آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۵ دیدگاه)

  1. سلام چرا هزینه لغو سفر مسافر که ۱۵ دقیقه وقت منو یا راننده ها رو میگیره پرداخت نمیشه ولی من یه دونه لغو میکنم سریع ۲ هزار تومن کم میشه چطوری محاسبه میکنید که تا در خونه مسافر میریم میرسیم اونجا لغو میکنه اگه ممکنه رسیدگی کنید

  2. برای من کلا یک بار هزینه واریز شده. پشتیبانی اصلا در این زمینه خوب نیست. تماس هم که میگیرم پیام ضبط شده میاد و خداحافظی می‌کنه. تو چند ماه گذشته حداقل ۴ مورد بوده که به مبدا رسیدم و‌ مسافر لغو کرده و مبلغی برام واریز نشده. اصلا هم معلوم نیست چطوری میشه که واجد شرایط دریافت هزینه لغو باشیم وقتی مسافر لغو کرده.

  3. سلام..
    ببخشید من مسافر سوار کردم نزدیک مقصد گفت که گوشیم خاموش رفتم داخل میزنم شارژ که اتوماتیک پرداخت بشه ولی دیگه خبری نشد

  4. سلام
    من راننده اگر کنسلی سفر بزنم کمتر از یک ساعت از حساب من پول کسر می‌شود
    ولی مسافر کنسل کند یا پولی به حساب من نمی آید و یا اگر بیاید معلوم نیست چه زمانی

  5. باسلام ماشین
    بنده در تاریخ ۱۲/۱۳ در حین جابه جایی مسافر دچار نقص فنی شد در حالی که مسافر هزینه سفر رو بصورت انلاین پرداخت کرده بود. چون بنده تازه وارد هستم از قوانین اطلاعی نداشتم و از حساب شخصی خودم مبلغ ۹۷تومن به مسافر پرداخت کردم ایا این مبلغ رو‌میتونم بگیرم یا نه؟

  6. سلام وقت بخیر دیروز یه سفر داشتم از من کمیسیون کسب کردید ولی ۱۵ دقیقه من معطل ایشون شدم و کنسلش کردم اما ایشون هیچ وقت نیومد سر مبدا که من سوارش کنم رو چه حساب از من هزینه کنسلی کسب کردید؟

  7. سلام بنده وقتی هزینه نشانند داده را که مثلا۱۸۰۰۰ تومان است را می گیرم وبعد از پایان صفر در سوابق مالی من نوشته میشه ۲۰۰۰۰ تومان قضیه چیه

  8. من چندین سفر درمبدا پنج دقیقه منتظر شده ام کسی جوابگو نبوده هزینه کنسلی سفر بهم پرداخت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00