گزینه بازنگری قیمت چیست و در چه مواقعی باید از آن استفاده کرد؟ در این ویدیو با این گزینه بیشتر آشنا میشویم و موارد استفاده آن را مرور میکنیم. سفرهای خوب و پردرآمدی را برای شما کاربران راننده اسنپ آرزو میکنیم.
آیا این مطلب به شما کمک کرد؟
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
با سلام خیلی ممنون از راهنمایی شما بسیار آموزنده و کاربردی بود
سلام دوستان عزیز
واقعا عالی بود دست همه دست اندرکاران درد نکنه
ممنونم
سلام وقت بخیر ببخشید چرا قیمت نمایش داده شده برای راننده و مسافر متفاوته؟
سلام. ساعت ۱۲شب مسیر ۱۳۰کیلومتری که برگشت نخواهد داشت و مجبوری خالی برگردی هزینه سفر هیچ تفاوتی با بقیه ساعات و شرایط روزانه ندارد. لطفاً در قیمت گذاری بعضی شرایط رو لحاظ کنید . ممنون
سلام بنده چندباری تمامیه ازمون هاراتماشاوچک کردم خیلی مفید خیلی خوب و عالی بود ولی بازهم حساب کاربری میزنه مسدودتوروخداممنون میشم لطف کنید حساب منودرست کنید بنده باراولمم هست ۰۰۲۱۰۳۲۶۶۱اینم کدملی من هستش مرسی خیلی لطف می کنیدبه بنده این حساب را راه بندازیدیاحق
بار ها ثبت کردم نه از اسنپ تغییر دادن قیمت رو نه مسافر این کارو کرد
اصلا هیچ تغییری انجام نمیشود
اصلا انجام ندهید راننده های گرامی نتیجه نمیگیرید مثل بقیه حق هاتون که ضایع داره میشه
سلام بعد اون وقت اگر تماس بگیری من جلو مسافر بگم ایشون توقف داشته و خودش مایل نیست گزینه توقف دارم رو بزنه اصلا شما هم توقف بزنی اون می ره بعدا هزار تا امتیاز بد می ده این رو چی کار کنیم ؟ لطفا جواب بدین
در یک سفر مسافر را به مقصد رساندم پیاده نشد وگفت مقصدم جایه دیگری هست وحاضر نشد تغییر مقصد را انجام دهد من با پشتبانی اسنپ درخواست بازنگری قیمت را کردم وهمه مراحل را طی کردم ولی از پشتیبانی تماس نگرفتند وبعداز پایان مسافر پیاده شد رفت ومن در اخر مورد را گزارش کردم هیچ اثری وفایده ای نداشت برام پیام گذاشتن که باید چطوری درخواست بانگری دهم که من همه را درست انجام دادم ولی بی فایده بود در اینگونه موارداگر مسافر قبول کرد خودش تغییات را انجام دهد خوبه واگر حاضر نشد انجام بده درخواست بانگری ندید که بی فایده هست ومسافر را همونجا پایین کنید هر چی میخواد بشه
آموزش خوبی است تشکر
خدایی عالی بود