اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۹ دیدگاه)

  1. با سلام.چرا پیامهای ما که حرف دل خیلی از همکاراس تایید نمیشه ک بتونیم لااقل ازین طریق حرفمونو بگیم تا بتونیم جواب بگیریم؟؟؟؟

  2. سلام.چرا اعتبار بنزین فروردین واریز نشده.لطفا پیگیری کنید که حق ما راننده ها از بین نره.ممنون

    1. سلام حسن جان

      متولی واریز سهمیه سوخت مراجع رسمی کشور هستن، هر زمان تصمیم به واریز سهمیه سوخت گرفته بشه ما هم از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی می کنیم پیگیر سهمیه های بنزین شما هستیم

    1. سلام کاربر عزیز

      امکان تغییر مشخصات خودرو به صورت غیر حضوری فراهم شده است. لطفا مطلبی که در این لینک برای شما قرار داده شده را مطالعه بفرمایید.

  3. عرض سلام خدمت شما دوستان.خواستم خدمت شما عرض کنم که از وقتی که اپلیکیشن بروز رسانی شده آدرس مسافر که روی درخواست میاد کامل نشان داده نمیشود وباید درخواست را قبول کنیم تا که بعد بشه آدرس را بخوانیم وبه همین دلیل من خیلی اوقات شده که درخواست را لغو کردم .. لطفاً پیگیری بفرمایید.

    موضوع دیگری که از مشکلات موجود هست جدیدأ به دلیل اینکه تایم انتظار راننده برای سوار شدن مسافر ده دقیقه شده بعضی از مسافران خیلی معطل می‌کنند و اعتراض هم که میکنیم میگن که این جزؤقوانین هست وشما باید منتظر بمانید… آخه این قانون درسته که شما زمان انجام یک سفر را بعنوان انتظار سوار شدن مسافر در نظر بگیرید اونم بدون هزینه.واقعا خیلی قانون بدی هست

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00