آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۵ دیدگاه)

  1. سلام به نظرم راننده دیدگاه اولش پرداخت هزینه سفری که انجام میده تاخستگیش کم بشه خصوصاسفری که لغومیشه بعدچنددقیقه که به مبدامیرسه بعدانتظاروتماس طرف لغومیزنه اینجاست که راننده حس خستگیش بیشترمیشه پس لطفالغوسفربرسی وپرداخت بشه چندموردداشتیم پرداخت نشده باتشکر

  2. باسلام من همین دیروزازاین شهرآمل تامبدارسیدم مسافرسفررولغوکردالان ماه قبل هم داشتم ولی یک ریال اسنپ بابت این لغوسفرواریزنکردچندروزپیش ۱۰دقیقه تومبداایستادم مسافرلغوسفرکردبازهم یک ریالی واریزنشد

  3. لطفاً همانطور که کیف پول ویا حساب مالی رانندگان در دست اسنپ هست از مسافر بخواهید که همیشه به مقدار معینی که خودتان صلاح میدانید شارژ باشد در غیر اینصورت نتواند از اپلیکیشن استفاده نمایید تا در صورت لغو سفر ویا پرداخت نکردن کرایه سفر شما بتوانید از رانندگان حمایت نمایید

  4. سلام تا حالا بیش از ۵۰ بار به مبدأ رسیدم مسافر لغو سفر کرده هیچ گونه هزینه یا کوپنی به من داده نشده و حتی چندین دفعه مسافر را سوار و به مقصد رساندم و به پشتیبانی زنگ زدم که کرایه ام پرداخت نشده بهم گفته تیکت بگذارید، گذاشتم هیچ اقدامی نگردیده لطفاً رسیدگی بفرمائید .

  5. سلام تا حالا بیش از ۵۰ بار به مبدأ رسیدم مسافر لغو سفر کرده هیچ گونه هزینه یا کوپنی به من داده نشده و حتی چندین دفعه مسافر را سوار و به مقصد رساندم و به پشتیبانی زنگ زدم که کرایه ام پرداخت نشده بهم گفته تیکت بگذارید، گذاشتم هیچ اقدامی نگردیده لطفاً رسیدگی بفرمائید

  6. تا بحال که هیچ هزینه کنسلی سفر از سمت مسافر پرداخت نشده کافیه من راننده یه سفر لغو کنم هم پیام میاد هم هزینه کنسلی
    لطفا هوای راننده ها رو داشته باشید

  7. با سلام. چرا اسنپ هزینه های لغو سفر را فقط برای مسافر و آن هم با به سرعت باد و بدون حتی درخواست مسافر در نظر میگیرد. ولی من راننده که در ده روز گذشته ۲بار مسافتهایی به طول ۱۲ و ۷کیلومتر را طی کرده و پس از رسیدن به مبدا مسفر سفر را لغو کرده چرا هزینه ای بابت آن از مسافر کسر نشده. ؟ لابد از نظر اسنپ راننده واجد شرایط نبوده و لی مسافر در هر صورت واجد شرایط است. شما رو بخدا دست از این رفتارهای تبعیض گونه بردارید و روراست باشید.

  8. سلام خسته نباشید شخص بندهه چند وقته پیش درخواستی قبول کردم که طرف به من زنگ زدهه میگه به به همون جایی که زدم یک دارخونه هست یک بسته قرص بگیر بده به مادرم منم گفتم نمیتونم انجام بدم لغو سفر هم نمیکرد مسافر من خودم لغو کردم منو جریمه کرد خواهشن اینو رو پیگریی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00