آموزش رانندگان

چگونه از قابلیت «تسویه در لحظه اسنپ» استفاده کنیم؟

تسویه در لحظه اسنپ قابلیتی بسیار کاربردی برای رانندگان است. در واقع یکی از مزایای اصلی فعالیت در اسنپ، درآمد تضمین شده و تسویه‌حساب به‌موقع آن است. اسنپ از آغاز فعالیت خود عملیات تسویه حساب را به‌صورت روزانه، با کاربران راننده انجام داده است.

در حال حاضر تسویه حساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام می‌شود. با استفاده از امکان «تسویه حساب در لحظه»، شما کاربر راننده عزیز در هر ساعتی از شبانه‌روز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید.

برای آشنایی بیشتر با این قابلیت و نحوه کار با آن همراه ما باشید!

جهت راحتی بیشتر کاربران راننده، قابلیت «تسویه در لحظه» به اپلیکیشن رانندگان اسنپ اضافه شده است.


شرایط استفاده از قابلیت «تسویه حساب اسنپ رانندگان در لحظه»

شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» به شرح زیر است:

  • وارد کردن شماره شبا بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه

لیست بانک‌های تسویه در لحظه اسنپ عبارتند از:

بانک‌های طرف قرارداد: ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، پارسیان، آینده، کشاورزی،رفاه، رسالت

توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمی‌شود. همچنین بانک ملت از ساعت ۲۳ تا ۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمی‌کند.

  • لازم است موجودی شما کمتر از حد مجاز نباشد. (موجودی همواره باید بیش از ۱۰ هزار تومان باشد.)
  • روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف یک میلیون تومان امکان برداشت لحظه‌ای وجود دارد.


آموزش نحوه انجام «تسویه حساب در لحظه اسنپ»

عبارت «موجودی» در صفحه اول اپلیکیشن رانندگان را لمس کنید.

شروع مراحل فعالسازی قابلیت تسویه در لحظه
کلیک روی گزینه موجودی برای فعالسازی قابلیت تسویه در لحظه

اکنون میزان موجودی قابل برداشت به شما نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل به تسویه‌حساب، عبارت «تسویه در لحظه» را لمس  و سپس «تأیید» را انتخاب کنید.

مبلغ موردنظر تا ۵ دقیقه بعد به حساب شما واریز می‌شود.

در صورتی که تمایلی به تسویه‌حساب لحظه‌ای ندارید، کلید تنظیمات را لمس کنید و نوع تسویه‌حساب را به حالت «تسویه روزانه» تغییر دهید.

در صورتی که حساب بانکی شما جزو بانک‌های طرف قرارداد اسنپ نباشد، استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» امکان‌پذیر نیست. با لمس گزینه «تغییر شماره شبا» اطلاعات حساب خود در یکی از بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ را وارد کنید.


نتیجه‌گیری

تسویه در لحظه اسنپ یکی از ویژگی‌های این برنامه است که امکان دریافت کارکرد را در هر زمانی که راننده بخواهد ممکن کرده است. فرقی ندارد چه ساعتی از شبانه‌روز باشد، همه رانندگان می‌توانند در هر زمان نسبت به دریافت کارکرد حساب خود اقدام کنند.

شما کاربر راننده عزیز باید محدودیت‌های بانکی را در نظر داشته باشید. همه بانک‌ها امکان تسویه در لحظه را ندارند. برخی از بانک‌ها هم برای تسویه محدودیت‌های زمانی در طول شبانه‌روز دارند که در این مطلب به‌تمامی این موارد پرداخته‌ایم. اگر پس از خواندن تمام اطلاعات این مطلب سؤال دیگری ذهن شما را درگیر کرده، در قسمت دیدگاه‌ها سؤالات خود را ثبت کنید. نظر مثبت یا منفی خود درباره اطلاعات این صفحه را هم می‌توانید در همین صفحه (قسمت پایین) ثبت نمایید.

برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم. برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید.

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

همچنین برای یادگیری کار با قابلیت‌های مختلف اپلیکیشن رانندگان، به صفحه آموزش رانندگان باشگاه مراجعه کنید.

 سؤالات متداول

 ۱) چگونه تسویه در لحظه اسنپ را فعال کنیم؟

 برای تسویه در لحظه کافی است پس از باز کردن اپلیکیشن خود، روی گزینه موجودی بزنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود با فعال‌سازی گزینه تسویه در لحظه این قابلیت برای شما فعال می‌شود. در صورت تمایل به تغییر این حالت هم می‌توانید دوباره وضعیت را به تسویه روزانه تغییر دهید.

