کرایه هاهم دقت کنید آدم از این سر شهر می‌ره تا اون سر شهر با حجم ترافیک و اصطلحاک برای ۵۰ تومان تازه ۱۵٪ رو هم ک خودتون برمیدارید بابا بفکر زن و بچه ی ماهم باشید ک باید آخر شب چی ببریم براشون چیزی تهش نمیمونه

  33. سلام عرض ادب وباتشکر از زحمات مسئولین اسنپ بسیار عالی و آموزنده بود برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی دارم

  34. ممنون ازراهنمایهایتان ضمنا” روزشنبه مسافری باگوشی شخص دیگردرخواست اسنپ کرده ومن هرچقدرمسیریابی رامیزدم خطامیزدبعدکه مسافرسوارشدومقداری مسیرراطی کردم سفررااون طرفی که گوشی راقرض داده بودکنسل کردلطف کنیددراین رایطه راهنمایمان کنید

  35. سلام ، درسته که اطلاعات کارت بانکی راننده رو نباید به مسافر نشان داد ولی بعضی از مسافرها هم برای پرداخت هزینه سفر نه پول نقد میدن و نه آنلاین پرداخت میکنند از این رو راننده هم مجبور میشه بابت کرایه اش شماره کارت بانکی اسنپیش رو به مسافر بده لطفا اسنپ ، این موضوع را پیگیری کنید و چاره اندیشی ، … ممنون از شما

  36. سلام، تذکر بجا و راهنمایی فوق‌العاده خوبی است. و بابت این امر کمال تقدیر و تشکر از مسئولان محترم اسنب را که به فکر سفیران راننده خود هستند دارم. سپاسگزارم. ❤️❤️❤️

  37. سلام ممنون از راهنمایی مهمتون، لطفا یه راهنمایی هم بکنید که چگونه با این کرایه های کم میشه خرج و مخارج ماشین وزندگی را اداره کرد ممنون

  38. با عرض درود و خسته نباشید و خدا قوت خدمت شما عزیزان ممنون از پشتیبانی و مثل همیشه راهنمایی های عالیتون.

  39. سلام.این که اطلاع رسانی میکنید خیلی عالیه،ولی مسافری که نه پول نفد داره نه انلاین پرداخت کنه تکلیف راننده چیه،خیلیها اینجوری کرایه ندادن رفتن،که میدونم اکثر رانندها درخواست دادن مثل من خبری از کرایه نشد،دوم بیشتر مسافرها توقف در مسیر رو نمیزنن اما به راننده میگن اقا یه عابر وایستا من واست کارت به کارت کنم ،مشکلات خیلی زیاده لطفا رسیدگی فرمایید،با تشکر

  40. سلام ،خیلی عالی،رانندها دردو دل زیادی دارن متاسفانه کو کسی که حمایتشون کنه، مشکلاتشون رو حل کنه،

  41. سلام.این که اطلاع رسانی میکنید خیلی عالیه،ولی مسافری که نه پول نفد داره نه انلاین پرداخت کنه تکلیف راننده چیه،خیلیها اینجوری کرایه ندادن رفتن،که میدونم اکثر رانندها درخواست دادن مثل من خبری از کرایه نشد،دوم بیشتر مسافرها توقف در مسیر رو نمیزنن اما به راننده میگن اقا یه عابر وایستا من واست کارت به کارت کنم ،مشکلات خیلی زیاده لطفا رسیدگی فرمایید،با تشکر

  42. باسلام وخسته نباشید خیلی عالی بود چگونه بنزین اسنپ بگیرم تاحالا نگرفتم درضمن خواهشا. قیمت هارو بیشتر کنید بخدا همه چبز چندبرابر شد بجر کرایه

  43. سلام ممنون از گفتار صمیمانه شما در خصوص حساب بانکی و موارد محرمانه در گفتارتان. بسیار عالی و دلسوزانه بود.از اینکه بما امنیت می‌دهید سپاس.

  44. سلام وعرض ادب سپاس از اطلاعات امنیتی که برایمان ارسال کردید هرچندبا ر یادآوری واستمرار سطح هوشیاری رانندگان را تجدید وبالاتر می برد

  45. سلام وعرض ادب سپاس از اطلاعات امنیتی که برایمان ارسال کردید هرچندبا ر یادآوری واستمرار سطح هوشیاری رانندگانرا تجید وبالاطر می برد

  46. با سلام . تمام نکاتی که لطف کردید و گوشزد فرمودید بجا و متین . عالی بودید و هستید . ولی در مورد قیمتهای اسنپ باکس هم تجدید نظری بفرمایید و یخورده قیمتها رو بالا ببرید ممنون میشیم . با تشکر

  47. دقیقا آدمی که قصد سو استفاده دارد خودشو پیش شما انسانی شریف کاردرست وحلال خور جلوه میده و بازی کردن نقشش رو خیلی عالی و حتی بهتر از نقش شخصیت خود واقعیش بازی می‌کنه پس به هیچ عنوان گول ظاهر رو نخوریم.کلاه بردار زن یا مرد پیر یا جوون یا نوجوان یا هر شخصی می‌تواند باشد پس با دقت بیشتر با افراد ارتباط برقرار کنیم.یاعلی.

    1. درود بر شما خدا قوت خسته نباشین ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون بسیار عالی سپاسگزارم

  48. ممنون از اطلاع رسانی شما همکار محترم
    لازم دونستم نکته مهمی رو در همین موضوع خدمتتون یادآوری کنم
    بعضی از مسافران سودجو و فرصت طلب قبل از اینکه بخواهند از شما اخاذی کنند طی مسیر شما را تخلیه اطلاعاتی میکنند
    مثلا میپرسند : شما تراول 100 تومانی خورد دارید؟اگر جواب مثبت بدید اطمینان پیدا میکنند شما پول همراه دارید در چنین مواردی پاسخ من همیشه این هست : پول نقد اصلا ندارم شماره کارت محبت بفرمایید تا مابقی پولتون رو با گوشی کارت به کارت کنم و …
    با تشکر

  49. باسلام مسافر تقاضای شماره کارت مینماید جهت پرداخت هزینه باگوشی موبایل چکار باید کرد. کارت خوان که ممنون است. پول نقد هم ندارد. به حساب شرکت هم نمی‌تواند پرداخت کند بعضی وقتا باید چندین عابر بانک چرخید تامبلغ ناچیزی دریافت کنی یک فکر اثاسی نمایید

  50. سلام، ممنونم خیلی مفید بود
    انتقال و جابجایی وجه برای دیگران بخصوص مسافران خیلی خطر داره، اگه کلاه برداری از طرف مسافر با دیگران شده باشه حتما شخص راننده باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد.

  51. سلام و خسته نباشید تو رو خدا توجه کنید به این متن که شما هم ضرر نکنین،شما هرچه تلاش کنید و این نکات رو هم رعایت کنین باز یه بی وجدانی سرتون رو کلاه میذاره من همیشه همه این موارد رو رعایت میکنم ولی چند روز پیش زن و شوهری که خیلی آدمهای موجهی هم به نظر میومدند رو از اهواز رسوندم به مقصدشون که یه هتل تو آبادان بود وقتی پیاده شدند گفتند کرایه رو از طریق کیف پول زدیم به حساب کاربریتون و خیلی سریع رفتن تو هتل وقتی پایان سفر رو زدم هیچ پولی به حسابم نیومده بود خواستم برم تو هتل کرایه رو ازشون بگیرم که دربان هتل اجازه نداد همون لحظه هم پیام دادم به پشتیبان که پشتیبان هم گفت پیگیری میشه و به حسابتون واریز میکنیم حالا نه اسنپ گردن میگیره و نه من به مسافر دسترسی دارم.اشتباه من این بود که نباید زیادی مودب می بودم باید اول پایان سفر رو میزدم و بعد اجازه میدادم که از ماشینم پیاده بشن.همیشه پایان سفر رو بزنین بعد اجازه بدین که مسافر پیاده بشه…شما ادب به خرج میدین ولی همون آدمها سرتون رو کلاه میذارن و بعد به ساده لوحی شما می‌خندن و هیچکس هم از شما پشتیبانی نمیکنه.ممنونم

  52. سلام خسته نباشی خیلی ممنون از راهنمایی مختصر و مفیدتان انشالله که بتونیم عمل کنیم که ضرر نکنیم ممنون از پیشنهاد خوبتون

  53. باعرض سلام وخسته نباشید به خدمت عزیزان خیلی خیلی ممنون ازآگاه سازی مارانندگان که مارایاری میدهید وراهنمایمان میکنید خداوند متعال خیرتان بدهد

  54. با سلام و دعای خیر ؛
    از راهنمایی های ارزنده و مفید شما ممنونم .
    براتون بهترین آرزوها رو دارم.

  55. ممنون بابت اینگونه موارد که به ما ببان میکنید واقعا دست مریزاد
    حسنلو هستم از ارومیه

  56. توضیحات پند امیزی بود ممنون از کاربران اسنب که چنین اطلاعات خوبی در اختیار رانندگان می گذارنند♥️♥️♥️♥️♥️????????????????????????????????????????????????????????????

  57. سلام جملات را خیلی خوب اشکار در خدمت همه میگذارند ولی خداوکیلی
    هم بنزین وهم کرایها که خیلی کمه و
    مهمه باز هم برسی کنید و به لطف
    خدا زیادترش کنید لطفا
    من یک ماه نشده اومدم اسنپ ولی
    از هر ۲۰ نفر که اسنپ بودند حدودا
    ۱۵ نفر اومدن بیرون ولی ما شغل دیگه
    نداریم شما یاریمان کنید ما دلگرم شویم

  58. با سلام
    از همه مهمتر در اختیار ندادن کارت بانکی و نشان ندادن آن به مسافره
    اصل کارت به کارت کردن که ممنوعه اما گاهی مسافر خیلی اصرار به این نوع پرداخت داره به هیچ وجه کارت بانکی رو نباید نشان بدهیم که هم تاریخ انقضا رو ببینه و هم شماره cvv2 کارت رو. تازه بعضی مواقع مسافر میگه بده از کارتت عکس بگیرم تا بعد واریز کنم!
    به هیچ وجه نباید این کار رو انجام بدهیم
    من در این مواقع از خیر گرفتن کرایه از مسافر می‌گذرم و بعد در قسمت پشتیبانی سفر ثبت می‌کنم مسافر کرایه پرداخت نکرد و پشتیبانی بعدا کرایه رو از مسافر کم می‌کنه و به حساب من واریز می‌کنه.
    با وجود پشتیبانی من اصلا سر کرایه با مسافر بحث نمی‌کنم و حرص نمی‌خورم.

  59. راننده چه اهمیتی دارد مهم‌ مسافره یه مسافر چند مقصده بردم هزینه اش شده 200 تومان مبلغشو نداده فرار کرده خود اسنپم 30 تمن کمیسیون شو برداشته. زنگم میزنی میگه از داخل برنامه درخواست بده

  60. اگر یک مسافر منظورش به پرداخت نکردن کرایه بود میتوانیم به زور کتک ازش بگیریم چون شما که گردن نمیگیرید هر موقع مسافر پیاده میشه میره و پول نمیده

  61. ممنون بابت این تذکرات بجا و اموزنده تون،،، با اینکه احساس میکنم خیلی به اسنپ ربطی نداشته باشه که هرکسی با کارت بانکیش چه تراکنشی انجام میده ولی اسنپ برای رانندگانش ارزش قائل میشه به رانندگان اموزش میده،، بهرحال ممنونم ازتون

  62. با سلام خدمت شما عزیزان و سپاسگزارم از راهنمایی های شما سوالی دارم که در صورت امکان پاسخ دهید، حال اگر مسافر نقدی و انلاین پرداخت نکرد تکلیف چیست؟

  63. سلام ممنون از شما سوالی داشتم وقتی مسافر میگه آنلاین نمیتونم پرداخت کنم و پول نقد هم ندارم باید چکار کنیم

  64. باسلام و احترام فراوان خدمت مدیر اسنب بزرگ
    و همکاران عزیزتان…
    ممنونم از زحمات شما ها و راهنمایتان
    سپاسگزارم

  65. سلام وقتی مسافر زن و شوهر هستند و پول نقد ندارند و داخل حسابی که در خواست اسنپ کرده پول نیست و بعدش خانمش گفت شماره کارت بانکیتو بده تا من پول رو براتون کارت به کارت کنم ،، ولی بنده مخالفت کردم و گفتم روز اول کار منه و بهم گفتن این تخلفه و در نهایت خواست پرداخت نکنه و بره و در آخر مجبور شدم شماره کارت خودمو بدم .آیا این تخلفه؟؟! در چنین شرایطی راننده باید چیکار کنه؟؟!

    5 بار هم تماس با پشتیبانی گرفتم ولی هیچ نتیجه‌ای دستگیر من نشد و کامپیوتر نکات دیگری رو توضیح میداد…

    خیلی خیلی خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید چون روز اول کارم بوده میگم….
    با تشکر و سپاس بیکران از تمامی عوامل اسنپ عزیز ????????????????

  66. ازاطلاع رسانیتان ممنون ولی شماره کارت رو بر روی کاغذ نوشته در جاهایی که مجبورباشی موردی نیست انشاالله

  67. لطفا مشخص نمائید جانباز با چه میزان درصد مشمول معافیت از کمیسیون می باشد
    آخه هرجا نگاه میکنیم نوشته که معافیت ایثارگران و جانبازان از پرداخت کمیسیون های اسنپ

    یکبار شفاف اعلام شود تکلیف خودمان را بدونیم ممنون هستیم

  68. خوب عالی بود. من مسافری مقصدش تا خومزار بود گفت ببرم گلگون گفتم تو برنامه اسنپ تا خومزار هست همونجا پیاده شد وهزینه سرویس هم نداد و رفت. هنوز هم هزینه سفر عودت داده نشده. متشکرم

  69. مرسی از راهنمایی هایی که در این زمینه به ما نشان دادی ولی یه مقدار هوای راننده ها را هم داشته باشید کرایه ها رو بالا ببرید ممنون

  70. امروز مسافر من کرایه نداد و من هم پس از پایان سفر هیچ شماره ای ازش ندارم تکلیف من چیه….ضمنا محل مقصد هم پیاده نشده جلو تر پیاده شد ….من به پشتیبانی گزارش دادم آیا کرایه من پرداخت می‌گردد….ممنونم جواب منو بدهید

  71. با عرض سلام و ادب و تشکر از تذکرات بجا و مفیدتون ، فقط یک سوال :
    مسافر سوار میشه بهنگام پرداخت وجه ، وجه نقد نداره و همچنین به نظر خودش نمیخواد آنلان پرداخت کنه و در خواست شماره کارت میکنه که مبلغ کرایه رو پرداخت کنه ، حال تکلیف چیه ؟

  72. h.solouki@gmail.com
    سلام من تازه ثبت نام کردم..یه سری اطلاعات ومدارک رو آپلود کردم..فقط۲تاسوال دارم،یکی اینکه اون مدارک که خاسته بودید مثلا سوپیشینه رو میشه آنلاین گرفت ونهایتا ازش پرینت بگیریم وسایر مدارک،که گفتین برابراصل بشن،یعنی باید ببریم دادگستری؟؟ بعدا باید پستشون کنیم یا مثلا آپلود؟؟ وسوال اخرکیف پول راننده فقط پول توش میاد پس دیگه چه خطری میتونه داشته باشه؟؟ ممنون میشم به این سوالات جواب بدین..تلفن من ۰۹۳۰۵۱۱۶۶۶۷

  73. سلام درود فراوان خدمتتون ..ممنون از راهنمایی وتذکرات.لازم …با سپاس فراوان ،،

    1. باسلام
      اگه قبل از اینکه سفر شروع بشه مسافر حسابشو شارژ کنه مشکل رانندگان دراین خصوص حل میشه وقتی اعتبار نداره وپول نقدم نداره تکلیف چیه نمیشه که مسافررو تو ماشین زندانی کرده تا کرایه بده

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا