آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۵ دیدگاه)

  1. درتاریخ ۲۵فروردین ۱۴۰۳پس ازپیمودن ۶دقیقه تارسیدن به مسافر وزدن دکمه به مبدارسیدم ،مسافرسفر رالغونمودولی هزینه لغوسفربه بنده پرداخت نشد

  2. حالا دیدگاه مون رو بنویسیم وقتی شما جواب نمیدید چه فایده رفتم مبدا رسیدم مسافر جواب نداده کنسلش کردم از من حق کنسلی برمیدارید

  3. سلام
    اپلیکیشن من به روزِ و بانکم طرف قرارداد اسنپ، ولی گزینه چرخ دنده در بخش مالی یا اعتبار وجود نداره؟!

  4. باسلام،
    بارهاشده که به مبدارسیدم وبه مسافراعلام حضورکردم ولی بعد ازچنددقیقه انتظارلغوزده، وهیچ هزینه ای برام واریزنشده،
    بعضی مسافران وقتی به مبدامیرسیم وباهاشون تماس میگیریم حضورندارن ومیفرماین ما باتاکسی رفتیم،
    وبرخی مسافران بدون لغو داده های گوشی رو خاموش کرده واز محل دور میشوند،
    درهمه این موارد وموارد دیگر هیچ هزینه ای برام واریز نشده،
    ومسافرام دربین راه،توقع ازما بدون هزینه درخواست میکنند، واگراعلام هزینه توقف کنیم،
    ازستاره هامون کسر می‌کنند وگزارش هزینه اضافی به شما می‌دهند وشما هم بلافاصله بدون پیگیری وسوال ازسمت راننده ازامتیاز،راننده کم کرده وبه نفع مسافر زورگو رای می‌دهید واز زورگوییشون پشتیبانی میکنید ،

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00