اخبار اسنپ

خدمات پشتیبانی آنلاین در سایت باشگاه رانندگان اسنپ

باشگاه رانندگان از تمام مسیرها و امکانات موجود برای پاسخگویی به کاربران راننده استفاده می‌کند تا این عزیزان در هر ساعت از شبانه در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود برسند.

وب‌سایت باشگاه رانندگان اسنپ یکی از مهمترین مراجع اطلاع‌رسانی اخبار و خدمات باشگاه رانندگان ویژه کاربران راننده است. کابران راننده با مراجعه به این وب سایت در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با تسهیلات باشگاه قرار می‌گیرند. همچنین محتوای آموزشی و ویدیویی نیز بخش مهمی از مطلب سایت را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی آنلاین سریع‌ترین روش برای ارتباط با کارشناسان اسنپ است. در مرحله اول بهره‌برداری از پشتیبانی آنلاین، شما کاربران راننده می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در چهار موضوع «آموزش اپلیکیشن»، «سامانه سماس»، «نحوه استفاده از سهمیه سوخت» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان پشتیبانی اسنپ مطرح کنید.

آموزش اپلیکیشن رانندگان

کاربران راننده از این بعد می‌توانند سوالات و مشکلات خود در ارتباط با اپلیکیشن کاربران راننده را در هر ساعت شبانه‌روز در پشتیبانی آنلاین باشگاه رانندگان اسنپ دنبال کنند. ویدیوهای آموزشی و مطالب کمکی می‌تواند شما کاربران راننده را برای رفع مشکل یاری کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است پس از انتخاب پشتیبانی آنلاین، موضوع پشتیبانی را روی «آموزش اپلیکیشن رانندگان» قرار دهید. کارشناسان اسنپ شما را در این رابطه همراهی خواهند کرد.

راهنمای استفاده از پشتیبانی آنلاین

برای استفاده از این خدمات کافی است در صفحه اصلی سایت، گزینه پشتیبانی آنلاین را در سمت چپ سایت انتخاب کنید.

در صفحه جدید، نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس اسنپی خود را (شماره‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید) وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ بلافاصله پس از طرح موضوع از جانب شما اقدام به پاسخگویی خواهند کرد.

کاربران راننده عزیز، توجه داشته باشید در حال حاضر شما می‌توانید سوالات خود را در ارتباط با سه موضوع «سامانه سماس»، «آموزش اپلیکیشن» و «خدمات باشگاه رانندگان اسنپ» با کارشناسان اسنپ مطرح کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

نوشته‌های مشابه

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۱۰۸ دیدگاه)

  1. سلام و عرض ادب خدمت دوستای که در قسمت پشتیبانی فعالیت دارند
    بنده اخرین سرویسی که در اسفند بایکت انجام دادم مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ بوده و متاسفانه بعد از آن موتورم به سرقت رفت.
    الان می‌خوام از تسهیلات خرید اقساطی موتور سیکلت استفاده کنم منتهی موقع ورود به سامانه دو گزینه ی بله و خیر بابت سوال اینکه است در اسفند باکس فعالیت دارید هست که هیچکدام از این دو جواب مناسب بنده نیست چون اگر بگویم خیر وارد ثبت‌نام راننده میشود که از قبل کد فعال دارم و اگر بگویم بله هم که چون فعالیت ندارم بازهم جواب اشتباه است لطفاً راهنمایی کنید که به چه روشی میتوانم برای این تسهیلات ثبت نام کنم
    با تشکر

  2. سلام وقت بخیر جسارتا من برای دوگانه کردن خودرو ثبت نام کردم اما تو بخش تایید پلاک میزنه(عدم تایید پلاک توسط ناجا) علت چیه جسارتا

  3. سلام وقت بخیرالان یک ساله حساب کاربریم مسدود دائم شده راهش چیه برای باز کردن حسابم؟

  4. سلام من شماره اسنپ رو که داشتم سلب امتیاز کردم الان دسترسی به اون شماره ندارم چطور میتونم وارد اپلیکشن بشم

  5. سلام بنده مدتی است که گوشی همراه خود را تعویض کرده ام گوشی جدید هواووی مدل y8p میباشد که جزو گوشیهای تحریمی گوگل میباشد و فاقد برنامه گوگل پلی است و به همین دلیل قادر به نصب نرم افزار اسنپ رانندگان نمیباشم.
    لطفا راهنمایی کنید آیا راه حلی برای این مشکل هست یا خیر.
    بسیار سپاسگزارم

  6. سلام بنده مدتی است که گوشی همراه خود را تعویض کرده ام گوشی جدید هواووی مدل y8p میباشد که جزو گوشیهای تحریمی گوگل میباشد و فاقد برنامه گوگل پلی است و به همین دلیل قادر به نصب نرم افزار اسنپ رانندگان نمیباشم.
    لطفا راهنمایی کنید آیا راه حلی برای این مشکل هست یا خیر.
    بسیار سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00