
باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده میکند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.
وبسایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاعرسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار میگیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل میدهد.
پشتیبانی آنلاین سریعترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهرهبرداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده میتوانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.
آموزش اپلیکیشن رانندگان
کاربران راننده از این بعد میتوانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانهروز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی میتواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.
برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.
راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین
برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.
در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شمارهای که با آن در اسنپ ثبتنام کردهاید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.
پس از تکمیل مشخصات، گغتوگو با کارشناسان آغاز میشود سوالاتی که کارشناسان در ارتباط با آنها پاسخگوی شما هستند گزینه پشتیبانی آنلاین در سمت چپ قرار دارد
کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما میتوانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.
با درود
من با تارا ثبت نام کردم چطوری میتونم فقط پیشنهاد اسنپ اکو پلاس دریافت کنم؟
سلام لطفا کمک کنید رفع مسدودی من درست بشه لطفا این بار چندم که دارم پیام میدم
سلام من درخواست رفع مسدودی موتور رادارم من خودم مشکل داشتم مسدود کردم حلا میخام درستش کنید ممنون میشم
با سلام من حدود دو هفته پیش درخواست تغییر کاربری دادم هیچ پاسخی نیومد حتی روزی چند بار ب سایت سر میزنم روزی یک بارم ب پشتیبانی زنگ میزنم بازم بی فایده لطفا کمک کنید
سلام من اپیکشن راننده رو کامل نصب کردم و مراحلشو رفتم ولی ۴روزه زده در انتظار تایید اگه نمیخواید اوکی کنید بگید منصرف شم
باسلام عرض ادب
من غیرحضوری ثبت نام کردم برا پیگیری کدنمی فرستن ازچه طریقی ازوضعیت ثبت نامم باخبربشم
ممنون
چندی پیش یه آقایی را سوار کردم که دو مقصد داشت مقصداول جای خیلی بدی بود ونرسیده به مقصد دوم از من شماره کارت خواست بنده ندادم اما ناگهان دستش دراز کرد و از جلوی داشبرد کارت مادرم را برداشت کرایه دویست تومن بوده این آقا اومده چهارمیلیون واریز کرده دوباره نیمی از آن برداشت کرده دوباره واریز کرده و دوباره دویست برداشت کرده خلاصه چند بار این کار کرده در اخرم اومده یه رسید دویست تومنی به من داده …از اونجایی که کارت مادرم بود من متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده بعداز سه روز زنگ زده پشتیبانی ورسید چهارمیلیونی نشان داده گفته من اشتباه کردم آقای پشتیبان هم نگفته چهارمیلیون هیچ شباهتی با دویست تومن نداره و منو مسدود کرده تا پول زور بدم به این آقای معلوم حال لطفا کمکم کنید
سلام چرا پشتیبانی آنلاین باشگاه غیر فعاله و هیچ جا نمیشه سوال پرسید؟
هادی جان وقت بخیر
مجدد چک بفرمایید مشکلی گزارش نشده
اقای اسنپ دیدگاه منو بخون خواهش میکنم
کاربر اسنپ
محمد شهرکی
09361766485
سلام من چهار روز هستش که مدارک فرستادم اما هیچ خبری نشده۵؟
ایرج جان وقت بخیر
مجدد وارد سایت ثبت نام شوید
سلام من از ۲۱ آذر تا ۲۰ دی سال ۱۴۰۱ مدت ۷۰۸ کیلومتر پیمایش داشتم نه سماس موجودی رو درست نشون میده نه جایگاه در حالی که رو اپلیکیشن اسنپ نوشته واریز شده لطفا رسیدگی فرمایید
ناصر جان لطفا مجدد داخل اپلیکیشن بررسی بفرمایید
سلام وقت بخیر من تقریبا ۵ روز هست ثبت نام کردم ولی تو قسمت پیگیری میرم هیچ پیامی برای پیگیری نمیاد ممنون میشم راهنمایی کنین