آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

راهنمای اشیای جامانده در خودرو

اگر مسافر وسیله‌ای درخودرو جا بگذارد، چه‌کار کنیم؟

گاهی اوقات برخی مسافران وسایل خود را در خودرو جا می‌گذارند. در این شرایط لازم است کاربر راننده اسنپ پس از آگاه شدن از جاماندن وسیله در خودرو، موضوع را به کارشناسان پشتیبانی اسنپ اطلاع دهد. بهتر است پس از پایان هر سفر اسنپی، خودروی خود را بررسی کنید و درصورتی‌که وسیله‌ای جامانده باشد با استفاده از روشی که در ادامه مطلب گفته می‌شود کارشناسان پشتیبانی اسنپ را مطلع کنید.

ثبت درخواست (تیکت) در بخش پشتیبانی اپلیکیشن

در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ قابلیت ثبت درخواست درمورد اشیای جامانده در خودرو وجود دارد و پس از ثبت درخواست (تیکت)، کارشناسان پشتیبانی وضعیت را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند. کارشناسان پشتیبانی اسنپ در همه مراحل در کنار شما هستند و پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

راهنمای گام‌به‌گام ثبت درخواست در اپلیکیشن برای اشیای جامانده در خودرو

۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گوشه پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید.

۲- در صفحه‌ای که باز می‌شود از بین دسته‌بندی‌ها، دسته سفر را انتخاب کرده و گزینه «جاماندن وسیله در خودرو» را انتخاب کنید و در مرحله بعد روی گزینه «ثبت‌ درخواست» بزنید.

۳- در این مرحله از بین سفرها، سفری که مسافر وسیله خود را جا گذاشته انتخاب کرده و باتوجه‌به توضیحات داده شده، درخواست خود را با جزئیات نوشته و سپس روی دکمه «ثبت» بزنید.

نحوه پیگیری درخواست توسط کارشناسان پشتیبانی اسنپ

پس از آنکه کاربر راننده با ثبت درخواست (تیکت) جاماندن وسیله در خودروی اسنپی را اطلاع داد، کارشناسان پشتیبانی اسنپ پیگیری‌های لازم برای رساندن وسیله جامانده به دست مسافر را انجام داده و مشخصات دقیق وسیله جامانده و محل نشستن مسافر در خودرو را از کاربر راننده پرسیده و اجازه می‌گیرند تا اطلاعات تماس او را در اختیار مسافر قرار دهند. مسافر و کاربر راننده پس از تماس با هم در مورد نحوه و هزینه ارسال وسیله جامانده، هماهنگ می‌شوند.

سخن پایانی

جاماندن وسیله مسافر در سفرهای اسنپی ممکن است برای هر کاربر راننده‌ای پیش بیاید، بررسی خودرو پس از پایان سفر کمک می‌کند که زودتر از جاماندن وسیله در خودرو مطلع شوید و با کمک پشتیبانی وسیله را به دست مسافر برسانید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (45 دیدگاه)

  1. سلام بعد از چه زمانی وسیله جامانده به دست ما می‌رسد ممنونم میشم اگه رسیدگی کنید

  2. ممنون از راهنمای تون
    من که تاالان بنزینی دریافت نکردم
    لطفا یه فکری بحاله کرایه ها بکنید
    بااین همه تبرم وگرونی خداوکیلی شما جای ما
    میشه زندگی رااداره کرد
    امیدوارم نوشتن این درخواست‌ها به نتیجه برسه

  3. ممنون از راهنمایی شما ، من معمولا بعد از هر سفر با یک نگاه ساده وسایل جا مانده را پیدا میکنم ، آخرین بار در سفری که از شیراز به فیروزآباد داشتم مسافر محترم تلفن همراهش را فراموش کرده بود ، خوشبختانه قبل از ترک مقصد ایشان صدایش کردم و تحویلش دادم

  4. امشب یه گوشی تلفن همراه صندلی عقب جامونده بود با صدای زنگ تلفنش متوجه شدم جواب دادم متوجه شدم برای مسافری بوده که عباس اباد جاده ورامین بوده داخل ماشین جامونده بود رفتم بهش دادم

  5. سلام و عرض ادب
    بله ممکنه این اتفاق برای هرکسی پیش بیاد اما نکته مهم اینکه بنده و تمامی همکاران گرامی به محض رویت وسیله جا مونده سریعا به پشتیبانی گزارش داده و در حفظ و نگهداری امانت مردم احساس مسئولیت و وجدان کاری داشته باشیم و در اولین فرصت ممکن پس از هماهنگی با مسافر اون وسیله رو با کمال احترام و نزاکت بدون انتظار و چشم داشت و توقع حتی ی تشکر خشک خالی از سمت مسافر اون وسیله رو به دستش برسونیم و این عمل ما باعث بالا رفتن اعتبار کاری و سیستمی ما در جامعه میشه که آن شاله خدا هم از عمل ما خشنود و راضی باشه آن شااله

  6. بیش از ده بار تا حالا وسیله جا مانده مسافر را از گوشی گرفته تا پول و کلاه و وسیله شخصی برگردانده ام ،اما خواهشا به مسافران بفهمانید که برگرداندن وسیله جامانده وظیفه راننده نیست ، از اینور تهران به اونطرف دو ساعت باید وقت بزاریم و برگردانیم ،تازه بعضی ها هم طلبکار میشن چرا دیر به آنها رساندیم

  7. باسلام مسافرمن در تاریخ 13/08/1402داخل خودرو اینجانب هندزفری آی پد جاگذاشت چندبار با پشتیبانی تماس گرفتم ولی خبری نشد الان هم دستمه موندم چیکارکنم

  8. سلام محسن بالدی هستم هرچه میخوام اسنپ باکس تغییر میدم تغییر نمیشه لطفا پیگیری کنید

  9. برنامه ی خوبیه فقط بدی آن بالا بودن درصد کمیسیون میباشد تنها خواهشم اینه کخ درصد کمیسیون کمتر کنید
    ممنونم

  10. با سلام اسنپ خیلی برنامه ای خوبیهمن الان کارم کلن اسنپه اما کرایه هاش خیلی پایین خرج ماشین بالا کرایه پایین لطفا یه فکری برا کرایه کنید

  11. من (سال گذشته) دو کارت بانکی از یک خانواده و به یک فامیل پیدا کردم، بعد از ثبت، تلفنی به پشتیبانی اطلاع هم دادم و گفتند یک هفته نگهش دار اگه نیامدند یا تماسی نداشتند به دفتر اسنپ. تحویلشون بده، ولی نه تماس یا پیگیری نمودند و نه اینجا دفتر اسنپی داشت، و در آخر انداختمشون تو صندوق صدقات.

  12. سلام
    بله من یکبار همین مراحل را انجام دادم ولی هیچ هیچ اتفاق انجام نشد وتو ماشین جاماند

  13. چرا مدارک ارسالی من بعد از چندین روز بررسی نشده چواب داده نمیشود

  14. برنامه جدید که بارها گفتین اگر واقعیت داره لینک اصلی برنامه را چرا نمیزارین که استفاده کنیم

  15. سلام فقط چقدر باید بابت پس دادن امانتی از مسافر پول گرفت..مقدارش چجوری معلوم میشه

  16. سلام من یه راننده هستم چندین بار اتفاق افتاده که مسافر وسیله ای جا گذاشته وبعد برسی ماشین بلافاصله به ایشون برگردوندم خوشحالی مسافر منو بیشتر خوشحال کرد به امید باز نگری در کرایه اسنپ

  17. دوستان مسافر میرن میخوابن فردا لنگ ظهر زنگ میزنن وسایلمون‌ جا ماند قبل از پیاده شدن وسایل واشخالی که میریزن تو ماشین وردارن که مسافر بعدی وسایل ورندارن یا امتیاز منفی ندن وسلام

  18. من حدوده ۲ ماهه که دوعدد کارت بانکی وپول داخل کیف داخل ماشینم پیدا کردم و تیکت هم زدم اما هیچ خبری نشد با اینکه اسم روی کارت با نام مسافر هماهنگ بود اما متاسفانه اسنپ نتونسته مسافرشو پیدا کنه و بهش اطلاع بده و از نگرانی درش بیآره .????

  19. من دوباره گوشی مونده تو ماشینم که فقط برام دردسر شد و بردم رسوندم صاحبش ولی هیچ کدام حتی کرایه مسیرم رو هم ندادن

  20. خاهشن حساب کاربری من رابازکنیدمتاسفانه مدارک ماشینم مفقودشدن داریم نون زن وبچه اجاره خونه ازاین ماشین میدم

  21. سلام اگر. به کلیه مسافرهای اسنپ اطلاع رسانی شود ظرفیت هر ماشین سه نفر هست خیلی خوبه چون ما رانندگان اسنپ این مشکل راداریم ممنون می‌شویم اطلاع رسانی شود

  22. من چیزی پیداکردم با پشتیبانی تماس گرفتم تاکنون خبری نشدنمیدونم برای کدام مسافربوداخه زیرصندلی بوداگه تمییزنمیکردم پیداش نمیکردم الان نزدیک به یک ماه گذشته کجا تحویل دهم بدم پست چکارکنم لطفا راهنمایی کنید

  23. دسته کلیدی در خودرو جا ماند با پشتیبانی هماهنگ شدم و بصاحبش برگرداندم ولی مسافر طی چهار تماس در دو هفته با اصرار بنده دریافت امانت خود را به اسنپ اعلام نمود.

  24. لطفا در مورد اشیا جا برده شده از راننده هم توضیح بیشتری بگذارید
    که بعد 23 روز از گزارش سرقت از ماشین توسط مسافر جواب میدید
    باز خورد شما ثبت شد و……

  25. بهترین کار اینه که قبل از زدن پایان سفر صندلی عقب رو وارسی کنید که اگر چیزی جامانده بود بشه از طریق اپلیکیشن باهاش تماس بگیریم .

  26. سلام ممنون از برنامه خوبتون من درسم تموم شده و بیکار بودم خداروشکر با این برنامه الان خرجیمو درمیارم
    فقط ممنون میشم سخت نگیرید مثلا پیام میدیدکه اگه این موردو انجام بدید کاربریتون مسدود میشه درسته سر لوکیشن باید پیاده کرد اما وقتی مسافر اصرار داره زودتر پیاده بشه که کار داره گناه ما چیه؟
    یا موارد دیگه امیدوارم بررسی کنید
    ممنونم ازتون

  27. باسلام وعرض ادب برنامه خوبیه یعنی عالیه بیکارم برامن خیلی کاربردی داره فقط خیلی کم سفر دریافت میکنم لطفا همکاری کنید ممنون

  28. خب اگه مسافری جا گذاشت و بعدش مسافری بعدی دید برداشت تکلیف چی هست

  29. سلام ناشنوا هستم
    دفتر اسنپ تماس ناشنوا چیکار میکنم ؟

  30. سلام من هم یکبار گوشی آیفون مسافر رو بهش برگردوندم وچون خودمسافر تماس گرفته بود هیچکس متوجه نشد البته من توقعی ندارم و وظیفه حرفه ایمو انجام دادم

  31. سلام برای من اتفاق افتاده در اهواز بودم که یک مسافر گوش موبایل جا مانده بود بر گشتم انجاکه پیادش کرده بودم بعد از تماس به او دادم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا