
یکی از مزایای فعالیت در ناوگان اسنپ، امکان فعالیت به صورت پاره وقت و تمام وقت است. بسیاری از کاربران راننده اسنپ با فعالیت تمام وقت به عنوان شغل اصلی در ناوگان حضور دارند. با این حال برخی از این عزیزان، شاهد کاهش درخواستها در بعضی روزها و ساعتها هستند.
کاهش درخواست سفر در ناوگان اسنپ دلایلی متعددی دارد. اما با بهکارگیری چند ترفند ساده شما میتوانید مانع کاهش درآمد خود شوید. در ادامه به بررسی مهمترین دلایل کاهش درخواست میپردازیم.
آمادهسازی اپلیکیشن
گام اول برای دریافت درخواست سفر، اطمینان از مهیا بودن همه شرایط است. «اینترنت فعال»، «مکانیاب روشن» و «در دسترس بودن اپلیکیشن کاربران راننده» گامهای اولیه برای دریافت درخواست سفر است. پس به خاطر داشته باشید که پیش از آغاز کار حتما این موارد را چک کنید و از اتصال و برقراری آنها مطمئن شوید.
همچنین توجه به اعتبار حساب کاربری نیز یکی از دلایل مهم برای دریافت درخواست سفر است. مراقب باشید که اعتبار حساب شما همیشه بیش از ۱۰ هزار تومان باشد. چرا که کاهش مبلغ اعتبار باعث میشود شما از اولویت درخواست سفر خارج شوید.

نکته دیگری که ممکن است برای دریافت درخواست سفر مشکلساز باشد، غیر فعال شدن حساب کاربری کاربران راننده است. حساب کاربری به دلایل مختلفی غیر فعال میشود. مهمترین دلایل برای این مسئله عدم رعایت قوانین است. در صورتی که هنگام باز کردن اپلیکیشن با عبارت «تلاش مجدد» و دکمه پیگیری مواجه شدید، حساب کاربری شما غیر فعال شده است.
در مکانهای پر درخواست آنلاین باشید
در صورتی که همه موارد فوق را چک کردید و در مرحله اول مشکلی مشاهده نشد، به احتمال زیاد مشکل از مکانی است که در آن قرار دارید. در برخی ساعتهای شبانهروز درخواستهای سفر در بعضی مکانها کاهش پیدا میکند. بنابراین کافی است نقاط پر درخواست را بشناسید.

یکی از راههای دقیق برای شناسایی مکانهای پردرخواست، مراجعه به کانال تلگرام شهرتان است . هر هفته نقشه مکانهای پر درخواست در کانال تلگرام شهرها منتشر میشود.
فعالیت در زمانهای مختلف را امتحان کنید
حتی گاهی با وجود استفاده از نقشه مناطق پردرخواست باز هم با کاهش درخواست روبرو میشویم. در این مرحله، کاهش درخواست، به دلیل زمان فعالیت شماست. به عنوان مثال بدیهی است که در ساعتهای اولیه شب درخواستهای کمتری در مناطق تجاری وجود دارد.
یکی از مهمترین ترفندها در ارتباط با دریافت درخواستهای بیشتر، آنلاین شدن در ساعتهای اوج است. کاربران راننده موفق اسنپ، معمولا در ساعتهای ایتدایی روز، همزمان با شروع ساعت کاری، اپلیکیشن را در حالت دردسترس قرار میدهند. همچنین عصرها بین ساعت ۱۶ تا ۱۸ نیز یکی از ساعات اوج است که با فعالیت در این زمان میتوانید درخواستهای بیشتری دریافت کنید.
فرمول درآمد بالا
.
یکی دیگر از توصیههای کاربران راننده موفق که درخواستهای زیادی در طول فعالیت روزانه خود دریافت میکنند به نحوه قبول سفر مربوط میشود. این کاربران بیشترین میزان قبول سفر و کمترین مقدار لغو سفر را در کارنامه خود دارند. در همین راستا افرادی که کمترین میزان لغو سفر را داشته باشند، درخواستهای بیشتری نسبت به سایر کاربران دریافت میکنند.

در این رابطه قبلا هم در مورد فرمول درآمد بالا مطالبی در سایت و شبکههای اجتماعی باشگاه رانندگان اسنپ منتشر شده بود.
سلام از مهرماه درخواست برای من خیلی کم شده لطفاً پیگیری کنید
سلام خسته نباشید چرا سفر برای من کم ارسال میشه ؟؟لطفا پیگیری کنید
سلام درمنتخب سفر برا من درخواست سفر نمیاد
درخواستواسمنمیادیاکممیادلطفاپیگیرباشید
درخواست سفر برام نمیاد
لطفا بررسی کنید
باسلام درخواست سفرها خیلی کم شده لطفارسیدگی کنید
سلام خسته نباشید چند روزی میشه برام درخواست سفر کم شده لطفا رسیدگی کنید ممنون
سلام از سه روز پیش کلا سفر برای بنده نمی آید اپلیکیشن هم مشکلی ندارد لطفا بررسی کنید.تشکر
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید یا حضورا با کارت ملی و مدارک کامل خودرو جهت بررسی تنظیمات گوشی موبایل مراجعه کنید به دفتر اسنپ فعال در شهرتان.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام حدود ده روز هست اپلیکیشن راننده رو نصب کردم وانت ولی اصلا برام درخواست نمیاد باید چیکار کنم؟؟
راهنمایی کنید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام و وقت بخیر
بنده ماشینمو عوض کردم ومشخصات جدید ثبت کردم ولی فعال نمیشم.چندبار چک کردم مواردو
اما به مشکلی برنخوردم
سلام کاربر عزیز،لطفا جهت ویرایش مشخصات خودرو به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید و مدارک خودرو جدید را ارسال نمایید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.