آموزش رانندگانآموزشویدیو اسنپ

نحوه ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ در بخش «تکمیل مدارک» اپلیکیشن به همراه ویدیوی آموزشی

لویالتی

ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ یکی از مراحل مهم شروع فعالیت هر شخص در ناوگان رانندگان اسنپ است. به همین منظور ایجاد سهولت و تسریع فرایند تکمیل مدارک، یکی از اولویت‌های ناوگان اسنپ است. شما کاربران راننده عزیز علاوه بر بخش تکمیل مدارک خدمات غیرحضوری، می‌توانید مدارک خود را از طریق اپلیکیشن هم ارسال کنید.

کسانی هم که مدارک خود را از طریق بخش «خدمات غیرحضوری» ارسال کرده‌اند، باید یک‌بار دیگر مدارک خود را از طریق اپلیکیشن برای ما ارسال و در سیستم ثبت کنند.

در این مطلب شیوه صحیح ارسال و بارگذاری مدارک موردنیاز را در اپلیکیشن به شما آموزش می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

آموزش گام‌به‌گام ارسال مدارک از طریق اپلیکیشن

کاربران راننده برای فعالیت در اسنپ، باید مدارک موردنیاز و خواسته‌شده را از طریق اپلیکیشن ارسال کنند.

برای اطمینان از فعال‌شدن این ویژگی در اپلیکیشن خود، قبل از هر چیزی دکمه زیر را لمس و اپلیکیشن را به‌روزرسانی کنید. در ادامه هم توضیحاتی درباره نحوه ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ در اپلیکیشن ارائه کرده‌ایم.

۱) مرحله اول ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ در اپلیکیشن

در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گوشه بالا سمت راست آیکون منو (سه خط) را لمس کرده و سپس روی علامت فلش سمت چپ تصویر کلیک کنید تا صفحه بعد برای شما نمایش داده شود.

ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ
نحوه ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ
ورود به صفحه کاربری
مرحله ورود به صفحه کاربری کاربر راننده اسنپ

۲) مرحله دوم ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ در اپلیکیشن

اطلاعات عمومی شما در این بخش نمایش داده می‌شود. گزینه «ویرایش» در بالای صفحه سمت چپ را لمس کنید.

در این قسمت سه بخش اطلاعات را مشاهده می‌کنید؛

بخش «ویرایش مشخصات فردی»، «ویرایش مشخصات ماشین» و بخش «تکمیل مدارک».

۳) مرحله سوم ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ در اپلیکیشن

گزینه «تکمیل مدارک» را انتخاب کنید.

مرحله تکمیل مدارک در برنامه
مرحله تکمیل مدارک در برنامه اسنپ

با لمس دکمه «عکس‌برداری» می‌توانید عکس مربوط به هر مدرک موردنیاز را تهیه کنید. پس ابتدا دکمه «عکس‌برداری» را لمس کنید.

تصویر واضحی از اصل مدرک بدون قرار گرفتن در کاور یا بدون داشتن پارگی را بگیرید.

سپس دکمه «بارگذاری» را بزنید.

اگر می‌خواهید عملیات عکس‌برداری را یکبار دیگر تکرار کنید، دکمه «عکس‌برداری» را لمس کرده و مجددا براساس همان مراحل پیش بروید.

بارگذاری عکس کارت ماشین
مرحله بارگذاری عکس کارت ماشین
موفقیت آمیز بودن بارگذاری عکس کارت ماشین
موفقیت آمیز بودن مرحله بارگذاری عکس کارت ماشین

به همین ترتیب عکس‌های بعدی را نیز بارگذاری کنید. بعد از اطمینان از صحت عکس‌های ارسالی، بار دیگر نگاهی به صفحه انداخته و به سمت پایین صفحه بروید. برای ارسال نهایی تصاویر مدارک، حتما باید گزینه «ثبت» را در انتهای صفحه لمس کنید.

صفحه مربوط به بارگذاری عکس بیمه نامه شخص ثالث و گزینه ثبت
بارگذاری عکس بیمه نامه شخص ثالث

روند بررسی و تایید مدارک ممکن است چند روز طول بکشد. برای آگاهی از روند ارسال تصاویر، به بخش «پیام‌ها» در اپلیکیشن بروید. در صورتی که تصاویر مدارک را با موفقیت ارسال کرده باشید و از سوی پشتیبان‌های اسنپ تایید شده باشند، پیام «مدارک شما با موفقیت ثبت شد» را دریافت می‌کنید.

پیگیری تایید مدارک درون اپلیکیشن
پیگیری تایید مدارک

امکان دارد روند ارسال مدارک شما به درستی صورت نگرفته باشد، در این حالت پیام «متاسفانه درخواست تکمیل مدارک شما تایید نشد» را دریافت می‌کنید. گزینه «جزئیات بیشتر» را که در قسمت پایین همان پیام قرار گرفته است، لمس کنید.

