آموزشآموزش رانندگانویدیو اسنپ

نحوه ارسال مدارک در بخش «تکمیل مدارک» اپلیکیشن راننده به همراه ویدیوی آموزشی

ایجاد سهولت و تسریع فرایند تکمیل مدارک، یکی از اولویت‌های ناوگان اسنپ است. شما کاربران راننده عزیز علاوه بر بخش تکمیل مدارک خدمات غیرحضوری، می‌توانید مدارک خود را از طریق اپلیکیشن برای اسنپ ارسال کنید.

کسانی هم که مدارک خود را از طریق بخش «خدمات غیرحضوری» ارسال کرده‌اند، باید یک‌بار دیگر مدارک خود را از طریق اپلیکیشن برای ما ارسال و در سیستم ثبت کنند

در این مطلب شیوه صحیح ارسال و بارگذاری مدارک موردنیاز را در اپلیکیشن به شما آموزش می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

آموزش گام‌به‌گام ارسال مدارک از طریق اپلیکیشن

کاربران راننده برای فعالیت در اسنپ، باید مدارک موردنیاز و خواسته‌شده را از طریق اپلیکیشن ارسال کنند.

برای اطمینان از فعال شدن این ویژگی در اپلیکیشن خود، قبل از هر چیزی دکمه زیر را لمس و اپلیکیشن را به‌روزرسانی کنید.

1- در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گوشه بالا سمت راست آیکون منو (سه خط) را لمس کرده و سپس گزینه «اطلاعات کاربری» را انتخاب کنید.

2- اطلاعات عمومی شما در این بخش نمایش داده می‌شود. گزینه «ویرایش» در بالای صفحه سمت چپ را لمس کنید.

در این قسمت سه بخش اطلاعات را مشاهده می‌کنید؛

بخش «ویرایش مشخصات فردی»، «ویرایش مشخصات ماشین» و بخش «تکمیل مدارک».

3- گزینه «تکمیل مدارک» را انتخاب کنید.

با لمس دکمه «عکس‌برداری» می‌توانید عکس مربوط به هر مدرک موردنیاز را تهیه کنید. پس ابتدا دکمه «عکس‌برداری» را لمس کنید.

تصویر واضحی از اصل مدرک بدون قرار گرفتن در کاور یا بدون داشتن پارگی را بگیرید.

سپس دکمه «بارگذاری» را بزنید.

اگر می‌خواهید عملیات عکس‌برداری را یکبار دیگر تکرار کرده و انجام دهید، دکمه «عکس‌برداری» را لمس کنید و مجددا براساس همان مراحل پیش بروید.

به همین ترتیب عکس‌های بعدی را نیز بارگذاری کنید. بعد از اطمینان از صحت عکس‌های ارسالی، بار دیگر نگاهی به صفحه انداخته و به سمت پایین صفحه بروید. برای ارسال نهایی تصاویر مدارک، حتما باید گزینه «ثبت» را در انتهای صفحه لمس کنید.

روند بررسی و تایید مدارک ممکن است چند روز به طول بیانجامد. برای آگاهی از روند ارسال تصاویر، به بخش «پیام‌ها» در اپلیکیشن بروید. در صورتی که تصاویر مدارک را با موفقیت ارسال کرده باشید و از سوی پشتیبان‌های اسنپ تایید شده باشند، پیام «مدارک شما با موفقیت ثبت شد» را دریافت می‌کنید.

امکان دارد روند ارسال مدارک شما به درستی صورت نگرفته باشد، در این حالت پیام « متاسفانه درخواست تکمیل مدارک شما تایید نشد» را دریافت می‌کنید. گزینه «جزئیات بیشتر» که در قسمت پایین همان پیام قرار گرفته است را لمس کنید.

دلیل عدم پذیرش تصویر ارسالی در قسمت پایین همان عکس نوشته شده است. سعی کنید یک‌بار دیگر عکس مناسب را با توجه به هشدار ارسالی، تهیه و بارگذاری کنید.

فراموش نکنید در انتها به پایین صفحه رفته و گزینه نهایی «ثبت» را لمس کنید.

ویدیو آموزش گام‌به‌گام ارسال تصاویر مدارک از طریق اپلیکیشن را از دست ندهید

نوشته های مشابه

2,683 دیدگاه

    1. وقت شما بخیر

      به محض بررسی مدارک اطلاع رسانی انجام خواهد شد

  1. سلام من ماشین رو عوض کردم کارتش یه ماه دیگه میاد عکس رسید کارت ماشین جدید رو در قسمت تکمیل مدارک میزنم قبول نمیکنه…چکارکنم؟

    1. هاشم جان سلام
      لطفا برگه سبز را بارگذاری کنید
      در صورت عدم تایید با پشتیبانی تماس بگیرید تا از سمت واحد مربوطه پیگری لازم انجام شود

  2. همه چیز رو گفتید بجز روش تغییر عکس پروفایل در اپلیکیشن
    کسی واقعا بلده راهنمایی کنه

    1. با سلام
      حمید عزیز برای تغییر عکس پروفایل لازم است در بخش خدمات غیر حضوری به نشانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید
      برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع مطلب زیر را مشاهده کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/guide-to-changing-specifications-driver/

  3. سلام وقتتون بخیر من کارت ماشین ندارم میشه بجاش عکس برگ سبز رو بزارم ؟

      1. با سلام
        فردین عزیز برای تغییر عکس پروفایل لازم است در بخش خدمات غیر حضوری به نشانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت کرده و مدارک خواسته شده را ارسال کنید.
        برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه کنید.
        https://club.snapp.ir/drivers-training/guide-to-changing-specifications-driver/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا