اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۸ دیدگاه)

  1. سلام.جهت.دوگانه.سوز.کردن.خودرودرازبانک.وام‌دریافت‌کرده ام‌‌حالاتکلیف‌چیست‌راهنمائی‌کنید

  2. سلام من گواهی میخوام از اسنپ که با ماشینم در اسنپ کار میکننم از کجا باید بگیرم برم حضوری

  3. سلام بنده دو سالی می‌شه که تغییر کاربری از اسنپ ماشین به اسنپ موتور دادم و الان که موتورم رو فروختم جاش ماشین گرفتم میخوام تغییر کاربری بدم همکارتان میفرمایند که چون یه بار این کار رو یک دفعه انجام دادین دیگه نمیتونید این کار رو انجام بدین و یکی دیگه از همکارانتون گفتن که در سال دو بار میشه تغییر کاربری بدین مشه لطف کنید و مشکل بنده رو رفع کنید ممنونم.

  4. سلام من درخواست تغییر کاربری از موتور به ماشین دادم خدمت همکاران‌تان. و به بنده گفتن شما چون یک بار این کار رو انجام دادین دیگه منیتونید این کار رو انجام بدین و یکی دیگه ازدوستان گفتن که در سال دو با میشه درخواست تغییر کاربری داد من دو سال پیش این تغییر کاربری رو انجام دادم میشه لطف کنید کمکم کنید.

  5. سلام
    برای ارسال تصویر کارنامه هر کار انجام دادم نشد از چه طریقی بای ارسال کنم

  6. سلام به همین شماره ۰۹۳۶۵۰۰۶۹۳۴پیام ارسال نمودید و اسنپ کارباکس را فعال کردید حالا همین شماره که پیام دادید تایید نمیشود لطفا کارباکس همین شماره ۰۹۳۶۵۰۰۶۹۳۴ را تایید کنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00