اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

لیگ نوروزی

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۹ دیدگاه)

  1. سلام
    چند مرتبه است که هزینه کرایه از طرف مسافران پرداخت نمی‌شه، تیکت عدم پرداخت هزینه می‌زنم از طرف اپلیکیشن اسنپ جواب میاد که ظرف ۷۲ ساعت آینده هزینه به حساب شما واریز می‌شود
    ولی خبری از پرداخت نیست
    با پشتیبانی اسنپ تماس می‌گیرم اپراتور میگه از طریق تیکت اقدام کنید
    متأسفانه در این زمینه دچار مشکل شدم

  2. سلام خسته نباشیدخدمت شمامن قبلاوانت ثبت نام کردم حالامیخام به سواری تعقیرش بدم ویراش میزنم ولی تعیدنمیشه نمیشه لطفاً کمکم کنین

  3. سلام من قبلا با خط دیگری ثبت نام کردم والان نه به اون خط و نه به اون گوشی دسترسی دارم الان میخوام دوباره ثبت نام کنم باید چی کنم هرکاری میکنم نمییشه

  4. سلام دو روز مدارکمو فرستادم ولی عنوز تاییده برا فعالیت در اسنپ برلم نیومده چقدر دیگه طول میکشه قبلا هم داخل اسنپ بودم دو سال پیش اللن باید چ کنم

  5. سلام. من قبلا توی اسنپ کار میکردم. الان مجدد میخوام شروع به کار کنم. اما به خط قبلی ام دیگه دسترسی ندارم، خط رو واگذار کرده ام. از داخل سایت بیشتر از ۱۰ بار فرم دسترسی نداشتن به خط قبلی رو پر کرده ام اما هیچوقت هیچ جوابی دریافت نکردم. نمیدونم اصلا اسنپ واقعا کارشناسی داره یا نه ،

  6. سلام خسته نباشید اسنپ باکس ثبت نام کرده بودم بعلت عدم زنگ خور بودن پرایدوانت وفروختم پراید سواری خریدم اسنپ خودروثبت نام کردم فعال نمیشه همش پیام میاد باپشتیبانی تماس بگیرید دیگه خسته شدم تماس گرفتم بازهم خبری نشد لطفا مشکل و حل کنید

  7. سلام من گواهینامه روثبت کردم برای دریافت مسافروعکس پروفایل روهم خواستم تغییربدم هردوتاشون فرستادم باموفقیت ثبت شدندولی جوابی نیامدهیچکدوم ثبت نشده علت ومیخواستم جویابشم

  8. باسلام
    من امروز تلفن همراهم دست یک بچه بود و اسنپ رو روشن کرده بود و نمیدونم چرا بعد این ماجرا من مسدود شدم.از چند نفر پرسیدم .گفتن به خاطر این بوده که سفر هارو‌قبول نکردم.من واقعاسر درگم شدم.کمکم میکنید که چجور خودم رو از مسدودیت همیشگی درارم؟

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00