
در اسنپ، مسافران پس از پایان هر سفر به کیفیت سفرشان امتیاز میدهند. رانندههایی که امتیاز بالاتری داشته باشند، از مزایایی مثل درخواست سفر بیشتر و طرحهای تشویقی مختلف بهرهمند میشوند. حداکثر این امتیاز، پنج ستاره است و تبدیل شدن به راننده پنج ستاره، بهترین امتیازی است که میتوان در اسنپ به دست آورد. اما کاربران راننده چطور باید امتیاز بالاتری کسب کنند؟ بعد از پرسیدن این سوال از رانندههای موفق، حقایق جذابی به دست آمدند.
برای پنج ستاره شدن، این نکات را رعایت کنید
- هر روز، زمان کوتاهی را به نظافت خودرو اختصاص دهید.
- سعی کنید همواره ظاهری آراسته داشته باشید.
- هنگام رسیدن به مبدا، حتما دکمهی هشدار رسیدن را لمس کنید و از تماس غیرضروری با مسافر بپرهیزید.
- معمولا مسافران مسیر پیشنهادی خودشان را دارند. پس بهتر است در ابتدای سفر، دربارهی این موضوع سوال کنید و اگر مسافر پیشنهادی نداشت، حتما از مسیریاب استفاده کنید.
- داشتن یک مکالمهی حرفهای و مودبانه میتواند هر سفری را برای مسافر دلنشین و جذاب کند. البته باید در نظر داشته باشید که بعضی از مسافران تمایلی به صحبت کردن در طول سفر ندارند.
- رانندگی ایمن، خیال مسافر را از بابت امنیت سفر راحت میکند. پس حتما مطمئن و مطابق با قانون رانندگی کنید.
- استفاده از کولر در تابستان و بخاری در زمستان میتواند به بالارفتن کیفیت سفر شما کمک کند.
- در پایان سفر، دربارهی برداشتن وسایل شخصی از درون خودرو به مسافر یادآوری کنید.
سلام امتیاز من به ۴/۸۴ رسید ولی هر روز کم شو تا به ۴/۱۹ کم شد وقتی دقت کردم آنهایی که آنلاین پرداخت میکنند توقف زیاد و … دارند وقتی میگویی ثبت کن میگوید چشم آخر کار و در مقصد هم پیاده و به راهش ادامه میدهد و میگوید آنلاین پرداخت کردم ویا بعضی به هر کلکی کرایه را پرداخت نمیکنند و از این دست افراد هستند که نمره منفی میدهند مگر میشود کسی که ۸۴نمره ۵ و۸ نمره ۴ داشته امتیازش ضعیف و در خطر باشد به قول معروف شنونده باید عاقل باشد.
من همه این مسائل به درستی با کیفیت انجام میدم ولی متاسفانه هیچ امتیازی نمیگیرم. امتیاز من پایین اومده؟
سلام چرا باوجود رعایت الزامات اسنپ امتیاز بنده کم شده خواهشا بررسی نمائید ممنون
من تمام مراحل راانجام میدم ولی بازامتیازنمیدهند
شما تعامل راننده با مسافر رو تو ۱۰۰ سفر اول میتونید بدست بیاورید ،اگر ۹۵ نفر از راننده راضی بودند و پنج نفر ناراضی ،پس شما باید راننده را محترم بدانید و آن ۵ نفر را از خود راضی ،نه اینکه برای نظر ۵ نفر هر نفر ۵ دهم امتیاز کم کنید ،راننده نمیتواند چاپلوسی مسافر بکند ،تعدادی از مسافران پر ادعا و شخصیت های انسان پراکنی دارند ،وامکان دارد در هر خودرو که سوار شود امتیاز منفی بدهد ،،،بیشتر دقت کنید در سنجش
وقت بخیر تعدادی از مسافرها بی دلیل امتیاز منفی میدهند واین اصلأ خوب نیست بعضی از اونها هم جلوی دید خودمون امتیاز خوب میدن ولی نمیدانم چرا ثبت نمیشه
سلام خیلی عالی بود وکمک کرد
با عرض ادب واحترام مسئول محترم اسنپ با توجه به اینکه این جانب در تمام مراحل کاری مسافرتی بنده تمام شئونات اخلاقی ورفتار را رعایت ،نمودم،وبنده بیشتر افراد را بهترین نمره رادادم ولی متاسفانه مسافرین به بهانهای از قبیل اهمیت ندادن امتیاز ویا در طول سفر بهانهایی ماننده هوا سرده یا گرمه یا شیشهها راتواین هوای سرد میدن پایین یا لوکیشن میفرست نادرس شما به مبدا میرسین میگن دوتا کوچه بالاتریم این اشتباه مبدا را از چشم راننده میبینن هزاران مورد دیگر اگه یه مکالمه تلفنی باشد بنده هزاران مورد هست که به راننده اچهاف میشه ورانندگی مظلوم واقع شده این درد دل خیلی از رانندهاست ،
سلام همگی خسته نباشید
مسافر ۴ نفر سوار شده سیگار میکشه
مخالفت میکنی
اونم ۱ ستاره میده ب همین راحتی
اگر همه چیز خوب باشه مسافر عمدا امتیاز کم میده بعضیا این طوری اند این دلیل خوبی برای منع کار راننده نیست