آموزش

«کارباکس» سرویس جدید اسنپ‌باکس، مخصوص حمل بسته با خودرو

لویالتی

به دنبال افزایش درخواست‌های حمل بسته با خودرو، اسنپ‌باکس سرویس جدید خود با نام «کارباکس» را معرفی کرد. شما کاربران راننده عزیز از این پس می‌توانید با قبول درخواست‌های حمل بسته، شامل سفارش‌های رستوران‌ها، درآمد خود را افزایش دهید.

در ادامه درباره جزئیات این درخواست‌ها و نحوه ارسال آن مواردی را مرور می‌کنیم.

چگونه درخواست‌های کارباکس را قبول کنیم؟

برای قبول درخواست‌های سرویس «کارباکس» نیازی به نصب نرم‌افزار مجزا نیست. شما کاربران راننده عزیز می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن رانندگان اسنپ، یعنی اپلیکیشنی که با آن درخواست سفر مسافران را قبول می‌کنید، سفارش‌های «کارباکس» را نیز بپذیرید.

درخواست‌های «کارباکس»، با عبارت «حمل بسته» کنار هزینه سفر، نسبت به سایر درخواست‌ها متمایز می‌شوند. در صورتی که عبارت «حمل بسته» را کنار هزینه سفر مشاهده کردید، یعنی یک درخواست کارباکس برای شما ارسال شده است.

«کارباکس» سرویس جدید اسنپ‌باکس، مخصوص حمل بسته با خودرو باشگاه رانندگان اسنپ

چگونه درخواست‌های کار باکس را انجام دهیم؟

پس از آنکه درخواست کار بارکس با عبارت «حمل بسته» کنار هزینه سفر را پذیرفتید، مانند درخواست سفرهای عادی با استفاده از گزینه مسیریابی به مبدا درخواست‌کننده مراجعه کنید. پس از رسیدن به مبدا، لازم است دکمه «به مبدا رسیدم» را لمس کنید و در صورت نیاز با درخواست‌کننده تماس بگیرید.

«کارباکس» سرویس جدید اسنپ‌باکس، مخصوص حمل بسته با خودرو باشگاه رانندگان اسنپ

توجه داشته باشید پس از قبول درخواست «کارباکس»، پیامکی برای شما ارسال می‌شود. این پیامک حاوی اطلاعات کامل سفر شامل، مبدا، مقصد و اقلام بسته می‌شود. تمام این اطلاعات در لینک داخل پیامک آماده و شما می‌توانید با لمس لینک به اطلاعات کامل دسترسی داشته باشید.

«کارباکس» سرویس جدید اسنپ‌باکس، مخصوص حمل بسته با خودرو باشگاه رانندگان اسنپ
با لمس لینک موجود در پیامک صفحه جدید باز می‌شود
«کارباکس» سرویس جدید اسنپ‌باکس، مخصوص حمل بسته با خودرو باشگاه رانندگان اسنپ
با لمس شماره تلفن رستوران یا گیرنده تماس، با آنها برقرار می‌شود

پس از دریافت بسته، گزینه «مسافر سوار شد» را لمس کنید. لمس این گزینه به منزله دریافت سفارش از سوی شماست.

«کارباکس» سرویس جدید اسنپ‌باکس، مخصوص حمل بسته با خودرو باشگاه رانندگان اسنپ

اکنون با استفاده از مسیریاب، به سوی مقصد حرکت کنید. باقی مراحل سفر مانند سفرهای معمول است که به صورت روزانه انجام می‌شود. یعنی با رسیدن به مقصد، کافی است گزینه «پایان سفر» را لمس کنید. در انتها نیز با مشاهده صفحه دریافتی رضایت خود را از سفر اعلام خواهید کرد.


چه مواردی را باید در سفرهای «کارباکس» رعایت کنیم؟

در گام اول در نظر داشته باشید در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از سفر، کافی است با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید. برای ارتباط با کارشناسان مرکز پشتیبانی می‌توانید از گزینه مربوطه در اپلیکیشن استفاده کنید یا با شماره ۹۶۶۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید.

رفتار حرفه‌ای و رعایت قوانین موجب می‌شود، رضایت مشتریان از شما کاربران راننده افزایش پیدا کند و بازخوردهای مثبت مشتریان نسبت به شما موجب بالا رفتن امتیاز و در نتیجه افزایش درآمدتان خواهد شد.

تحویل گرفتن سالم بسته، حمل امن و مطمئن و تحویل با رعایت احتیاط

پیش از تحویل گرفتن مرسوله در مبدا از سلامت بسته اطمینان پیدا کنید. همچنین لازم است حین سفر بسته یا بسته‌ها را به صورتی در خودرو قرار دهید که هنگام ترمز ناگهانی یا در شرایط خاص آسیب نبینند. هنگام تحویل به گیرنده نیز بسته را با احتیاط حمل کنید. دقت کنید تمام مسئولیت تحویل بسته به صورت سالم برعهده  شما کاربر راننده است!

در صورت حاضر نبودن مشتری

اگر مشتری برای تحویل گرفتن بسته در محل حاضر نبود، با ایشان تماس بگیرید. در صورت در دسترس نبودن نیز کافی است با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید. برای پیشگیری از وقوع چنین وضعیتی، حتما هنگام تحویل بسته اطلاعات گیرنده را با اطلاعات موجود در اپلیکیشن مطابقت دهید.

انجام سفر همزمان، خلاف قوانین اسنپ

قبول سفر همزمان، پیش از انجام سفر فعلی از جمله ممنوعیت‌ها و خلاف قوانین اسنپ است. انجام چنین کاری موجب مسدود شدن حساب کاربری راننده و قطع همکاری می‌شود.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی

با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی شما و افرادی که با آنها در ارتباط هستید ضروری است. بنابراین استفاده از ماسک حین انجام سفرها الزامی است.

ظاهر مناسب و رفتار حرفه‌ای

انتخاب نوع پرداخت هزینه سفر به صورت نقدی یا اعتباری به عهده مشتری است. از تعیین نوع پرداخت و یا درخواست هزینه بیشتر از مشتری خودداری کنید. رفتار مناسب با مشتریان، نمایانگر حرفه‌ای بودن شماست.

نپذیرفتن بسته‌های غیرمجاز

کاربران راننده باید پیش از قبول هر بسته‌ بررسی‌های لازم را انجام دهند و از قبول بسته‌های غیرقانونی پرهیز کنند. در صورت مشاهده یا بروز مشکل حتما با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید.

مرسوله‌های ممنوعه عبارتند از: مواد مخدر، مشروبات الکلی، مواد شیمیائی توهم‌زا، مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری‌زا و بد بو، مایعات و جامدات آتش‌زا و سوختنی، مواد و وسایل رادیواکتیو و بارهایی با حجم و ابعاد بیشتر از مقررات شرکت.

کاربران راننده عزیز، در صورتی که تمایلی برای دریافت سفارش‌های «کارباکس» ندارید، کافی است با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید.

روزهای پردرآمدی را برای شما آرزومندیم.


برای استفاده از این قابلیت، نصب به‌روزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۹۳ دیدگاه)

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  1. سلام خسته نباشید اصلا نمیشه با پشتیبانی تماس گرفت یه شماره درگاهی چیزی بفرستید که کارباکس منو لغو کنند ونمیخواهم سفرهای کارباکس را انجام دهم بدلیل اینکه مسافت های مبدأ بیش از حد دوره وبه سرفه نیست اینجوری از انجام دادن سفرهای مسافر نمیشود انجام داد باتشکر

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا