اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۸ دیدگاه)

  1. سلام،من آنلاین ثبت نام کردم.بغیر شناسنامه بقیه مدارکم گم شده رسید اینترنتی دارم از کارا ملی جدید
    حتما باید پرینت بگیرم؟

  2. سلام قبلااسنپ فعال کرده بودم
    بنا به دلایلی مجبور شدم نرم افزارم پاک کنم از روی گوشی
    الان یادم رفته که قبلا با چه شماره ای اسنپ فعال کردم.برای بازیابی حسابم با شماره جدید باید چکار کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید.تشکر

  3. سلام حساب کاربری بنده مسدود شده لینک آزمون نمیاد برام توروخدا یه فکری کنید به حال ما خرج زن و بچه میدیم

  4. سلام واقعا چرا نمیتونیم یه جواب درست و حسابی بگیریم البته کسی نیست که جواب بده چت آنلاین که اصلا وصل نمیشه با شماره تلفن داخل حساب کاربری هم تماس میگیریم میگن باید با کارشناسان آنلاین صحبت کنید واقعا نمیدونم متاسفم باشم خوشحال باشم بخاطر یه همچین کاری که با وجود این همه کارشناس باز هم ارتباط برقرار نمیشه

  5. سلام بنده سال قبل اسپ باکس ثبت نام کردم و میخوام اسنپ راننده رو ثبت نام کنم ولی به خاطر اینکه اسنپ باکس بودم نمیتونم ثبت نامم رو تکمیل کنم چون کد ملی بنده در اسنپ باکس ثبت شده ب همین دلیل درخواست اتمام کار با اسنپ باکس رو دارم که بتونم اسنپ راننده رو نصب کنم ممنون میشم از لطفتون که به بنده کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00