آموزش رانندگان

چگونه از قابلیت «تسویه درلحظه» استفاده کنیم؟

یکی از مزایای اصلی فعالیت در اسنپ، درآمد تضمین شده و تسویه‌حساب به‌موقع است. اسنپ از آغاز فعالیت خود عملیات تسویه حساب را به‌صورت روزانه، با کاربران راننده انجام داده است.

در حال حاضر تسویه حساب درآمد اسنپی به دو صورت «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» انجام می‌شود. با استفاده از امکان «تسویه در لحظه» شما کاربر راننده عزیز، در هر ساعتی از شبانه‌روز قادر به برداشت وجه از حساب اسنپی خود هستید.

برای آشنایی بیشتر با این قابلیت و نحوه کار با آن همراه ما باشید!

جهت راحتی بیشتر کاربران راننده، قابلیت «تسویه در لحظه» به اپلیکیشن رانندگان اسنپ اضافه شده است.


شرایط استفاده از قابلیت «تسویه‌حساب در لحظه»

شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» به شرح زیر است:

  • وارد کردن شماره شبا بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه

بانک‌های طرف قرارداد: ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، تجارت، پارسیان، آینده، کشاورزی، رسالت

توجه: کاربران راننده عزیز در نظر داشته باشید که خدمات بانک صادرات بین ساعات ۱۲ بامداد تا ۶ صبح ارائه نمی‌شود. همچنین بانک تجارت از ساعت ۲ تا ۳:۳۰ بامداد و بانک ملت از ساعت ۲۳ تا۰۰:۱۵ بامداد، خدمات ارائه نمی‌کنند.

  • لازم است موجودی شما کمتر از حد مجاز نباشد. (موجودی همواره باید بیش از ۱۰ هزار تومان باشد.)
  • روزانه حداکثر ٥ بار و تا سقف ٧۵۰ هزار تومن امکان برداشت لحظه‌ای وجود دارد.

آموزش «تسویه در لحظه»

عبارت «موجودی» در صفحه اول اپلیکیشن رانندگان را لمس کنید.

تسویه لحظه

اکنون میزان موجودی قابل برداشت به شما نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل به تسویه‌حساب، عبارت «تسویه در لحظه» را لمس  و سپس «تأیید» را انتخاب کنید.

مبلغ موردنظر تا ۵ دقیقه بعد به حساب شما واریز می‌شود.

در صورتی که تمایلی به تسویه‌حساب لحظه‌ای ندارید، کلید تنظیمات را لمس کنید و نوع تسویه‌حساب را به حالت «تسویه روزانه» تغییر دهید.

در صورتی که حساب بانکی شما جزو بانک‌های طرف قرارداد اسنپ نباشد، استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» امکان‌پذیر نیست. با لمس گزینه «تغییر شماره شبا» اطلاعات حساب خود در یکی از بانک‌های طرف قرارداد با اسنپ را وارد کنید.


برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم. برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید.

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

همچنین برای یادگیری کار با قابلیت‌های مختلف اپلیکیشن رانندگان، به صفحه آموزش رانندگان باشگاه مراجعه کنید.


نوشته های مشابه

2,699 دیدگاه

  1. سلام و عرض ادب به باشگاه رانندگان اسنپ ، ببخشید چطوری می تونم حساب بانکی ام را ثبت کنم ، ممنون

    1. با سلام
      یحیی عزیز برای ثبت شماره شبا از صفحه اصلی اپلیکیشن راننده اسنپ گزینه سه خط با لا سمت راست را لمس کرده و گزینه ویرایش شماره شبا را انتخاب کنید و شماره شبا خودتون رو ویرایش کنید

  2. سلام باتوجه به‌ اینکه حساب بانکی من طرف قرارداد می باشد واز تسویه درلحظه هم استفاده می شد اکنون سیستم اعلام کرد امکان تسویه درلحظه برای شما وجود ندارد علت چیست سپاسگزارم

    1. محمد عزیز، توجه داشته باشید حساب بانکی شما جز بانک‌هایی باشد که طرف قرارداد برای استفاده از این قابلیت است.

  3. چرا مثل اتوبوس واحد مردم مجبور به آنلاین پرداخت کردن نمی‌کنید که با پول نقد هزینه بیشتری باید پرداخت کنن

  4. ما هرگز درخواست پول نقد از مسافر نمیکنیم اصن برای ما بهتر و تضمین شدس که مسافر اینترنتی حساب کنه، بنظرم اسنپ باید شروع کنه آموزش دادن مسافرا از روشهای مختلف، اینجوری کار ما خیلی راحت میشه باور کنید، وقتی میزنه وجهی دریافت نکنید خوشحال میشیم والا

  5. سلام
    خب بزرگواران محترم اسنپ ، من همه اینها رو میدونم ، ولی وقتی مسافر بلد نیست رمز دوم بگیره که آنلاین پر اخت کنه من چکار کنم ، من حتی بهشون گفتم شما میتونید رمز پویا بگیرید ولی بازم تو گوش مسافرا نمیره ، آره قربونت. مشکل از ما نیست ، لطفا مسافرا رو آموزش بدین .ممنون.

  6. درخواست من پرداخت کردن به صورت آنلاین است ولی وقتی ۸۰درصدمردم پولی روی کارت ندارد.چه کارکنیم ،اسنپ باید مسافران را آموزش بدهد که فقط آنلاین پرداخت کنند تالاب ما رانندها منفی نشود ،بعدش عدم سفر بیکاربمانیم

    1. سلام
      من پولهایی که به حساب کاربری میاد به حسابی که دادم واریز نمیشه چند بارم شماره شبا و کارت تعویض کردم اما به حسابم چیزی واریز نشده

    1. با سلام
      مینای عزیز از طریق صفحه اصلی اپلیکیشن راننده اسنپ، گزینه موجودی لمس کنید و گزینه ویرایش شماره شبا رو انتخاب کرده و شماره شبای خودتون رو وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا