آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۵ دیدگاه)

  1. من رسیدم تا ۶دقیقه منتظر چندین بار تماس وپیام جوابگو نبود بعد از طی ۷دقیقه اقدام به لغو سفرنموده همش طرف مسافر جالب نیس

  2. اینو خودم دارم کار میکنم واسه رانندگان عزیز و زحمت کش ارزشی قائل نیستن .. این وضع کرایه..
    مسافر بعد از پنج دقیقه معطلی تازه کنسل هم میزنه .. اینم وضع کرایه ها

  3. سلام ضمن تبریک سال نو
    در سال گذشته چندین بار اتفاق افتاده مسافر بیشتر از پنج دقیقه منو منتظر گذاشته و کنسل کرده ولی هزینه برا من واریز نشده !!!!!!!!

  4. سلام وعرض ادب خدمت کارکنان اسنپ
    بارها برای من پیش امده که چند متر مونده به مبدا مسافر سفرولغو میکنە
    رانندە دراین مورد حقش چی میشە؟؟

  5. سلام تو حالت به مبدا رسیدم هیچ گذینه ای برای تماس با پشتیبانی ندارن برنامه اسنپ
    یه ربع معطل مسافر شدن آخرم با کلی تماس نیامد
    هزینه این چی میشه آخه

  6. ۱۰ دقیقه واستادم جلو خونه زنگ میزنم میگه ما اسنپ نگرفتیم لغو هم نمیکنه بعد من لغو میزنم ۱۵۰۰ جریمه میشم
    راه پول در آوردن رو خوب بلدن

  7. سلام وقت بخیر مسافر درخواست اسنپ کرد و منم رفتم به مبدا رسیدم بهم گفت لغو سفر زده. الان تکلیف من راننده چی هست…لطفا راهنمای کنید ممنونم

  8. سلام خسته نباشین همکاران اسنپی چندموردبرام پیش اومده رسیدم مبدا منتظرماندم جواب گونشدمسافرفقط ازکارموندم اسنپ هیچ کاری انجام نداده به پشتیبان هم پیام دادم ولی…..

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00