آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۵ دیدگاه)

  1. سلام من امروز دوتا سفر داشتم که توسط مسافر لغو شدن لطفا پیگیری بفرمایید چرا از حسابم کمسیون کسر شده لطفا پیگیری بفرمایید ممنون

  2. برای این سفر من حدودا بیست دقیقه راه پیمودم به همراه ترافیک وقتی دیدم مسیر ترافیک داره با مسافر تماس گرفتم و خواهش کردم که اگر عجله دارند همین الان سفر را لغو کند ولی ایشان اصرار کردند که به مبدا بروم اما همینکه رسیدم سفر را لغو کرد و من شدیده به این ماجرا معترض هستم و هزینه مرا از مسافر بگیرید چرا فقط شما به مسافر ارزش قائل میشوید؟ لطفا لطفا پیگیری کنید.

  3. اصلا تا به حال هزینه کنسلی دریافت نکردم نمونه همین یک ساعت پیش کلی مسافت رو طی کردم همین که به مقصد مسافر رسیدم کنسل کرد

  4. سلام من در ترافیک سنگین ۲۰ دقیقه طول کشید تا برسم به مقصد و با مسافر تماس گرفتم ایشان گفت بیا ولی همین که رسیدم به محل مورد نظر مسافر کنسل کرد. با بی انصافی تمام چون بنده ابتدا زنگ زدم و گفتم ترافیک سنگینه اگر عجله داری الان کنسل کن ولی گفت بیا متاسفانه شما فقط به مسافر ارزش قائل هستید در حالی که درآمد شما از راننده هستش. بینهایت بابت این کنسل معترض هستم. حق من را احقاق کنید.

  5. می خواستم بدونم چرا هیچ هزینه کنسولی سفر پرداخت نمیشه من از شاهنامه ۷۶مسافر داشتم رفتم مبدا یک ربع هم منتظر بود مسافر گوشی رو از شبکه خارج کرد بعدشم هیچ هزینه ای پرداخت نشد می خواستم ببینم چرا و آیا باید کد کنسلی فرستاد

  6. سلام.من نزدیک به دوسال دراسنپم ولی تاحالاهزینه لغوسفردریافت نکردم ولی جریمه تادلتان بخواهدازم کم شده.الان نزدیک ۷یا۸دقیقه منتظربودم درمبدامسافرلغوکردسفررا.ازموردهازیادداشتم ولی هزینه اصلا بحسابم نیومده.بایدچیکارکنم تاواجدالشرایط دریافت‌کنسلی سفربشم لطفاراهنمایی کنید

  7. سلام خسته نباشیددرتاریخ ۱۲/۷/بیش از۴کیلومتررفتم به آدرس مسافربه مبدع رسیدم زدم منتظرشدم مسافر نیومد زنگ زدم جواب نداد بعدش لغو سفر کرد فعلاحق لغوصفر برایم منظورنشده

  8. سلام وقت بخیر.راهنمایی خوبی بوداماچندین مرتبه پیش آمده به مبداءرسیدم،امامسافرسفرلغوکرده و تماس بنده روهم دیگه پاسخ نداده،!!متاسفانه علی رقم توضیحات خوبتان تابحال هیچ مبلغی بابت هزینه لغوسفرمسافربرای بنده وبرخی ازهمکاران ازسوی اسنپ پرداخت نشده!!!!!!
    وگاهاًپیش آمده بعدرسیدن راننده به مبداء درخواستی تلفن مسافرخاموش،ویاپاسخ گو نبوده ومجبوربه لغوبودم!!!!
    .
    برخی مشکلات مشابه این گزارش شده ولی ریالی ازسوی شرکت اسنپ برای بنده وهمکاران پرداخت نشده متاسفانه
    .
    ممنون میشوم این گونه مواردراموردبررسی دقیق تروعادلانه تراعمال ورسیدگی بفرمایید.
    .
    باتشکروعرض احترام وخسته نباشیدخدمت تیم گرامی اسنپ
    .
    اوقات به کام
    .
    نقدی هستم راننده ی اسنپ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00