آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۵ دیدگاه)

  1. ۸ دقیقه وایسادم برای حظورشون ….کلی مسیر اومدم برای سوار کردنشون..بعد نه جواب تلفن میدم نه جواب پیام ..اسنپ هم مارو برده خودش گرفته

  2. مسافر بعضی وقتا اصلأ نه جواب میده نه میاد ونه لغو می‌کنه راننده مجبور خودش لغو کنه در اینصورت هزینه کنسلی واریز نمشه

  3. این یکی را من قبول ندارم که هزینه کنسلی میدید در صورتی که تا الان خیلی سفر لغو شده داشتم ولی پرداخت نکردید

  4. هزینه لغو سفر به هیچ عنوان مناسب نیست ۳۵۰۰ تومان برای ۵ دقیقت توقف !!اگر مبلغ رو نصف کرایه بکنیم مسافر این حق رو به خودش نمیده که به راحتی سفر رو کنسل کنه

  5. فرهاد کوهکن خیلی دوست داری که تشکر کنی این که ده بار از برنامه تشکر کنید هیچ وقت به شما ویژه نگاه نمیکنن یا تازه از راه رسیدی و ماشینت به خرج نیفتاده است یا بله قربان گو زیاد میکنی.برادر من بیشتر از پنجاه سفر لغو شده است که یک مورد کنسلی نگرفتم ولی هر وقت که یک سفر لغو کنم هنوز ثانیه نگذشته از اعتبارم کم میشود

  6. با سلام من ۱۰ دقیقه با ماشین راه رفتم رسیدم به مقصد مسافر بهم زنگ میزنه میگه من رشت هستم مبعده رو اشتبا زدم یعنی چی پس این همه من الاف شون شدم چی میشه

  7. باسلام چرایپگری نمیکنید رنزی ۲صفریاپیشتر میرسیم مبدا تاچنددقیقه منتظر میمونم بعد مسافر جواب نمیده صفرلغو نمیکنه همین امشب ۲بارتامبدا رفتم بعدکلی انتظار مسافرجواب نمیده لغونمیکنه مجبور میشم خودم لغو کنم لطفا پیگیری کنید

  8. سلام خسته نباشید در تاریخ نوزدهم اسفندماه سه سفر لغو شده بود ک هزینه هیچکدوم برای بنده پرداخت نشد هر سه مبدا هم بنده دقیقا حدود دو و سه کیلومتر رفتم ک مسافر لغو زد لطفا رسیدگی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00