اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟
+6 نفر از این مطلب رضایت داشتند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۹ دیدگاه)

  1. سلام. بنده میخام تغییر اطلاعات خودرو بدم ولی چون گوشیم دوربینش خرابه نمیتونم.راهکار چیع؟ خانوادمم گوشی دوربین دار ندارن

  2. حساب کاربری اسنپ من مسدود شده است میخوام دوباره راه اندازی بشود و از ماشین به موتور تغییر بدهم و شماره موبایل ام را تغییر بدهم چیکار باید انجام دهم

    1. مهدی عزیز شما میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کرده و از بخش سرویس ثبت درخواست پشتیبانی درخواست تغییر سرویس خود را ثبت کنید یا عدد ۹۹۹ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید و از لینکی که برایتان ارسال می شود درخواست خود را ثبت کنید.

  3. باسلام و احترام
    عکس پروفایل بنده قبل کاشت مو وعمل بینی و خیلی فرق می‌کند با خودم مسافران اکثرن میگن دیگه خسته شدم انقدتوضیح دادم لطفن پروفایل بنده عوض کنید با عکس جدید هرکاری میکنم نمیتونم تغییرنام. با تشکرفراوان

    1. علی عزیز شما میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کرده و از بخش سرویس ثبت درخواست پشتیبانی درخواست تغییر عکس پروفایل خود را ثبت کنید یا عدد ۹۹۹ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید و از لینکی که برایتان ارسال می شود درخواست خود را ثبت کنید.

      1. سلام وقت بخیر .
        قبلا با شماره پلاک ماشینم پدرم اسنپ بوده،و چون ۱۰ نمره منفی داشته اسنپ حسابشو مسدود کرده،الان من میخوام نصب کنم میگه احراز هویت تکراری باید چیکار کنم؟؟؟؟

  4. سلام من به دلیل کامل نکردن مدارک حساب کاربریم بسته شده برنامه باز نمی‌شود که مدارک را کامل کنم لطفا جواب بدهید چکار باید انجام بدهم

    1. هادی عزیز شما می توانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کرده و از بخش سرویس ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را ثبت کنید یا عدد ۹۹۹ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید و از لینکی که برایتان ارسال می شود درخواست خود را ثبت کنید.

  5. سلام خسته نباشید من میخوام سرویس کاربریمو عوض کنم میخوام اسنپ ویژه مسافرو لغو وبه جاش اسنپ بدون جعبه رو فعال کنم

    1. محسن عزیز شما میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کرده و از بخش سرویس ثبت درخواست پشتیبانی درخواست تغییر سرویس کاربری خود را ثبت کنید یا عدد ۹۹۹ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید و از لینکی که برایتان ارسال می شود درخواست خود را ثبت کنید.

    1. مهدی عزیز شما میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کرده و از بخش سرویس ثبت درخواست پشتیبانی درخواست تغییر سرویس کاربری خود را ثبت کنید یا عدد ۹۹۹ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید و از لینکی که برایتان ارسال می شود درخواست خود را ثبت کنید.

    1. فریدون عزیز شما میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کرده و از بخش سرویس ثبت درخواست پشتیبانی درخواست تغییر سرویس کاربری خود را ثبت کنید یا عدد ۹۹۹ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید و از لینکی که برایتان ارسال می شود درخواست خود را ثبت کنید.

  6. سلام من پسوند نام خانوادگیم رو حذف کردم الان بنزین واریز نمیشه چطوری تو اسنپ نام خانوادگیم رو درست کنم

    1. فرشاد عزیز شما میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کرده و از بخش سرویس ثبت درخواست پشتیبانی درخواست عدم تطابق اطلاعات خود را ثبت کنید یا عدد ۹۹۹ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید و از لینکی که برایتان ارسال می شود درخواست خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00