آموزش رانندگانویدیو اسنپ

چگونه به یک راننده پنج ستاره‌ اسنپ تبدیل شویم؟

لیگ نوروزی

در اسنپ، مسافران پس از پایان هر سفر به کیفیت سفرشان امتیاز می‌دهند. راننده‌هایی که امتیاز بالاتری داشته باشند، از مزایایی مثل درخواست سفر بیشتر و طرح‌های تشویقی مختلف بهره‌مند می‌شوند. حداکثر این امتیاز، پنج ستاره است و تبدیل شدن به راننده پنج ستاره، بهترین امتیازی است که می‌توان در اسنپ به دست آورد. اما کاربران راننده چطور باید امتیاز بالاتری کسب کنند؟ بعد از پرسیدن این سوال از راننده‌های موفق، حقایق جذابی به دست آمدند.

برای پنج ستاره شدن، این نکات را رعایت کنید

  • هر روز، زمان کوتاهی را به نظافت خودرو اختصاص دهید.
  • سعی کنید همواره ظاهری آراسته داشته باشید.
  • هنگام رسیدن به مبدا، حتما دکمه‌ی هشدار رسیدن را لمس کنید و از تماس غیرضروری با مسافر بپرهیزید.
  • معمولا مسافران مسیر پیشنهادی خودشان را دارند. پس بهتر است در ابتدای سفر، درباره‌ی این موضوع سوال کنید و اگر مسافر پیشنهادی نداشت، حتما از مسیریاب استفاده کنید.
  • داشتن یک مکالمه‌ی حرفه‌ای و مودبانه می‌تواند هر سفری را برای مسافر دلنشین و جذاب کند. البته باید در نظر داشته باشید که بعضی از مسافران تمایلی به صحبت کردن در طول سفر ندارند.
  • رانندگی ایمن، خیال مسافر را از بابت امنیت سفر راحت می‌کند. پس حتما مطمئن و مطابق با قانون رانندگی کنید.
  • استفاده از کولر در تابستان و بخاری در زمستان می‌تواند به بالارفتن کیفیت سفر شما کمک کند.
  • در پایان سفر، درباره‌ی برداشتن وسایل شخصی از درون خودرو به مسافر یادآوری کنید.
آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲,۵۵۹ دیدگاه)

  1. ‌از موارد بالا دریافتم ک کابر راننده اگر میخواد درخواست های بیشتری داشته باشد باید تمامی موارد اسنپی را رعایت کرده باشد مانند تمیز بودن خودرو خوش لباس بودم و معطر بودن.برخورد مناسب تنظیم سرعت ک باعث دلشوره مسافر نشود و اینگونه موارد باعث میشود ۵ ستاره کاربر بگیرد

  2. سلام برخورد خوب وبامحبت نشانه شخصیت انسان است از راهنمایی شما ممنونم با آرزو سلامتی برای همه

  3. باسلام به همه دست اندرکاران اسنپی عزیز
    من به بعضی شیوه های اسنپ نسبت به کار بر راننده انتقاد دارم اما فعلا یک موضوع را مطرح میکنم
    من در هیچ موردی از مسافر نخواستم که به من امتیاز بدهد و اکثر مسافران هم وقتی پیاده میشن دیگر دنبال این نیستند که به راننده امتیاز بدهند
    واما بعضی افراد در بعضی مواقع به هزینه سفرشان انتقاد دارند و و تلافی این گله مندی را سر راننده با دادن امتیاز منفی عقده شان را تخلیه می‌کنند اما مسئولین اسنپ متوجه چنین قضیه ای نیست
    چطور ممکن‌است یکدفعه ۱۱ امتیاز و ۹ امتیاز و کمتر کم بشه مگر چه اتفاقی افتاده
    من جز خوش آمد گویی و سلام هیچ بی احترامی به کار بر مسافر نداشته ام بارها مسافر به دلایل واحد از دادن کرایه تیره رفته بعضی هارا اسنپ جبران کرده
    باز ما مته به خشخاش نگذاشته به مسافر گفتم بسلامت
    لطفا دلیل کاهش ۱۱ یا ۹ امتیازی یکباره مرا بما بگویید اگر اشتباهی داریم اصلاح کنیم
    دوست آنست که عیب دوست رو در رو گوید
    نه اینکه غیبی را برداشته ریش ما ا راه راه کند

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00