آموزش رانندگانآموزش

نکات مهم رفتار حرفه‌ای با مسافران

کاربران راننده باتجربه، همگی با اخلاق حرفه‌ای و نحوه برخورد با مسافران آشنا هستند و بهتر از هر کسی می‌دانند که رانندگی یک رفتار اجتماعی است و رعایت رفتار حرفه‌ای، تجربه خوشایندی برای مسافران ایجاد می‌کند. در این مطلب برخی نکات مهم که باعث می‌شود تعامل و ارتباط بهتری با مسافرانمان داشته باشیم را با هم مرور می‌کنیم.

اطمینان از درستی نام مسافر و مقصد سفر قبل از شروع حرکت

قبل از شروع حرکت با پرسیدن نام مسافر و مطمئن شدن از انتخاب صحیح مقصد روی نقشه، می‌توانید از بروز بسیاری از مشکلات احتمالی پیشگیری کنید. گاهی اوقات تعداد بالای مسافران و خودروهای اسنپی باعث اشتباه مسافران می‌شود و لغو کردن سفر در این موارد وقت‌گیر است؛ پس خودتان قبل از لمس دکمه «مسافر سوار شد»، نام مسافر و مقصد سفر را از وی بپرسید و با اطمینان خاطر سفر را آغاز کنید.

پرهیز از مکالمات غیرضروری هنگام سفر

ارتباط روزانه و آشنایی با افراد جدید همانقدر که می‌تواند یک تجربه جالب و لذت‌بخش باشد، به همان اندازه هم چالش‌برانگیز است. در برقراری ارتباط کلامی با مسافرتان محتاط باشید و در صورتی که مسافر تمایلی به صحبت‌کردن ندارد، به خواست او احترام بگذارید و از پرسیدن سؤالات شخصی و تلاش برای گفت‌وگو پرهیز کنید.

پرهیز از کارکردن با گوشی هنگام رانندگی

کارکردن و صحبت کردن با گوشی هنگام رانندگی، تمرکز و تسلط شما را کم می‌کند و باعث حواس‌پرتی می‌شود و خطر تصادف را بالا می‌برد. علاوه بر این، صحبت با تلفن همراه هنگام رانندگی، خلاف مقررات رانندگی است و راننده خاطی مشمول جریمه می‌شود.سعی کنید هنگام رانندگی از صحبت با تلفن یا پیام دادن یا گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی جدا پرهیز کنید تا سلامت خود و همراهانتان به خطر نیفتد.

احترام به حریم شخصی مسافر

خوش‌آمدگویی و روی خوش در ابتدای ورود مسافر، نشان‌دهنده احترام و اهمیتی است که برای مسافرتان قائل هستید. اما مرز باریکی میان رفتار دوستانه و دخالت در امور شخصی دیگران وجود دارد. پرهیز از صمیمیت و سؤال نابجا در مورد زندگی شخصی باعث می‌شود که احترام شما و مسافرتان حفظ شود و مسافر احساس آرامش بیشتری داشته باشد.

احترام به مسافر در انتخاب نوع پرداخت ( نقدی/ آنلاین)

مسافران در انتخاب نحوه پرداخت هزینه سفر اسنپی آزاد هستند و می‌توانند هزینه سفر را به صورت نقدی یا آنلاین پرداخت کنند. اجبار مسافر برای پرداخت هزینه به صورت نقدی یا کارت‌به‌کارت خلاف قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ است.

اهمیت دادن به درخواست‌های مسافر

شما در طول روز زمان زیادی را در ارتباط مستقیم با مسافرانتان می‌گذرانید و رضایت و آرامش آنها باعث خوشحالی خودتان هم می‌شود. اگر مسافرتان درخواستی دارد بهتر است به خواسته او احترام بگذارید. به طور مثال اگر مسافر مسیر خاصی را پیشنهاد می‌دهد یا تمایل دارد که صدا یا نوع موزیک تغییر داده شود یا می‌خواهد شیشه‌ها را پایین بدهد، بهتر است مطابق خواسته او عمل کنید.

تماس با پشتیبانی در صورت بروز اختلاف با مسافر

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با سفر، از برخورد مستقیم با مسافر پرهیز کرده و با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان مسئله رسیدگی و حل شود.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (73 دیدگاه)

  1. با سلام یک پیشنهاد اگر برای مسافران هم پیامک رعایت ادب و حفظ آرامش و رفتار مناسب هم فرستاد میشد حق رانندگان هم حفظ میشد ..⭐.ادب یک رکن دو طرفه هست 🌟….

  2. چندین بار شده مسافر درخواست سفر داده و رسیدم به مقصد دیدم به اندازه یه وانت بار همراهش هست و گفتم مسافر محترم این وسایل رو با سواری نمیرن و با پر رویی تمام میگه آقا ناراحتی کنسل کن ، کنسل کنیم یه جریمه هم میخوره پامون ، با این کرایه های پایین از سر اجبار مجبوریم قیول سفر کنیم و از مسافر هم حرف نامربوط بشنویم

  3. بعضی مسافرا گروکشی می کنند مورد داشتم مقصد سر خیابون بوده مسافر می‌گه برو داخل کوچه میگم مقصد این‌جا سر خیابونه میگه مگه امتیاز نمی خوای یعنی اگر نروم که حق منه امتیاز منفی رفتار ناخوشایند میده به جای اینکه معذرت خواهی کنه و بگه مقصد رو اشتباه زدم .

  4. با سلام .
    لطفا در اپلیکیشن اسنپ به مسافران توضیح داده شود و تشویق شوند که با شارژ موجودی خود بصورت آنلاین مبلغ سفر پرداخت گردد و از واریز به کارت راننده استفاده نشود .

  5. یک تکنولوژی واردمملکت کردین ولی متاسفانه فرهنگش هنوزوارد نشده!!! شماکه اینقدر بلدین به راننده اطلاع رسانی کنین ای کاش یکم به مسافرها هم اطلاع رسانی میکردین که با راننده مثل گماشته برخورد نکنن متاسفانه بعضی مسافرها فکرمیکنن به خاطر اندک کرایه ای که قراره پرداخت کنن می‌توانن هرجور دلشان میخواد با رآننده برخورد کنن خلاصه مطلب مسافرها هم باید به حقوق راننده آگاه باشند واین وظیفه شماست که به ایشان اطلاع رسانی کنین

  6. سلام خسته نباشید به کارکنان ناوگان اسنپ
    خوهشا اسنپ مسافر رو با کدملی ثبت نام کنید
    که کسی هزینه اسنپ رو نپرداخت دوباره با یک سیم کارت دیگر اقدام به ثبت نام انجام ندهد

  7. باعرض سلام بعلت کندی شدید نت مسافر بیشتر میخواهد بصورت کار به کارت پرداخت شود. ولی چون اس ام اس واریریزی رو راننده نمبینه با دچار تنش میشن ومسافر از راننده براحتی امیتیاز کم مکنه درصورتیکه راننده اصلا خطایی نکرده

  8. من طبق قوانین اسنپ شماره کارت ب مسافر ندادم و تیکت عدم پرداختم زدم چند بارم پیگیری کردم اما هزینه رو اسنپ پرداخت نکرد واقعا پشتیبانی ضعیفی دارد

  9. سلام به نظر من وقتی یک مسافر امتیاز پایین به راننده میده باید بفهمیم چرا امتیاز پایین داده چون شما کنار راننده نیستی تا قضاوت کنی وقتی مسافر میخواد سیگار بکشه نمیزاریم وقتی درخواست رفتن از خیابان دیگه داره چون همراهش میخواد اونجا پیاده بشه انقدر زرنگ هست که نمیخواد دومقصده بزنه نمیریم یا میگه اینجا وایستا من خرید دارم میره ده دقیقه یا یک ربع دیگه میاد بهش میگی توقف بزن بهش برمیخوره امتیاز پایین میده پس از مسافر قبلی یابعدی همون راننده یک زنگ بزنید درمورد اخلاق ورفتار بپرسید

  10. میگه که .. ادب احترام .احترام میاره.. پس هردو فرد. احترام بهم دیگه بزاریم نه اینکه این اون بهم جبهه بگیرن یاعلی

  11. خوبه،به شرطی مسافر هم رعایت قوانین اسنپ بدونه فعلا یک طرفه اس لازمه اسنپ هم برای مسافر از گل نازکترش هم ارسال کنه دو طرفه باشه خیلی بهتر اس،راننده با فرهنگ وقتی سفر را قبول میکنه یعنی تمام،این مسافر حتما خواسته نا به جای داره ونیمتونه با راننده تعامل داشته باشه و بقیه ماجرت

  12. با سلام ما همیشه با مسافر با احترام برخورد میکنیم حتی وقتایی که مبدا رو اشتباه میزنن یا مقصدو یا حتی وقتی کرایه رو درست پرداخت نمیکنن یا کم پرداخت میکنن یا حتی زمانی که توقف در مسیرو نمیزنن و ما وامیسیم تا کارشونو انجام بدن یا برا ۸هزار تومن کرایه ۵ دیقه جلو باجه پول نگع میداریم تا پول نقد بگیرن و غیره و غیره که این برخوردای ما باعث ناراحتیه مسافرای محترم میشه و همیشه حق با مسافره نه راننده وقتایی که میرسی به مبدا و مسافر با خیال راحت لغو سفر میکنه و تو باید برگردی بدون جریمه و چیزای دیگه ما میشیم مقصر با رفتار نامناسب

  13. آخه مسافر با خودش درگیره ،من چه رفتاری باهاش داشته باشم.میمون هر چقدر زشتر اداش بیشتر.منظور لارج بودن به ذات آدماست اونایی که با گ…خودشون درگیرن مسافرای میمون و بد ما هستن کاملا بی ذات

  14. کرایه ها درشهرستان خیلی پاینه بزرگواران ۱۰ تومن شدکرایه ۱۱ تومن شدکرایه

  15. بله هستن بعضی از مسافران ه موقع سوار شدن سلام هم بلد نیستن یا کرایه رو پرت میکنن پس چه جوری میشه به این اشخاص احترام گذاشت

  16. با سلام و عرض احترام
    در برخی از موارد متاسفانه مسافرانی وجود دارند که بسیار رفتار بدی دارند و برخورد نکردن با آنها از سوی پشتیبانی موجب خسارت شدید روحی به راننده و همچنین دیگر رانندگان ناوگان محترم است
    مانند: آوردن کیسه زباله منزل درحین سفر
    درخواست سوار کردن و توقف با حداقل هزینه سفر
    که بسیار با هزینه های ماشین و اجاره خانه ها تا ممکن است
    لطفاً پیگیری فرمایید

  17. با سلام . اسنپ اصلا ب راننده هاش ارزش نمی زاره و فقط فکر رضایت مسافر هست . بارها مسافر بی احترامی کرده و هزار جور اذیت ولی کسی از گل نازک تر بهش نمیگه . خیلی ستاره کم به راننده دادن هاشونم نامردی هست . کاش به مسافر هم احترام به راننده آموزش داده شده . آمین

  18. سلام وعرض ادب
    ای کاش دوستان تنظیم کننده این نصایح به عفت کلامی که از اززبان وانگشت خارج می شود هم کمی مقید به گفتار احترامی خود می بودند
    قطعا راننده گان اسنپ بیشتر از کارکنان اسنپ ومسافران با توجه به حجم عظیم مشکلات سفرها انتظار بیشتر وفراوان دارند اغلب مسافران با مبلغ ناچیز واسنپ در حد یک اپلیکیشن همواره شخصیت راننده گان را ملاحظه نمی کنند
    برای بالا بردن سطح کیفیت با مسافران باید تعامل آموزشی وارتباطات موثر وقوی برقرار شود اندک پول کرایه برای هیچ انسانی تعهد واخلاق وظیفه ایجاد نمی کند کما اینکه در کشور ما در ادرات دولتی حقوق های نجومی هم چنین نکرده
    مسافران اسنپ مبرما نیازمند آموزش‌های قوی هستند آموز همراه با تکرار تکرار وایجاد عادت اسنپی برای بکارگیری آنچه الزام یک سفر مترقی است
    آموزش وهمراهی اسنپ با مسافران در حد صفر هم نیست

    1. با سلام و وقت بخیر

      ممنون از اینکه نظرتون رو با ما در میون گذاشتید حتما نظرات و پیشتهاداتتون رو به تیم های مربوطه انتقال میدیم.

  19. مسافر میگه عجله دارم سرعت غیرمجاز برو .سبقت غیر مجاز برو .خلاف برو .یکطرفه برو. درابتدای مسیر لغو کن میخوام برا مامانم اسنپ بگیرم .مقصدم جای دیگه است .حالا اینو ازاین مسیر برو توی راه کار دارم .بعدش مقصد دوم هم دارم .بدون اجازه از راننده ثبت هم میکنه .توقف هم نمی زنه. اخرش میگه ادم گوه با رانندگی گوه بعدش در رو محکم میزنه میره اون وقت اسنپ ۱۰ امتیاز از ما کم میکنه و میگه درست برخورد کنید

  20. درود بر شما خسته نباشید وقت بخیر خدمت شما می‌خواستم عرض کنم که نمیشه تمام خواسته‌ها به نفع مسافر باشه شما باید یک سری قوانین برای مسافرا جهت رفاه حال راننده در نظر بگیرید هر اتفاقی رو فقط به نفع مسافر دارید انجام می‌دید در صورتی که راننده روزی چندین سفر میره با مسافرهای زیادی در ارتباطه و مسافر باید به راننده احترام بذاره به شرایط ماشین به استهلاک ماشین به وقتی که می‌گذاریم و خستگی که داریم کمترین هزینه رو داریم بابت جابجایی مسافر می‌گیریم مسافر اوردهای بسیار داره ی از وقت‌ها میریم دنبال مسافر لغو سفر می‌زنه و شرکت اسنپ هیچ پشتیبانی بابت رفاه حال راننده نداره خواهشمندم رسیدگی کنید برای نظرها و امتیاز یک ملاکی رو در نظر بگیرید الکی مسافر امتیاز ثبت می‌کنه اصلاً بدون هیچ دلیلی امتیاز ما کم یا زیاد میشه
    کرایه ها به شدت پایینه رسیدگی کنید

  21. ای کاش اسنپ درخواست سفر رو برای تعداد مسافر تعیین میکرد،مثلا برای یک مسافر کرایه ۳۰هزارتومن باسه،به تعداد نفراتی ک سفر کنه مبلغ دوتومن یا هرچیزی اضافه پرداخت کنه،نه اینکه ۴تا ادم سنگین وزن رو از اینور سهر ببری اون ورشهر سی تومن،میفته نفری ۷تومن،۶تومن سی تومن هم کمیسیون بره میشه نفری ۴ تومن،انصاف نیست والا

  22. با سلام
    ممنون بابت مطالب مفید ک کاربردی که ارائه دادید لطفا در صورت امکان آیتمی اضافه شود که در صورتیکه مسافر در مبدا زمان زیادی را جهت سوار شدن از ما می‌گیرد هم بتوانیم مدت تاخیر را به مسافر اعلام کنیم

  23. مسافری دررابطه من گفته رفتارناشایست ایاازاین مسافرسوال شده رفتارناشایستی بودمن دارم مسافربه مقصدمیرسونم مسافرنبایدبگه من چه قدرراه برم همین مسافرفرداخونی ازدماغش بیادبیخیال راننده نمیشه مسافری که بابت من نوشته به من میگه باسرعت بروبااین همه دوربین محدودیت سرعت جریمه بشم مسافرجوابگوهستش حتماازمسافرسوال بفرمایدراننده هم درجریان باشه به شماهم اعلان کنه

  24. درسته مسافروسفیر لازم ‌و ملزوم همندشما هم درمورد سفرا کم لطفی میکنید همینطور ک هوای مسافران عزیز رادارند هوای سفرای ارجمندرا هم داشته باشید.چرا درمورد بنزین هیچ اقدامی نمی‌کنید.چرا با بودن این تورم و گرانی هیچ فکری برای کرایه ها نمی‌کنید. چرا درمورد کم کردن کمیسیون هیچ اقدامی نمی‌کنید. چرادرمورد بیمه سفیران هیچ حرکتی انجام نشد.فقط و فقط شعار تنها چسبیدیم ک با مسافر اینکارو بکنید اینکارو نکنید.

  25. والا بنده با همه ی مسافران کاملا محترمانه رفتار کردم و به تمام درخواست هاشون توجه کردم ولی متاسفانه گزینه ی رفتار نامناسب برای بنده جزو پرتکرار ها انتخاب شده. کاش راننده ها میتونستن ببینن چه مسافری اینو زده تا حداقل درمورد اون مسافر نظر بدن یا از خودشون دفاع کنن و مورد ظن و تهمت قرار نگیرند.

  26. شما أز نكاتي كه راننده بايد حين سفر با مسافر انجام بده گفتين.آيا برعكسشم به مسافر مطلب ميزارين ببينن و انجام بدن يا يك طرفيه؟ بعضي از مسافرا ٣٠ ٢٠ تومن كرايه ميدن انگار راننده و ماشينو كل تشكيلات اسنپ و باهم خريدن وبرخوردا و رفتاراي زننده اي ميكنن .ولي متاسفانه واسه راننده ها نظرسنجي ندارين ويك طرفه واسه مسافر هست فقط گزينه راضي از سفر يا ناراضي دارن و دست راننده ها كوتاه.دگ تو نظر سنجي هم خدا ميدونه چي بزنه .البته مسافران با شخصيت هم وجود دارن منظورم همه نيست

  27. شیر مادرت حلالت اگ تمام رانندگان برای خودشون ارزش قائل بشن اسنپ ب راننده احترام میزاره 👍👍👍👍

  28. با سلام و آرزوی سلامتی.عرض می کنم که حفظ حریم،حفظ آرامش و خیلی موارد دیگه که فرمودید و مورد انتظار هست یک وظیفه انسانی هست که همه باید به اونها پایبند باشیم.مسافر و راننده هم نداره.پس بهتر هست که این موارد رو برای کاربران عزیز مسافر هم ارسال کنید.من هم کاربر مسافرم و هم راننده هیچوقت چنین پیام‌هایی رو دریافت نکردم.نکته دیگه اینکه هر کس مستقیما مسئول رفتار خود هست پس باید احترام برای دیگران قائل باشی تا برات احترام خرج کنن.

  29. سلام همان گونه که احترام و رعایت ادب از سمت راننده مهم است .پس این نکات را به مسافر متذکر شوید نه به راننده

  30. سلام همان گونه که احترام و رعایت ادب از سمت راننده مهم هست از سمت مسافر مهمتر است پس این نکات را به مسافر متذکر شوید نه به راننده

  31. سلام احترام دوطرفه باشد هزینه سفر یا نقدی یا الاین باشه شماره کارت مسافر میخواد که غیر قانونیه به مسافر میرسیم لغو میکنه کنسلی نمیدید

  32. درود بر شما ای کاش در مورد مجاز نبودن راننده برای دادن شماره کارت به مسافر در اپلکیشن مسافر هم اطلاع رسانی شود معمولا مسافران بعد از اینکه شماره کارت دریافت نمیکنن جبهه میگرن و وارد بحث میشوند که همیشه اینکار و انجام میدن.

    1. بله متأسفانه بعضی از مسافران به اجبار شماره کارت می‌خوان….

  33. خواهشا جوری تنظیم کنید که بتونیم دیدگاه بقیه راننده ها رو ببینیم

    1. با سلام .همیشه دادن امتیاز فقط برای مسافر بوده و راننده هیچ جایگاهی در اسنپ نداره . بنده چندین مورد برام پیش اومده ولی متاسفانه کسی ازم دفاع نکرده . راننده فقط کار کنه و سواری رایگان به مسافر بده اون موقع کسی شاکی نیست

  34. با سلام و خسته نباشید خدمت کارشناسان عزیز
    در طول مدتی که در اسنپ رانندگان بوده و هستم
    حدودا روزانه با ۲۰ نفر در ارتباط هستم.
    خیلی زیاد رابطه خوبی با هم داریم..
    افرادی هم پیدا میشه که روزشون خوب شروع نشده…و در برخورد با این افراد سعی زیاد در این دارم که هیچ اوج منفی از سمت من نگیرن و همین طور هم هست. بوده که مسافر هیچ بی احترامی به من راننده کرده.هر حرفی که لایق هیچ کسی نبوده به من زدن. حتی پیام متنی ناسزا برام فرستادن که هیچ جوابی دریافت نکردن و مستند هم موجود هست
    از شما کارشناس عزیز ممنون بابت وقتی که برای خواندن این متن میزارید.
    از راننده ها دعوت کنید سوالاتی از انها بپرسین که در بهبود عملکرد برای همه حتما موثر است
    حتی از انها به عنوان مشاور استخدام کنید.
    ممنون

  35. باسلام، گاها”در رابطه بانظرات مسافردرراستای ثبت امتیاز بسیار کم لطفی در حق مسافر می شود،در صورت لزوم لطفا”تماس بگیرید تاتوضیحات کافی ومستدل ومتقن ارائه دهم ممنون🌺🌷

  36. سلام بزرگواران متاسفانه مسافران بیشتر از مقصد مشخص شده درخواست اضافی یا توقف در بین راه یا مسافر اضافه دارند اینها را چکار کنیم

  37. سلام حالتون خوبه متاسفانه اینقدر کرایه اسنپ پایین هست که بعضی از مسافرها این تصور دارن که راننده از سر ناچاری مشغول به کار در محیط اسنپ هست و حتی حاضر نیستن ۵ متر نزدیکتر از مقصد پیاده بشن.هرچه قدر کاری ارزان‌تر باشد شأن شخصیت کسی که این کار انجام میده کمتر میشه……..

  38. سلام نمیدونم چطوره که امتیاز راننده روی مسافر هیچ تاثیری نداره ولی تا مسافر میگه کش و کشمش سریع از امتیاز راننده کم میکنن و بهش امتیاز منفی میدن!!!!!!!
    به فرض مثال اگر حداقل دوسه مورد رفتار نامناسب از راننده گزارش شد بعد از امتیازشو کم کنه نه تا ی مسافری که اصلا نمیدونه اسنپ چیه وکارش چیه و فکر میکنه راننده نوکر باباشه فرطی میزنه رفتار نامناسب از امتیاز راننده کم میشه

