پرداخت نقدی کرایه

رانندگان موفق اسنپ، دخالتی در تعیین نحوه پرداخت مسافر ندارند

با گسترش فعالیت‌های اسنپ به عنوان بزرگ‌ترین سامانه حمل و نقل هوشمند کشور، مزیت‌های زیادی برای زندگی مردم ایجاد شده است. سادگی درخواست خودرو از یک سو و فعالیت به عنوان کاربر راننده از سوی دیگر از جمله این مزایا است.

از جمله امکانات ایجاد شده از سوی اسنپ می‌توان به حذف نیاز به پرداخت نقدی کرایه اشاره کرد. حتی علاقه تاکسی‌های سنتی به دریافت کرایه نقدی کم شده و آنها هم خود را با نیازهای جامعه‌ی مدرن هماهنگ می‌کنند. اکثر این راننده این تاکسی‌ها چند اپلیکیشن روی گوشی‌هایشان دارند و مسافرها کرایه تاکسی را با اسکن کردن یک کد، به صورت آنلاین پرداخت می‌کنند.

حس خوب پول کاغذی

برخی دوست دارند پول را لمس کنند. اسکناس احساس «کار کردن» را در بعضی راننده‌ها ایجاد می‌کند. البته کاربران راننده‌ی امروزی، مانند کاربران اسنپ چنین اعتقادی ندارند و این نوع تفکر، بیشتر در میان راننده‌های سنتی رایج است.

حس لمس کردن پول کاغذی برای خیلی‌ها غیرقابل جایگزینی است

استفاده از پول کاغذی برای پرداخت کرایه یک محدودیت بزرگ دارد که بر کسی هم پوشیده نیست؛ پول خرد! فرض کنید کرایه‌ی مسیری ۹۵۰۰ تومان است و مسافر اسکناس ۱۰ هزار تومانی به شما می‌دهد. اگر ۵۰۰ تومانی نداشته باشید، یا مسافر باید از حقش بگذرد یا شما مجبورید یک ۵۰۰ تومانی پیدا کنید. در چنین شرایطی برای یک پول خرد ساده استرس می‌گیرید. پرداخت اعتباری این مسئله را به ساده‌ترین شکل حل می‌کند و استفاده از آن واقعا راحت‌تر از کار کردن با اسکناس است.

عدم اعتماد

از مزایای زندگی در عصر فناوری و تکنولوژی اینکه می‌توان پول را بدون لمس کردنش به دست آورد. اسنپ به مسافران این امکان را می‌دهد که پول کرایه را مستقیم از حساب بانکی‌شان و به صورت اینترنتی پرداخت کنند؛ یعنی بدون نیاز به دریافت پول نقد هم می‌توانند کرایه اسنپ را پرداخت کنند. این روش پرداخت در اسنپ با نام پرداخت اعتباری معروف است و مسافرها استقبال خوبی از آن می‌کنند. تسویه حساب روزانه‌ی اسنپ با کاربران راننده هم مشکل بی‌اعتمادی به پرداخت اعتباری را برای کاربران راننده از بین می‌برد. هنگامی که به عنوان کاربر راننده اسنپ کار می‌کنید، مطمئن هستید که تحت هر شرایطی کرایه‌تان را به صورت روزانه دریافت می‌کنید.

هنگامی که به عنوان کاربر راننده اسنپ کار می‌کنید، مطمئن هستید که تحت هر شرایطی کرایه‌تان را به صورت روزانه دریافت می‌کنید.

نیاز به سرعت بیشتر

مسافرهای اسنپ، اهل دنیای تکنولوژی هستند و دلیل علاقه‌شان به فناوری، تفاوت‌ با دنیای قدیم است. اگر مسافر اسنپ باز هم مجبور باشد برای پرداخت کرایه تاکسی پای دستگاه خودپرداز برود، آیا باز هم مشتاق اسنپ گرفتن خواهد بود؟

کمتر مسافری تمایل دارد برای پرداخت کرایه پای عابربانک برود

مسافران اسنپ این حق را دارند کرایه را مطابق روش مورد نظرشان (نقدی یا اعتباری) پرداخت کنند. اگر مسافرها مجبور باشند یکی از این ۲ روش را انتخاب کنند، در استفاده از اسنپ مردد می‌شوند. شما می‌توانید چند ساعت برای دریافت کرایه تحمل کنید و در عوض، مسافر را از خودتان راضی نگه دارید. دریافت مجموع کرایه‌های یک روز کاری، هم لذت‌بخش‌تر است و هم امکان مدیریت بهتر پول را برای شما فراهم می‌کند. با این کار، ستاره‌های بیشتری می‌گیرید و امتیاز اسنپی‌تان بیشتر می‌شود.

کاربر راننده‌ی موفقی باشید

با در نظر گرفتن تمام این موارد، بدیهی است کاربر راننده نباید دخالتی در تعیین نحوه پرداخت مسافر داشته باشد. باشگاه رانندگان اسنپ از تمام کاربران راننده دعوت می‌کند تا مسافر را از نظر نوع پرداخت تحت فشار قرار ندهند و اجازه دهند مسافران، روش پرداخت‌شان را آزادانه انتخاب کنند.

23 Comments

  • سید
    10 اسفند 1398

    با سلام
    کار میکنیم از مجبوری خدایش باین کرایه که شما میزنید صرف نمیکنه مبلغ ۳۰۰۰.۴۰۰۰ آخه پولیه که راننده بخاد بره تماس بگیره مسافر اگه خواب نباشه تازه ۱۰دقیقه زمان میبره تشریف بیارن بیرون حالا چه بسا که بین راهم براشون وایستیم که بخان پول تهیه کننن حالا این ی مورد کوچیکه و فکر میکنم و حقین دارم که در جواب راننده میگن آقا اگه صرف نمیکنه کار نکن این جوابیه که میگن و برا توقفای بین راهم میگن تماس بگیر پشتیبانی پیگیری شه حالا جالبتر ازون اینه که وقتی به مسافر بابت توقف و سوار پیاده کردن بهشون که میگی برمیخوره وصدرصد امتیاز پائین میدن مدیریت محترم اسنپ شما خودتو بذار جای راننده نه یک ماه فقط ی هفته کارکن با ماشین با این کرایها وبرخورد بعضی از مسافرا با شما وبعد اونجا راننده رو درک میکنید که چی میکشه از دست مسافرای به اصطلای خودشون زرنگ اینم بگم که بعضی از مسافرا درک میکنن راننده رو و مشکلاتی مثل توقف بین راه سوار کردن پیاده کردن ازین موردا زیاده که سو استفاده میکنن از راننده و خدایش فکر میکنم که در حق راننده کوتاهی میشه اگه امکان داره و رانندها براتون مهم هستن تجدید نظری داشته باشین برا کرایها وووووو.به امید رسیدن به حقوق راننده زحمت کش یاعلی

  • محمدرحیمی
    7 بهمن 1398

    سلام میخوام بدونم که چراشما امتیاز منو هرروز کم میکنید بااینکه من مطمئنم همه مسافرها به من امتیاز بالا میدهند ولی متاسفانه هرروز امتیاز من کمتر میشه خواهشن بررسی

  • محمدرحیمی
    7 بهمن 1398

    سلام من میخوام بدونم چرا هزینه بنزین به حساب من واریز نمیشه به کی باید این مشکلو بگم شماره حساب و شماره شبا من از یه کارت دادم ، خواهشن پیگیری بفرمایید ممنون

  • نوشین
    1 بهمن 1398

    سلام خواهش میکنم کرایها رو بالا ببرید والا کورسی هم حساب کنیم بیشتر میشه و اینکه تعداد مسافر اعلام کنید برای خودم بارها اتفاق افتاده کرایه 6هزار تومان بودبا 6تامسافر وجالب وقتی به مبدا میرسیم ومنتظر مسافر بعد 5دقیقه میان وسواره میشن اینم حساب کنید

  • محمد
    3 دی 1398

    سلام،اولاً عرض خسته نباشید وخداقوت به همه همکاران زحمتکش عزیزومحترم رانندگان وپرسنل پشتیبانی،اداری ومدیریت…من چندتا گله دارم ازمدیریت وپشتیبانی بعنوان همکار راننده شماکه نوک پیکان این مجموعه هستیم ولی به اندازه ته پیکان وانت هم ازنظرمن برای شرکت ارزش نداریم.دلیلش هم میگم:اول اینکه احساس میکنم شمافکرمیکنیدچون ماالان داریم تواسنپ کار میکنیم قبلا ازاینکار داشتیم ازگشنگی کنارخیابون جون میدادیم شمااومدی یه تیکه نون دادی مانمیریم ویاماقبلا سرچهارراه هاگدایی میکردیم وبلانسبت همه ازنعمت عقل وشعور محروم هستیم البته جسارت نباشه خودموعرض میکنم.نه دوست وهمکارعزیزاینطوریهام نیست مابیش ازاونی که تصور کنیدشعورمون میرسه وبه همین دلیل هم داریم تواسنپ کارمیکنیم وچه بساخیلی همکاران راننده ازجمله خودم تحصیلات عالیه بانمره بالاودررشته های سطح یک داریم واین ماهستیم که نون شماوخانواده های خودمون وشماروبازحمت.تلاش.سختی وعرق جبین تامین میکنیم که بازهم صدالبته که روزی دست خداست منوشماوسیله ایم برای کمک بهم پس بیاییدحالاکه قراره به کمک هم این کشتی حرکت بدیم درجهت کسب روزی حلال باهم صادق باشیم دوراز هر کلک وترفندهای بچه گانه که باعث بی اعتمادی ونوشتن همچین جملاتی میشه،چون همونطورکه عرض کردم ماکه هیچ شعوربچه یکساله هم میرسه.چراشماتوارسال آدرس مقصدهمراه درخواست اقدام به فریب راننده میکنیدوبعد توقعات آنچنانی وبیجایی از من نوعی دارین که صادق باشم.چون تابلوهستش که آدرس مقصد تعمداً اینطوری ارسال میکنیداگرارسال توسط نرم افزارباشه وبگین دست مانیست چطوره که نرم افزار آدرس مبداء رایک سانت هم جابجانمیگه ولی آدرس مقصد درخواستهای مسافت بالارو تیکه تیکه ویا ناقص اونهم قسمت اول آدرس گنگی راکه میده ازنزدیکترین جای ممکن به محل مبداءمیده تابا اون کرایه، راننده درخواست بخاطراینکه اول آدرس مقصد نزدیکه قبول کنه وبعدازقبول درخواست تازه متوجه این دروغ وفریبکاری میشه برای خودمن چندین موردپیش اومده که من ازغرب تهران آدرس مقصدتکه تکه وگنگ ارسال کرده اول آدرس زده بود جوادیه من فکرکردم جوادیه جنوب شهرهستش قبول کردم بعدازقبول درخواست وروشن کردن مسیریاب دیدم داره تهرانپارس را نشون میده که دیگه چاره ای نداشتم باتوجه به اینکه اونروزهم بایدزودمیرفتم خونه واین سفروکارشماباعث دیررسیدن من به منزل شده وباعث افتادن اختلاف خانوادگی بین من وهمسرم شدکه تبعات زیادی هم حتی درحدفروپاشی زندگیم برای من داشت که خدا کمکم کرداین اتفاق نیافتادوهمه هم میدونن نرم افزار شعورش به این کلاهبرداریها نمیرسه واین کارتوسط نیروهای خود شرکت انجام میشه که از مردانگی وکسب روزی حلال بدوره.پس خواهشاًیه سوزن به خودتون بزنیداگرطاقتشوداشتین یه میخ طویله به راننده ها بزنید.

  • علی
    22 آذر 1398

    با سلام اعتبار بنزین که میریزید هیچگونه نمیتوانیم استفاده کنیم تو جایگاهها مشکل داریم یبار ۲۰ لیتر زدم گفتن شما به اندازه اعتبارتون بایستی بنزین میزدید دیگه عینقبل نبود هر چند که زدی نصفشو اسنپ میده نصفش راننده بعد نرخ کرایتون کمه در ثانی پاداشها را زیاد کنید به بچه مدرسه دارید خرجی میدهید چهار سروس ۷۰۰۰ تومن تو عهد بوق داریم زندگی میکنیم گوجه کیلویی ۱۰۰۰۰ تومن اضافه نرخ واضافه پاداش لطفا بعد بنزین به اندازه اعتبار بایستی بزنیم تا بتونیم از اعتبار استفاده کنیم

  • زهرا
    21 آذر 1398

    زهرا زراعتی هستم راننده اسنپ در کاشان واقعا راضیم از اسنپ از وقتی مشغول به کار شدم خیلی از مشکلاتم حل شده ممنونم از مدیرت اسنپ ????

Post a Comment