آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۵ دیدگاه)

  1. من ازاین سرشهذ رفتم اون سر شهر تماس گرفتم خانمه گفت بیایید همچین رسیدم سفرو لغو کردن و گوشیشون خاموش. چه فایده بااین استهلاک ماشین بنزین واقعا که

  2. درود.من ۵دقیقه وایستادم تماس گرفتم گفت الان میام بعد چند دقیقه لغوسفر زد.اگه ما بودیم که جریمه می‌شدیم.خواهشا بررسی کنید

  3. به مبدا رسیدم دیدم شش نفرند چون باران میامد سوار کردم با دوربین راهنمایی جریمه شدم یک دفعه دیگر کنسل کردم اسنپ جریمه کرد

  4. سلام شب بخیر
    یه لطفی کنید لیست امشب منو نگاه کنید چن نفر وقتی رسیدم به مبدا منو لغو میکردن یه موردم خودم لغو کردم
    خداییش با این بنزینو اصطحلاکش هیچی آخر ماه واسم میندازه
    ببخشید وقتتون رو گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00