  39. سلام خسته نباشید.بنده ازتیم پشتیبانی کمال تشکررادارم وهمچنین روززن ومادررابه بانوان تیم پشتیبانی تبریک میگم وبرایشان آرزوی سلامت وموفقیت دارم،ویک انتقادیک پیشنهادبه گروه پشتیبانی وریایت محترم اسنپ دارم ومورداول ابنکه همانطوریکه به اخلاق ورفتاربامسافراهمیت میدین یه مقدارم به براراننده ارزش قائل بشین اهمیت بدین ویکطرفه راننده روقضاوت نکنیدنمونش همین امتیازهای منفی که به راننده هامیدین آیاشده وقتی مسافربراننده امتیازمنفی میده همزمان باراننده هم درتماس باشیدیاپیام بدین شایدراننده هم دلایل خاص خودشوداشته داشته باشه،واماپیشنهادم اینه که هیچگاه راننده روموردبازخواست قرارندین که چرابه مسافربراهزینه سفرش شماره کارت گفتین چون راننده ازروی ناچاری اونم درمرحله آخروبه درخواست خود سیدمسافرراننده شماره کارت میده وشماهمینکه به راننده میگین به مسافرتون بگین مسافرعزیز شماموظفین یاوجه نقدیااینکنه قبل ازشروع سفر موجودی حساب کاربریتان راحداقل به مقدارهزینه سفرتان افزایش بدین،ممنون میشم اگرپیگیری کنید.

  40. پشتیبانی محترم اسنپ
    از تاریخ شانزدهم آذر ماه ، تعداد ۴ سفر برای بنده هزینه پرداخت نشده است ،
    تخلف مسافرین برای درخواست کارت به کارت کردن ، در سامانه بصورت تیکت ثبت شده و بارها نیز تماس گرفته شده
    اما مالی پرداخت نمیکند!

    این رفتار با قوانین اسنپ مغایر است
    و باعث ایجاد ضرر و زیان راننده میشود

    لطفا رسیدگی مجدانه بفرمایید

  41. سلام
    من کاملا موافقم‌ با تمام آیتم‌های این مطالب که گذاشتین باید قانون مند باشیم
    فقط چون من راننده ای هستم با سابقه هشت سال کار در اسنپ چیزی که همیشه من رو آزار میده حرمت شکنیهای مسافرین نسبت به راننده ها که بعضی از مسافرها فکر میکنن راننده شخصی خودشون هستیم پس لطفا حتما برای مسافرین هم توضیحات لازم رو بدین و حتی توصیه میکنم قوانین و حد و مرز مسافر با راننده رو گوش زد کنید
    باسپاس از شما

  42. سلام ببخشید بعضی از مسافرینفکر می‌کنند که راننده و ماشین را خریدن هر دستوری دادن باید بگو ییم چشم ما همه انسانیموشخصیت هرکس برا خودش محفوظ فکر میکنه که راننده غلام حلقه به گوشه هر امری داشت بگویم چشم ومسئولین محترم اسنپ هم حق به مسافر میدن به قول سریال‌های بره ره حق با مشتری بید نه حق به حقدار

  43. سلام وقت بخیر.. همه این برخوردهابستگی به درآمد روزانه داره.. وقتی ازصبح زودسرکارمیری تا دیروقت شب کارمیکنی.. حساب میکنی پول ناچیزی به حسابت میاد.. خداشاهده ازسرمجبوری وبیکاری.. کارمیکنیم.. وقتی که تواسنپ ثبت نام کردم.. پاداش یک میلیون دادین قرارشدهرماه پول بنزین هم طبق کارواریزکنید.. الان یک ساله است واریزنشده.. الان کمسیونتان راکم کنید.بهترین راه کاری. باورکنیدقطعات چینیتون اصلان خوب نیستند. زود. زود. عوض میکنیم. خیابان‌ها. اورمیه همشون چاله چوله هستند.. اصلان نمیصرفه.

  44. سلام خسته‌ نباشید بنده هرگز با مسفر بد رفتاری نميکنم ولي گاهی‌ اوقات مسافر لوکیشن مبداء و مقصد اشتباه ثبت می‌کند و بعدا توقع داره میگه برنامه اسنپ ایراد داره من چی باید بهشون عرض کنم مجبورم مقصد با فاصله زیاد ایشون ببرم اگر مسافر تند رفتاری‌ کرد بنده باید سکوت‌ پیشه کنم دیگه بیشتر از این نمیگم ممنونم

  45. خوبه که احترام به راننده رو هم به مسافران یاد بدید

    احترام یک مسیر دوطرفه است

    1. بله هستن بعضی از مسافران ه موقع سوار شدن سلام هم بلد نیستن یا کرایه رو پرت میکنن پس چه جوری میشه به این اشخاص احترام گذاشت

    2. دقیقا جالبه هر چی میگن برا مسافرها و حقوق آنها راننده آدم نیست که حقوقش رعایت بشه در صورتی که فقط راننده این وسط هم بی احترامی میبینه فکر میکنن ماشین خریدن و اینکه میگن آنلاین بزنن اونوقت 2 روز پولتو نگه میدارن واقعا خجالت اوره

  46. سلام من همه مواردی ک شما ذکر کردین رو رعایت کردم مسافر پول همراهش نبود هرچی اسرار کرد شماره کارت بدین بعدن پرداخت کنم من برای اینکه قوانین شرکت رو زیرپا نذارم قبول نکردم و گفتم ایرادی نداره نیاز نیست شماره کارت بدم خودم به شرکت اطلاع میدم. مسافر بهش بخورده امتیاز منفی میده وشماهم سریع امتیاز راننده رو کم میکنید و فقط حق رو به مشتری میدید

  47. سلام و احترام
    فقط چند مورد خیلی من رو اذیت میکرد
    که تماما احترام میگذارم و کاملا نظرش حاکم بر ماشین هست ولی رفتار نامناسب اومده برام واقعا آدم رو ناراحت می‌کنه و یکی هم متاسفانه افرادی که پول کمتر میدن یا اصلا نمیدن و پیگیری از اسنپ هم فایده ندارد چون میگه قابل استناد نیست شاید پول رو نقدی داده و این همه راه و کارمزد و…می‌دیم آخرش طرف پول نمینه و مایی که کار میکنیم به امید روزی بیشتر رو واقعا ناراحت می‌کنه ممنون میشم تصمیمی اتخاذ بشه برای این رفع مشکل یا اکه زده رفتار نامناسب علت رو بپرسیم و به ما تذکر بدین که برطرف بشه ممنونم و سپاس فراوان

  48. عالی بود، جهان رو به پیشرفت و گسترش و فراوانیست

    1. ما با لوکیشن میریم سفر متاسفانه مسافر ها کم لطفی دارن و میزنن مسیر یابی نامناسب

    2. دقیقا
      همیشه حق با مشتری نیست
      قرار نیست چون مسافر دایمی اسنپ هست و روزی ۵۰ تا سفر با اسنپ داره عوامل پشتیبانی هوای اونو داشته باشن نسبت به راننده

  49. با سلام و درود من حدود سه سال جز خانواده اسنپ هستم بعضی از مسافرها خیلی کم لطفی میکنند تو شهرستانی که بنده مشغول هستم کرایه ها در بیشتر مواقع نسبت به آژانس و۱۳۳بسیار پایین است باید مسافرها کمی راننده‌ها مراعات کنند از جمله سرویس درخواست میکنند راننده بعداز رسیدن و منتظر شدن لغو میکنند یا خیلی طول می‌کشه سوار شن بعداز رسیدن به مقصد باید خیلی انتظار کشید یا تعدادشان بعضی مواقع شش نفر میرسه بازم راننده مراعات می‌کنه چیزی نمیگه یا به خاطر ترافیک در طول مسیر از راننده متعرض میشن چرا در ترافیک سریع نمیری بعد جالب اینکه مسافر رو با احترام حالی می‌کنی تو ترافیک هستیم بعد از پیاده شدن می‌نویسه رفتار نامناسب تو این سه ساله من از گل کمتر به کسی چیزی نگفتم بارها شده مسافر پول کمتری داشته یا بعد از رسیدن به مقصد مسافر گفته یک کیلومتر جلوتر پیاده میشم ما گفتیم چشم متاسفانه بعضی از مسافرها به شدت مریض با اوغده آیی هستند واقعا راننده‌ها ی اسنپ خیلی زحمت میکشند با وجود کرایه‌ها کم .نصف راننده های اسنپ تنها منبع درآمد شون رانندگی هستش گرونی قطعات یدکی خودرو وکرایه پایین تو فصل پاییز و زمستون و………….. با تشکر

  50. با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم اسنپ متاسفانه در شهرستان تویسرکان فرهنگ استفاده از اسنپ را نمی دانند که در این زمینه به آنها کمک کردیم اما بیشتر وقتها سوء‌استفاده میشود مثلا اضافه بار یا سرنشین اضافه با خود دارند بحرحال سعی می کنم تا بیشتر طرز استفاده را راهنمایی کنم

  51. یکی از مسافران درخواست رفتن در مسیر غیرمجاز دارند وبنده پرهیز کردم چون خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی است و دیگری بعداز راه افتادن درب ماشین ماشین رابعدازراه افتادن بازکرده ومحکمتربسته وموقع پیاده شدن توحین کرده ومسلم هست که امتیاز خوبی به بنده ندادندوهمین امر باعث شده امتیاز منی که بالاترین امتیازهاراداشتم کم بشه ولی هرچی ستاره زیاد میگیرم و امتیاز بالا میگیرم به امتیاز وستاره های اسنپی من اضافه نمیشه. لطفا به رانندگانتون هم اهمیت بدید

  52. مسافر میگه هوا سرده شیشه ماشین و ببند.با وجود مریضی نمیشه .شیشه هارو می‌بندی مسافر امتیاز منفی میده این ضعف اسنپ رو نشون میده

  53. سلام وقت عالی بخیر
    نمی دانم چطوری است که 90 درصد مبدأ ها را یا درست انتخاب نمی کنند و یا مثلا نشان با اسنپ هماهنگ نیست. خلاصه اکثرا مبدأ ها اشتباه است، مخصوصاً داخل مجتمع های مسکونی.
    منکه تصمیم گرفتم از داخل مجتمع ها مسافر قبول نکنم
    از صبح تا شب بخاطر همین مسئله جنگ اعصاب داریم

  54. ای کاش انقدر که تاکید بر رانندگان حرفه ای دارید بخشی موکدها را برای مسافرانی ارسال کنید که نه تنها به عنوان یک شهروند حرفه ای نیستند بلکه به انسان بودنشان شک میکنید

  55. شرکت اسنب بهتره بجای یاد دادن اینکه رانندگان چطور رفتار کنند.خودش درست رفتار کرده و مابالتفاوت سهمیه بنزین یکساله عقب افتاده آنها را واریز کند.

  56. مسافر می خواسته سیگار بکشه گفتین نه نمیشه شده رفتار ناخوشایند خوبه

  57. سلام
    دربسیاری ازمواقع کاربران پشتیبانی اسنپ ازقوانین وضوابط ابلاغی اسنپ باخبرنیستند.
    دریکی ازسفرها
    مسافردومقصد انتخاب کرده بود بعدازرسیدن به مقصداول،متوجه شدم که مسافرپس ازرسیدن به مقصداول بیش ازپانصدکیلو بارمختلف دارد.
    تابه مقصددوم حمل کند.
    باوی به مشکل خوردم وگفتم این باررانمیتوانم حمل کنم،اسنپ بار وانت نیازاست.
    ایشان باسماجت گفتندشمامجبوری حمل کنی ومن فقط پنج تاده دقیقه توقف میزنم.
    حجم باربیش ازظرفیت صندوق عقب وروی صندلی های عقب سواری راتاسقف پرکرد.
    باپشتیبانی تماس گرفتم که برای این مشکل راه حل بدهد.
    گفتند شما میبایست سفر رالغومیکردید .
    اگرسفرهم لغومیشد ،ازنظراسنپ بنده بدون شک مقصرومستحق جریمه قلمدادمیشدم،آنهم درمقصداول مسافر……شمابگویید،آیا این دوستان میدانندچگونه بایدرفتارکرد؟؟
    وازاین مصادیق زیادحادث میشودکه پشتیبانی اسنپ ازحل آن عاجزاست…..ضمناگفتنددرصورت حمل این باردرمقصداول به مقصددوم،مبلغی به شماتعلق نمیگیرد……نمونه ای ازناتوانی اسنپ درحل معضلات مبتلابه

  58. سلام خسته نباشید با تشکر از زحمات شما با عرض کنم خدمتتون که همیشه یکطرفه قضاوت و تصمیم گیری نفرمایید به طور مثال اگر مسافر ندونسته بخواد مسیر پر ترافیک و جاده ی خراب رو پیشنهاد بده بهتر هست که ما قبول کنیم ؟؟!! یا مسافر توی سرما و یا گرما با کولر روشن بخواد شیشه رو بده پایین باید قبول کنیم یا مسافر با لباس کار و دست کثیف بخواد بشینه تو ماشین بازم باید چیزی نگیم و با روی خوش بگیم بفرمایید روکش یک میلیون پانصد هزار تومانی رو کثیف کنید . لطف کنید وقتی شکایت برای مسافر ثبت میکنیم بهش هشدار بدید و حداقل تذکر بدید و امتیاز منفی براش در نظر بگیرید که ما راننده ها هم انگیزه ایی برای بهتر کار کردن داشته باشیم !! مسافر داشتم یک مسیر پر ترافیک که موازی با مسیر انتخابی من بوده پیشنهاد داده و ناراحتم شده که چرا از اونطرف نرفتم ! چجوری باید بهش بفهمونم واقعا ؟ و بعد هم به ناحق شکایت ثبت میکنن که امتیاز منفی میدن . خلاصه که دل ما راننده ها هم خیلی پر هست و انگار که راننده حامی هم نداره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا