آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۵ دیدگاه)

  1. با سلام من قبول سفر زدم به مقصد لاهیجان مسافر اول بهم لکیشن داد من رفتم لکیشن ۳ کیلومتر جاده خاکی بود بعد رسیدم انتها زنگ زدم گفت لکیشن اشتبا زدم واسه اینجا نیستم بعد گفت بیا راه آهن لاکان رفتم راه آهن لاکان بهم میگه من راه آهن فلکده هستم بعد سفر رو لغو کرد کرایه ما چی میشه این همه راه رو جاده خاکی رفتم

  2. با سلام چندین بار سفر با رسیدن به مبدا و زمان بالای ۵ دقیقه توقف لغو شده توسط مسافر و یا گوشی خود را خاموش کرده و نیامده و یا گفته من دستم خورده و اسنپ نمی خواستم ولی در هیچ موارد برای من هزینه کنسلی نیامده .

  3. سلام خسته نباشید خدمت شما عرض کنم امروز کنسلی مسافر معبد بزرگراه فرودگاه مقصد پرند من رفتم رسیدم به معبد بعد زنک زدم به مسافر بعد میگه من تاکسی گرفتم رفتم من تو بیابان رفتم رسیدم به معبد بعد مسافر میگه من تاکسی گرفتم رفتم

  4. متاسفانه با اینکه گاهی ده دقیقه در مبدا منتظر مسافر می مانیم و این مشکل را با پشتیبانی در میان می گذاریم دریغ از یک ذره توجه.
    لطفا وقتی به مبدا می‌رسیم و به هر دلیل هم مسافر لغو می کند را لطف کنید مورد عنایت قرار دهید.
    در الیگودرز لرستان برخی مسیرهای صعب العبور که آژانس ۴۰ تومان می گیرد متاسفانه اسنپ حدود ۱۷ یا ۱۸ تومان محاسبه می کند. کل قیمت ها در این شهر با خیابان‌های پر دست انداز و حاشیه های بسیار صعب العبور و دارای دوربرگردانهای بسیار دوردست باید بازنگری شود.

  5. سلام.این مورد ک مسافر از سفر پشیمان شده است یا اینک بیشتر از ۵ دقیقه مرا معطل کرده است برایم زیاد اتفاق افتاده است.‌ چندین دفعه تیکت هم در قسمتِ مخصوص ثبت کرده ام ،اما اصلاً هیچوقت برایم هزینه کنسلی پرداخت نکرده اید و بنده هم همیشه اعتبارِ حسابِ اسنپی خود را چک کرده ام. ،ولی خبری از دریافتِ هزینه کنسلی و اضافه شدن به اعتبارم نبوده است.لطفاً پیگیری نمایید .با سپاس????

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00