 ۲) چرا گزینه تسویه در لحظه اسنپ نمیاد؟

 تسویه در لحظه اسنپ محدودیت‌هایی دارد. برای مثال اگر به سقف تعداد درخواست تسویه حساب در لحظه توجه نکنید، ممکن است در برخی موارد امکان انجام آن برایتان وجود نداشته باشد.

 ۳) در چه مواقعی با پیغام «امکان تسویه در لحظه برای شما وجود ندارد.» مواجه می‌شویم؟

 اگر از سقف مجاز پرداخت یا تعداد تسویه در لحظه در طول شبانه‌روز رد شده باشید امکان تسویه در لحظه برایتان وجود نخواهد داشت.

 ۴) سقف تسویه در لحظه اسنپ چقدر است؟

 روزانه حداکثر ۵ بار و تا سقف یک میلیون تومان امکان تسویه لحظه‌ای اسنپ وجود دارد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۱۵۶ دیدگاه)

  1. سلام دوست عزیز
    برای پیگیری درخواست خود میتوانید از طریق تیک های پشتیبانی داخل برنامه اقدام نمایید.

  2. با سلام دیروز موجودی بنده۲۱۰هزار تومان بود الان شده۱۰۰تومان و ازش کسر شده برادر درضمن به حسابمم واریز نشده گزینه ی درلحظه هم برام فعال نبود خودکار هم که برام پرداخت نشد تکلیف چیه

    1. سلام محمد عزیز
      برای پیگیری درخواست خود میتوانید از طریق تیک های پشتیبانی داخل برنامه اقدام نمایید.

    1. سلام علیرضا عزیز
      برای پیگیری درخواست خود میتوانید از طریق تیک های پشتیبانی داخل برنامه اقدام نمایید.

    1. سلام جسین عزیز، در ابتدای ثبت نام تسویه برای شما بصورت روزانه انجام می شود، بعد از گذشت یک هفته از زمان ثبت نام تسویه در لحظه بصورت خودکار برای شما فعال میشود، در نظر داشه باشید بانکی که معرفی میکنید باید تسویه در لحظه را پشتیبانی کند تا تسویه آنی برای شما صورت گیرد در غیرانصورت تسویه بصورت روزانه انجام می شود.

    1. موسی عزیز
      اعتبار حساب شما منفی است و تا زمانی که حساب خود را شارژ نکنید درخواست سفر ها برای شما ارسال نمیشود.

    1. سلام دوست عزیز، در ابتدای ثبت نام تسویه برای شما بصورت روزانه انجام می شود، بعد از گذشت یک هفته از زمان ثبت نام تسویه در لحظه بصورت خودکار برای شما فعال میشود، در نظر داشه باشید بانکی که معرفی میکنید باید تسویه در لحظه را پشتیبانی کند تا تسویه آنی برای شما صورت گیرد در غیرانصورت تسویه بصورت روزانه انجام می شود.

  3. سلام با تشکر پاداش تشویقی من لآن پرداخت شد ولی تسویه در لحظه ی که روز سه شنبه ۲۴ مهر هرچی کار کردم هیچکدوم به حسابم نیامده که هیچ حتی مبلغ حسابم بخاطر شارژ حساب کاربری و خرید خودم کم شده یعنی انگار من در آنروز هیچی کار نکردم پاداش اومده خیلی هم ممنونم لطفاً مبالغی که آنروز باید به حسابم میومد رو چک کنید هیچی به حسابم نیامده ممنون از اینکه پاداش تشویقی رو واریز کردید لطفاً حساب آنروز هم چِک کنید 🙏🏻 ممنون از لطف شما

    1. حمید عزیز
      برای پیگیری درخواست خود میتوانید از طریق تیک های پشتیبانی داخل برنامه اقدام نمایید.

  4. من زندگیم به خدا با اسنپ می گذره کمکم کنید خواهش می کنم جلوی اسنپ منو باز کنید

  5. با وجود اینکه یک بار برنامه را پاک کردم و دوباره نصب کردم ولی مبلغ سیصد تومان باقیمانده حساب را تسویه نمیکند علت چیست. لطفا جواب بدید.

    1. سلام مجید عزیز
      برای پیگیری درخواست خود میتوانید از طریق تیک های پشتیبانی داخل برنامه اقدام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00