آموزشآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

اطمینان از پرداخت هزینه سفارش پیش از تحویل ویژه ساپلای اسنپ‌مارکت

همه کاربران موتورسوار و راننده اسنپ‌باکس با مراحل دریافت و تحویل بسته آشنا هستند. این مراحل که باید به‌موقع و در زمان درست خود ثبت شود، به ترتیب عبارتست از:

«قبول درخواست»، «رسیدم به مبدا»، «بسته را تحویل گرفتم»، «رسیدم به مقصد» و «بسته را تحویل دادم».

در حال حاضر امکان جدیدی در اختیار مشتریان ساپلای اسنپ‌مارکت قرار گرفته است که از زمان ثبت سفارش تا زمان دریافت آن فرصت پرداخت هزینه سفارش را دارند. این قابلیت جدید، نیازمند دقت و توجه بیشتر کاربران راننده و موتورسوار اسنپ‌باکس است که قبل از لمس دکمه «بسته را تحویل دادم»، از پرداخت هزینه سفارش مطمئن شوند.

قبل از تحویل بسته به مشتری از پرداخت هزینه سفارش مطمئن شوید.

در این شرایط زمانی که کاربر راننده یا موتورسوار اسنپ‌باکس در مبدا سفارش را دریافت می‌کند، پیامکی حاوی لینک پرداخت هزینه سفارش برای مشتری ارسال می‌شود و مشتری فرصت دارد تا زمان رسیدن کاربر راننده یا موتورسوار اسنپ‌باکس و تحویل بسته، هزینه را پرداخت کند.

در مرحله «رسیدم به مقصد » در صورتی که هنوز مشتری مبلغ سفارش را پرداخت نکرده باشد پیامی روی صفحه اپلیکیشن برای شما ظاهر می‌شود و یادآوری می‌کند که مشتری مبلغ سفارش را بدهکار است.

بنابراین لازم است شما قبل از تحویل سفارش به مشتری، در اپلیکیشن از پرداخت هزینه سفارش اطمینان پیدا کنید و در صورتی که مشتری هنوز پرداخت انجام نداده، صبر کنید تا پرداخت انجام شود و سپس بسته را تحویل داده و گزینه «بسته را تحویل دادم» را لمس کنید.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا