آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

راهنمای اشیای جامانده در خودرو

اگر مسافر وسیله‌ای درخودرو جا بگذارد، چه‌کار کنیم؟

گاهی اوقات برخی مسافران وسایل خود را در خودرو جا می‌گذارند. در این شرایط لازم است کاربر راننده اسنپ پس از آگاه شدن از جاماندن وسیله در خودرو، موضوع را به کارشناسان پشتیبانی اسنپ اطلاع دهد. بهتر است پس از پایان هر سفر اسنپی، خودروی خود را بررسی کنید و درصورتی‌که وسیله‌ای جامانده باشد با استفاده از روش‌هایی که در ادامه مطلب گفته می‌شود کارشناسان پشتیبانی اسنپ را مطلع کنید.

کاربر راننده به دو روش می‌تواند درباره اشیای جامانده در خودرو به کارشناسان پشتیبانی اطلاع دهد:

۱- ثبت درخواست (تیکت) در بخش پشتیبانی اپلیکیشن

در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ قابلیت ثبت درخواست درمورد اشیای جامانده در خودرو وجود دارد و پس از ثبت درخواست (تیکت)، کارشناسان پشتیبانی وضعیت را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند. کارشناسان پشتیبانی اسنپ در همه مراحل در کنار شما هستند و پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

راهنمای گام‌به‌گام ثبت درخواست در اپلیکیشن برای اشیای جامانده در خودرو

۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، گوشه پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید.

۲- در صفحه‌ای که باز می‌شود از بین دسته‌بندی‌ها، دسته سفر را انتخاب کرده و گزینه «جاماندن وسیله در خودرو» را انتخاب کنید و در مرحله بعد روی گزینه «ثبت‌ درخواست» بزنید.

۳- در این مرحله از بین سفرها، سفری که مسافر وسیله خود را جا گذاشته انتخاب کرده و باتوجه‌به توضیحات داده شده، درخواست خود را با جزئیات نوشته و سپس روی دکمه «ثبت» بزنید.

۲- تماس با پشتیبانی

در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده اسنپ، بخش «پشتیبانی» را لمس کرده و گزینه «تماس با پشتیبانی» را انتخاب کنید یا مستقیم با شماره 02191039000 تماس بگیرید. در این بخش نیز برای ثبت درخواست پشتیبانی در اپلیکیشن راهنمایی لازم را دریافت خواهید کرد.

نحوه پیگیری درخواست توسط کارشناسان پشتیبانی اسنپ

پس از آنکه کاربر راننده با ثبت درخواست (تیکت) یا تماس با پشتیبانی جاماندن وسیله در خودروی اسنپی را اطلاع داد، کارشناسان پشتیبانی اسنپ پیگیری‌های لازم برای رساندن وسیله جامانده به دست مسافر را انجام داده و مشخصات دقیق وسیله جامانده و محل نشستن مسافر در خودرو را از کاربر راننده پرسیده و اجازه می‌گیرند تا اطلاعات تماس او را در اختیار مسافر قرار دهند. مسافر و کاربر راننده پس از تماس با هم در مورد نحوه و هزینه ارسال وسیله جامانده، هماهنگ می‌شوند.

سخن پایانی

جاماندن وسیله مسافر در سفرهای اسنپی ممکن است برای هر کاربر راننده‌ای پیش بیاید، بررسی خودرو پس از پایان سفر کمک می‌کند که زودتر از جاماندن وسیله در خودرو مطلع شوید و با کمک پشتیبانی وسیله را به دست مسافر برسانید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (21 دیدگاه)

  1. ممنون از راهنمای تون
    من که تاالان بنزینی دریافت نکردم
    لطفا یه فکری بحاله کرایه ها بکنید
    بااین همه تبرم وگرونی خداوکیلی شما جای ما
    میشه زندگی رااداره کرد
    امیدوارم نوشتن این درخواست‌ها به نتیجه برسه

  2. ممنون از راهنمایی شما ، من معمولا بعد از هر سفر با یک نگاه ساده وسایل جا مانده را پیدا میکنم ، آخرین بار در سفری که از شیراز به فیروزآباد داشتم مسافر محترم تلفن همراهش را فراموش کرده بود ، خوشبختانه قبل از ترک مقصد ایشان صدایش کردم و تحویلش دادم

  3. برنامه ی خوبیه فقط بدی آن بالا بودن درصد کمیسیون میباشد تنها خواهشم اینه کخ درصد کمیسیون کمتر کنید
    ممنونم

  4. سلام اگر. به کلیه مسافرهای اسنپ اطلاع رسانی شود ظرفیت هر ماشین سه نفر هست خیلی خوبه چون ما رانندگان اسنپ این مشکل راداریم ممنون می‌شویم اطلاع رسانی شود

  5. بهترین کار اینه که قبل از زدن پایان سفر صندلی عقب رو وارسی کنید که اگر چیزی جامانده بود بشه از طریق اپلیکیشن باهاش تماس بگیریم .

  6. باسلام وعرض ادب برنامه خوبیه یعنی عالیه بیکارم برامن خیلی کاربردی داره فقط خیلی کم سفر دریافت میکنم لطفا همکاری کنید ممنون

  7. خب اگه مسافری جا گذاشت و بعدش مسافری بعدی دید برداشت تکلیف چی هست

  8. سلام ناشنوا هستم
    دفتر اسنپ تماس ناشنوا چیکار میکنم ؟

  9. سلام من هم یکبار گوشی آیفون مسافر رو بهش برگردوندم وچون خودمسافر تماس گرفته بود هیچکس متوجه نشد البته من توقعی ندارم و وظیفه حرفه ایمو انجام دادم

  10. سلام برای من اتفاق افتاده در اهواز بودم که یک مسافر گوش موبایل جا مانده بود بر گشتم انجاکه پیادش کرده بودم بعد از تماس به او دادم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا