آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

راهنمای اشیاء جامانده در خودرو

اسنپ لاین

اگر مسافر وسیله‌ای درخودرو جا بگذارد، چه‌کار کنیم؟

گاهی اوقات برخی مسافران وسایل خود را در خودرو جا می‌گذارند. در این شرایط لازم است کاربر راننده اسنپ پس از آگاه شدن از جا ماندن وسیله در خودرو، موضوع را به کارشناسان پشتیبانی اسنپ اطلاع دهد. بهتر است پس از پایان هر سفر اسنپی، خودروی خود را بررسی کنید و در صورتی که وسیله‌ای جا مانده باشد با استفاده از روش‌هایی که در ادامه مطلب گفته ‌می‌شود کارشناسان پشتیبانی اسنپ را مطلع کنید.

کاربر راننده به دو روش می‌تواند درباره اشیاء جامانده در خودرو به کارشناسان پشتیبانی اطلاع دهد:

۱- ثبت درخواست (تیکت) در بخش پشتیبانی اپلیکیشن

در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ قابلیت ثبت درخواست درمورد اشیاء جامانده در خودرو وجود دارد و پس از ثبت درخواست (تیکت)، کارشناسان پشتیبانی وضعیت را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند. کارشناسان پشتیبانی اسنپ در همه مراحل در کنار شما هستند و پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

راهنمای گام‌به‌گام ثبت درخواست در اپلیکیشن برای اشیاء جامانده در خودرو

۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گوشه پایین سمت چپ، گزینه «پشتیبانی» را لمس کنید.

۲- در صفحه ای که باز می‌شود از بین دسته‌بندی‌ها، دسته سفر را انتخاب کرده و گزینه «مسافر وسیله‌ای را در خودرو جا گذاشته است» را انتخاب کنید و در مرحله بعد گزینه «ثبت‌ درخواست» را لمس کنید.

۳- در این مرحله از بین سفرها، سفری که مسافر وسیله خود را جا گذاشته انتخاب کرده و با توجه به توضیحات داده‌شده، درخواست خود را با جزئیات نوشته و سپس دکمه «ثبت» را لمس کنید.

۲- تماس با پشتیبانی

در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده اسنپ، بخش «پشتیبانی» را لمس کرده و گزینه «تماس با پشتیبانی» را انتخاب کنید یا مستقیم با شماره 02191039000 تماس بگیرید.

نحوه پیگیری درخواست توسط کارشناسان پشتیبانی اسنپ

پس از آنکه کاربر راننده با ثبت درخواست (تیکت) یا تماس با پشتیبانی جاماندن وسیله در خودروی اسنپی را اطلاع داد، کارشناسان پشتیبانی اسنپ پیگیری‌های لازم برای رساندن وسیله جامانده به دست مسافر را انجام داده و مشخصات دقیق وسیله جامانده و محل نشستن مسافر در خودرو را از کاربر راننده پرسیده و اجازه می‌گیرند تا اطلاعات تماس او را در اختیار مسافر قرار دهند. مسافر و کاربر راننده پس از تماس با هم در مورد نحوه و هزینه ارسال وسیله جامانده، هماهنگ می‌شوند.

جاماندن وسیله مسافر در سفرهای اسنپی ممکن است برای هر کاربر راننده‌ای پیش بیای، بررسی خودرو پس از پایان سفر کمک می‌کند که زودتر از جاماندن وسیله در خودرو مطلع شوید و با کمک پشتیبانی وسیله را به دست مسافر برسانید.

نوشته‌های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام من هم یکبار گوشی آیفون مسافر رو بهش برگردوندم وچون خودمسافر تماس گرفته بود هیچکس متوجه نشد البته من توقعی ندارم و وظیفه حرفه ایمو انجام دادم

  2. سلام برای من اتفاق افتاده در اهواز بودم که یک مسافر گوش موبایل جا مانده بود بر گشتم انجاکه پیادش کرده بودم بعد از تماس به او دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا