نحوه ارسال مدارک در بخش «تکمیل مدارک» اپلیکیشن راننده به همراه ویدیوی آموزشی

با شیوع ویروس کرونا در کشور، خدمات پشتیبانی اسنپ به صورت غیرحضوری به شما عزیزان ارائه شد. تا کنون ارسال و تکمیل مدارک نیز از طریق بخش «خدمات آنلاین تکمیل مدارک» اسنپ صورت می‌گرفته است.

خبر خوب اینکه برای ایجاد سهولت و تسریع فرایند تکمیل مدارک، شما رانندگان عزیز از این به بعد می‌توانید مدارک خود را از طریق اپلیکیشن برای اسنپ ارسال کنید.

نکته مهم: کسانی هم که تاکنون از طریق بخش «خدمات آنلاین تکمیل مدارک» مدارک خود را ارسال کرده‌اند، باید یک‌بار دیگر مدارک خود را از طریق اپلیکیشن برای ما ارسال و در سیستم ثبت کنند.

در این مطلب شیوه صحیح ارسال و بارگذاری مدارک موردنیاز را در اپلیکیشن به شما آموزش می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

آموزش گام‌به‌گام ارسال مدارک از طریق اپلیکیشن

کاربران راننده برای فعالیت در اسنپ، باید مدارک موردنیاز و خواسته شده را از طریق اپلیکیشن ارسال کنند.

برای اطمینان از فعال شدن این ویژگی در اپلیکیشن خود، قبل از هر چیزی دکمه زیر را لمس کرده و اپلیکیشن را به‌روزرسانی کنید.

به‌روزرسانی اپلیکیشن رانندگان
(به‌روزرسانی برای استفاده از این قابلیت الزامی است.)

حالا به صفحه اصلی اپلیکیشن ویژه رانندگان اسنپ، بروید. سپس آیکونی که در بالای صفحه، به شکل سه خط روی هم نمایش داده می‌شود را مطابق تصویر لمس کنید.

در این مرحله گزینه «اطلاعات کاربری» را انتخاب و لمس کنید.

اطلاعات عمومی شما در این بخش نمایش داده می‌شود. حالا گزینه «ویرایش» در بالای صفحه سمت چپ را انتخاب کنید.

سه بخش اطلاعات اساسی را در این قسمت مشاهده می‌کنید؛ از جمله بخش «ویرایش مشخصات فردی»، «ویرایش مشخصات ماشین» و بخش «تکمیل مدارک».

گزینه «تکمیل مدارک» را انتخاب کنید.

با لمس دکمه «عکس‌برداری» می‌توانید عکس مربوط به هر مدرک موردنیاز را تهیه کنید. پس ابتدا دکمه «عکس‌برداری» را لمس کنید.

تصویر واضحی از اصل مدرک بدون قرار گرفتن در کاور یا بدون داشتن پارگی را بگیرید.

سپس دکمه «بارگذاری» را بزنید.

اگر می‌خواهید عملیات عکس‌برداری را یکبار دیگر تکرار کرده و انجام دهید، دکمه «عکس‌برداری» را لمس کنید و مجددا براساس همان مراحل پیش بروید.

به همین ترتیب عکس‌های بعدی را نیز بارگذاری کنید. بعد از اطمینان از صحت عکس‌های ارسالی، بار دیگر نگاهی به صفحه انداخته و به سمت پایین صفحه بروید. برای ارسال نهایی تصاویر مدارک، حتما باید گزینه «ثبت» را در انتهای صفحه لمس کنید.

روند بررسی و تایید مدارک ممکن است چند روز به طول بیانجامد. برای آگاهی از روند ارسال تصاویر، به بخش «پیام‌ها» در اپلیکیشن بروید. در صورتی که تصاویر مدارک را با موفقیت ارسال کرده باشید و از سوی پشتیبان‌های اسنپ تایید شده باشند، پیام «مدارک شما با موفقیت ثبت شد» را دریافت می‌کنید.

امکان دارد روند ارسال مدارک شما به درستی صورت نگرفته باشد، در این حالت پیام « متاسفانه درخواست تکمیل مدارک شما تایید نشد» را دریافت می‌کنید. گزینه «جزئیات بیشتر» را که در قسمت پایین همان پیام قرار گرفته است لمس کنید.

دلیل عدم پذیرش تصویر ارسالی در قسمت پایین همان عکس، نوشته شده است. سعی کنید یکبار دیگر عکس مناسب را با توجه به هشدار ارسالی، تهیه و بارگذاری کنید.

فراموش نکنید در انتها به پایین صفحه رفته، گزینه نهایی «ثبت» را لمس کنید.

ویدیو آموزش گام به گام ارسال تصاویر مدارک از طریق اپلیکیشن را از دست ندهید

guest
2.3K Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
امین تقوی
امین تقوی
23 مهر 1400 22:45

عالی

شبیرص
شبیرص
23 مهر 1400 04:17

کابل

محمد خضری
محمد خضری
22 مهر 1400 00:34

حساب کاربری من بعلت کم امتیاز گرفتم غیر فعال شده لطفا راهنمایی کنید واونو خواهشن فعال کنید متشکرم .

محمد خضری
محمد خضری
22 مهر 1400 00:23

سلام خدمت دست اندر کاران محترم اسنپ راننده هستم وحساب کاربری بنده غیر فعال شده لطفا راهنمایی کنید یا انرا فعال بفرمایید خدود دو هفته است . ممنون از شما محمد خضری . ….

1 226 227 228
2.3K
0
لطفا دیدگاه خود را ثبت کنیدx
()
x