
ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ یکی از مراحل مهم شروع فعالیت هر شخص در ناوگان رانندگان اسنپ است. به همین منظور ایجاد سهولت و تسریع فرایند تکمیل مدارک، یکی از اولویتهای ناوگان اسنپ است. شما کاربران راننده عزیز علاوه بر بخش تکمیل مدارک خدمات غیرحضوری، میتوانید مدارک خود را از طریق اپلیکیشن هم ارسال کنید.
کسانی هم که مدارک خود را از طریق بخش «خدمات غیرحضوری» ارسال کردهاند، باید یکبار دیگر مدارک خود را از طریق اپلیکیشن برای ما ارسال و در سیستم ثبت کنند.
در این مطلب شیوه صحیح ارسال و بارگذاری مدارک موردنیاز را در اپلیکیشن به شما آموزش میدهیم. پس با ما همراه باشید.
آموزش گامبهگام ارسال مدارک از طریق اپلیکیشن
کاربران راننده برای فعالیت در اسنپ، باید مدارک موردنیاز و خواستهشده را از طریق اپلیکیشن ارسال کنند.
برای اطمینان از فعالشدن این ویژگی در اپلیکیشن خود، قبل از هر چیزی دکمه زیر را لمس و اپلیکیشن را بهروزرسانی کنید. در ادامه هم توضیحاتی درباره نحوه ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ در اپلیکیشن ارائه کردهایم.
۱) مرحله اول ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ در اپلیکیشن
در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گوشه بالا سمت راست آیکون منو (سه خط) را لمس کرده و سپس روی علامت فلش سمت چپ تصویر کلیک کنید تا صفحه بعد برای شما نمایش داده شود.


۲) مرحله دوم ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ در اپلیکیشن
اطلاعات عمومی شما در این بخش نمایش داده میشود. گزینه «ویرایش» در بالای صفحه سمت چپ را لمس کنید.
در این قسمت سه بخش اطلاعات را مشاهده میکنید؛
بخش «ویرایش مشخصات فردی»، «ویرایش مشخصات ماشین» و بخش «تکمیل مدارک».


۳) مرحله سوم ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ در اپلیکیشن
گزینه «تکمیل مدارک» را انتخاب کنید.

با لمس دکمه «عکسبرداری» میتوانید عکس مربوط به هر مدرک موردنیاز را تهیه کنید. پس ابتدا دکمه «عکسبرداری» را لمس کنید.
تصویر واضحی از اصل مدرک بدون قرار گرفتن در کاور یا بدون داشتن پارگی را بگیرید.
سپس دکمه «بارگذاری» را بزنید.
اگر میخواهید عملیات عکسبرداری را یکبار دیگر تکرار کنید، دکمه «عکسبرداری» را لمس کرده و مجددا براساس همان مراحل پیش بروید.


به همین ترتیب عکسهای بعدی را نیز بارگذاری کنید. بعد از اطمینان از صحت عکسهای ارسالی، بار دیگر نگاهی به صفحه انداخته و به سمت پایین صفحه بروید. برای ارسال نهایی تصاویر مدارک، حتما باید گزینه «ثبت» را در انتهای صفحه لمس کنید.

روند بررسی و تایید مدارک ممکن است چند روز طول بکشد. برای آگاهی از روند ارسال تصاویر، به بخش «پیامها» در اپلیکیشن بروید. در صورتی که تصاویر مدارک را با موفقیت ارسال کرده باشید و از سوی پشتیبانهای اسنپ تایید شده باشند، پیام «مدارک شما با موفقیت ثبت شد» را دریافت میکنید.

امکان دارد روند ارسال مدارک شما به درستی صورت نگرفته باشد، در این حالت پیام «متاسفانه درخواست تکمیل مدارک شما تایید نشد» را دریافت میکنید. گزینه «جزئیات بیشتر» را که در قسمت پایین همان پیام قرار گرفته است، لمس کنید.

دلیل عدم پذیرش تصویر ارسالی در قسمت پایین همان عکس نوشته شده است. سعی کنید یک بار دیگر عکس مناسب را با توجه به هشدار ارسالی، تهیه و بارگذاری کنید.
فراموش نکنید در انتها به پایین صفحه رفته و گزینه نهایی «ثبت» را لمس کنید.

ویدیو آموزش گامبهگام ارسال تصاویر مدارک از طریق اپلیکیشن را از دست ندهید:
نتیجهگیری
برای سهولت شما کاربران راننده عزیز، در این مقاله درباره نحوه ارسال مدارک کاربر راننده اسنپ در اپلیکیشن صحبت کردیم. آموزش مرحله به مرحله این فرایند را توضیح داده و در قسمت بعدی هم پاسخگوی برخی از پرتکرارترین سوالات در این زمینه بودهایم.
در صورتی که در هر یک از مراحل ارسال مدارک خود با سوال یا مشکلی روبهرو شدید، میتوانید از طریق خدمات غیرحضوری نسبت به ثبت و ارسال درخواست (تیکت) خود اقدام نمایید. راه دیگر هم ارسال درخواست (تیکت) در قسمت مربوط به پشتیبانی درون اپلیکیشن است.
سوالات متداول
۱) ویرایش اطلاعات راننده اسنپ باید از طریق اپلیکیشن انجام شود؟
بله شما کاربر راننده عزیز اسنپ میتوانید برای تغییر در اطلاعات حساب کاربری خود از طریق اپلیکیشن رانندگان اقدام نمایید.
۲) ارسال مدارک جز خدمات غیرحضوری اسنپ رانندگان است؟
بله شما میتوانید برای ارسال مدارک خود به بخش تکمیل مدارک برنامه اسنپ رانندگان مراجعه کنید.
۳) آیا خدمات آنلاین تکمیل مدارک اسنپ برای تمامی رانندگان فعال است؟
بله تمامی کاربران راننده اسنپ میتوانند برای تکمیل و ارسال مدارک خود، از طریق اپلیکیشن رانندگان اسنپ و به صورت کاملا غیر حضوری (آنلاین) اقدام نمایند.
۴) کابران راننده اسنپ در صورت دریافت پیغام نقص مدارک اسنپ چه کنند؟
کلیه کابران راننده اسنپی که با چنین پیغامی روبهرو شدهاند، باید در اسرع وقت نسبت به بارگذاری مدارک خود در اپلیکیشن اقدام نمایند.
سلامخستهنباشیدگوشیمنگزینهتکمیلمدارکراندارد
من تکمیل مدارک کردم ولی تایید نمیکند
سلام وقت بخیر عکس پروفایل چرا برنامشو نمیزارید ک تغییر داد چون از ۳سال پیش تا الان خیلی تغییر داشتم.ممنون میشم برنامه رو بزارید.ممنون از عوامل اسنپ
با سلام
مهرداد عزیز برای تغییر تصویر پروفایل از صفحه اول سایت باشگاه رانندگان اسنپ، بخش خدمات غیرحضوری، درخواست پشتیبانی ثبت کنید و تصویر سلفی خودتان را با توجه به شرایط گفته شده ارسال کنید
سلام وقت بخیر من چند یک ماه هست دارم مدارک میفرستم ولی پاسخی دریافت نکردم خواهش میکنم برسی بکنید بهم بنزین نمیدن دارم آزاد میخرم
سلام من کارت ماشینم گم شده ولی برگه سبز و بقیع مدارک ماشین هستش باید چکار کنم به پشتیبانی زنگ زدم گفتن برگه سبز ارسال کنید درست ثبت میشه
سلام.
احتراما خدمتتون عرض کنم ، مدتی پیش پیرو پیامکی مشابه یکسری از مدارک خودرو و شخصی ام را ارسال نموده ام.
متشکرم .
سلام من که یک بار مدارکم راارسال کردم چندسال هم هست بدون دغدغه بااسنپ فعال هستم .آیا دوباره باید مدارک ارسال کنم؟
با سلام
برای ما رانندگان تاکسی که علاوه بر مدرک گواهینامه باید مدرک کارنامه تاکسیرانی خود راهم بفرستیم هیچ گزینه ای نیست که اینکار را انجام دهیم لطفا راهنمایی بفرمایید
با امتنان فراوان
من تعویض پلاک داشتم و چندماه هست کارت جدید نیومده.راهکاری برای تغییر پلاک تو اپلیکشن هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
عکس برگ سبز رو بزار
من چندماه هست که مدارک ارسال کردم اما وصل نمیشه پیگیری کنید لطفا