اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۸ دیدگاه)

  1. با سلام و خسته نباشی . حساب کار بری من مسدود شده است لطفا بررسی کنید .اگر هم باید سفته تحویل بدهم ،الان تهیه کردم نحوی تویل دادن ان رو بهم اطلاع بدین ممنونم با تشکر

  2. با سلام
    تقریبا یک ماهه که میخام کاربریمو از خودرو به موتور عوض کنم موفق نشدم تمامه مدارکامم کامله خیلی جالبه هردفعه هم پشتیبانی باهام تماس میگیره .هربار هم که میرم پشتیبانی آنلاین عکس میذارم و نوبتم میشه کارشناسها زحمت میکشن میگن دوروز دیگه بیا بهت نوبت بدیم
    خدارو شاهد میگیرم جلویه خودم تغییر کاربری تپسی غیر حضوری در عرض ۱۵ دقیقه انجام شد و سفیر مشغول شد
    توروبه خدا تو این شرایط بد کمکه سفیرها کنید زودتر مشغول بشن
    ممنونم

  3. من از برج۲ واسه دوگانه سوز کردن خودرو تأیید شدم و ثبت نام کردم بعد از چندماه تازه از شرکت نفت پیام اومده که خودرو شما شامل طرح نمی باشد!! بعد ازینور تند تند از اسنپ پیام میاد که شما شامل وام طرح دوگانه سوز کردن خودرو شدید برید ثبت نام کنید!! ماشینم صندوقبداره تکسوزه پلاکم عوض نکردم!! شرکت نفت زنگ زدم پاسم دادن اسنپ ، اسنپ زنگ زدم گفتن تو باشگاه رانندگان آنلاین مشکلتو مطرح کن!!!

  4. سلام دیروز ثبت نام کردم هنوز خبری نشده به سایت ثبت نام مراجه میکنم میگه درخواست شما در حال پیگیری است ممنون میشم جوابمو بدین

  5. جریمه منع تردد ثبت شده برام و هیچ کسی پاسخگو نیست.. ماشین را فروختم ولی اسنپ میگه باید صبر کنی .واقعا نمیدونم چکار کنم و هیچ انسانی جوابگو نیست ..اسنپ چراااااااا این کارو میکنی ..چرا پاسخگو نیستید ..انصاف نیست به قرآن که ۴۰۰ تومان برای سفر ۵ هزار تومانی بدم اونم برای اردیبهشت ماهی که بارها مسیج دادید جریمه نمیشید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00