گزارش تایید نشدن مدارک ارسالی درون اپلیکیشن
گزارش تایید نشدن مدارک ارسالی

دلیل عدم پذیرش تصویر ارسالی در قسمت پایین همان عکس نوشته شده است. سعی کنید یک‌ بار دیگر عکس مناسب را با توجه به هشدار ارسالی، تهیه و بارگذاری کنید.

فراموش نکنید در انتها به پایین صفحه رفته و گزینه نهایی «ثبت» را لمس کنید.

اعلام علت تایید نشدن مدارک ارسال شده درون اپلیکیشن
اعلام علت تایید نشدن مدارک ارسال شده

ویدیو آموزش گام‌به‌گام ارسال تصاویر مدارک از طریق اپلیکیشن را از دست ندهید:

نتیجه‌گیری

برای سهولت شما کاربران راننده عزیز، در این مقاله درباره نحوه ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ در اپلیکیشن صحبت کردیم. آموزش مرحله به مرحله این فرایند را توضیح داده و در قسمت بعدی هم پاسخگوی برخی از پرتکرارترین سوالات در این زمینه بوده‌ایم.

در صورتی که در هر یک از مراحل ارسال مدارک خود با سوال یا مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید از طریق خدمات غیرحضوری نسبت به ثبت و ارسال درخواست (تیکت) خود اقدام نمایید. راه دیگر هم ارسال درخواست (تیکت) در قسمت مربوط به پشتیبانی درون اپلیکیشن است.

سوالات متداول

۱) ویرایش اطلاعات راننده اسنپ باید از طریق اپلیکیشن انجام شود؟

بله شما کاربر راننده عزیز اسنپ می‌توانید برای تغییر در اطلاعات حساب کاربری خود از طریق اپلیکیشن رانندگان اقدام نمایید.

۲) ارسال مدارک جز خدمات غیرحضوری اسنپ رانندگان است؟

بله شما می‌توانید برای ارسال مدارک خود به بخش تکمیل مدارک برنامه اسنپ رانندگان مراجعه کنید.

۳) آیا خدمات آنلاین تکمیل مدارک اسنپ برای تمامی رانندگان فعال است؟

بله تمامی کاربران راننده اسنپ می‌توانند برای تکمیل و ارسال مدارک خود، از طریق اپلیکیشن رانندگان اسنپ و به صورت کاملا غیر حضوری (آنلاین) اقدام نمایند.

۴) کابران راننده اسنپ در صورت دریافت پیغام نقص مدارک اسنپ چه کنند؟

کلیه کابران راننده اسنپی که با چنین پیغامی روبه‌رو شده‌اند، باید در اسرع وقت نسبت به بارگذاری مدارک خود در اپلیکیشن اقدام نمایند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۸۶۸ دیدگاه)

  1. لطفاً انقد واسه من مرسوله نفرستین با ماشین ببرم
    به جاش بیرون شهری بدین. این صدبار. شماره ام ندارین زنگ بزنیم اپراتور
    تلفن گویا به درد من نمیخوره

  2. من مدارک ماشین را چند بار فرستادم و دریافت با موفقیت ثبت شده اعلام کرد و خودرو را هم عوض نکردم و در مشخصات مالک مشخصات خودرو ثبت شده است

  3. سلام هرماه برا من ارسال گواهینامه میاد و من میفرستم نمیدونم مشگل کجاس لطفا راهنمایی کنید گواهینامه من هم پایه یک هست هم اعتبار داره

  4. من چند بار عکس گواهی نامه ام رو فرستادم و پیام میاد که تایید نشد برای جلوگیری از غیر فعال شدن دوباره ارسال کنید ، حالا که میخوام دوباره ارسال کنم نمیتونم ، نوشته که در انتظار تایید ، حالا باید چکار کنم ؟

  5. سلام روز بخیر پیامک ارسال مدارک بالغ بر یک ماهه برای من ارسال میشه هر بار عکس میگیرم میفرستم تایید نمیکنه چرا انقدر اذیت کنه این اپ پشتیبانیم که قربونش برم رو هواست

  6. با عرض سلام وخسته نباشید
    نسخهios گزینه تکمیل مدارک نداره ، از آخرین آپدیت هم استفاده میکنم ورژن ۴.۱۰.۰ . ورژنهای قبلی هم همین مشکل رو داشتند، از طریق پشتیبانی غیر حضوری هم مدارک ارسال کردم اما باز هم پیام میاد ، لطفاً راهنمایی کنید چه کاری با انجام بدیم
    با تشکر

  7. با عرض سلام و خسته نباشید
    نسخه۴.۱۰.۰ برای ios بخش تکمیل مدارک ندارد از طریق پشتیبانی غیر حضوری هم مدارک ارسال کردم ولی باز هر روز پیام میاد برای عدم تکمیل مدارک لطفاً راهنمایی کنید

  8. یک پیام جاوی ناقص بودن کارت ملی برای من ارسال شده اما وقتی در اپلیکیشن جهت رفع نقص و بارگذاری مدارک کارت ملی تلاش میکنم گزینه ای مبنی بروجود بارگذاری مدارک کارت ملی در اپلیکیشن موجود نیست .درضمن من اخرین نسخه اسنپ رو نصب کردم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا