آموزش رانندگانآموزش رانندگان اسنپامکانات اپلیکیشن

همه چیز درباره تغییر شرایط سفر و به‌روزرسانی هزینه سفر

اسنپ لاین

هزینه سفر اسنپی در همان ابتدای سفر در اپلیکیشن مشخص می‌شود؛ اما گاهی شرایط سفر اسنپی تغییر می‌کند. مثلا کاربر مسافر می‌خواهد مقصد سفر را عوض کند یا در مسیر توقف داشته باشد. اگر مسافری هنگام سفر اسنپی تصمیم به ایجاد هرگونه تغییری در شرایط سفر نظیر «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» داشته باشد باید تصمیم خود را به کاربر راننده اطلاع دهد و با هم به توافق برسند.

در این حالت با توجه به اینکه شرایط اولیه سفر تغییر می‌کند، هزینه سفر نیاز به به‌روزرسانی پیدا می‌کند و این قابلیت با گزینه «بازنگری قیمت» در اپلیکیشن رانندگان اسنپ در نظر گرفته شده است.

نحوه استفاده از گزینه بازنگری قیمت در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ

1- برای دسترسی به گزینه «بازنگری قیمت»، کافی است در صفحه‌ای که جزئیات سفر در آن درج‌ شده، با لمس علامت فلش رو به بالا گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنید.

در چه موقعیت‌هایی از گزینه «بازنگری قیمت» استفاده می‌کنیم؟

  • بازگشت به مبدا
  • توقف در مسیر
  • مقصد دوم
  • مقصد سوم و بیشتر
  • تغییر مقصد
  • سفر در اختیار

در صورتی که بازنگری قیمت برای «مقصد دوم»، «برگشت به مبدا»، «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» انتخاب شود، پیامی با مضمون «مسافر می‌تواند این گزینه‌ها را انتخاب کند» برای شما نمایش داده می‌شود. اگر شما گزینه «به مسافر اطلاع می‌دهم» را انتخاب کنید، بازنگری قیمت لغو می‌شود و فقط کافی است از مسافر درخواست کنید در اپلیکیشن خود این تغییرات را اعمال کند. همچنین اگر گزینه «درخواست بازنگری قیمت دارم» را لمس کنید، درخواست شما در سیستم ثبت می‌شود.


چطور درخواست «بازنگری قیمت» را لغو کنیم؟

در صورتی که تغییرات سفر از سوی کاربر مسافر اعمال شد یا به هر دلیلی مسافر از ایجاد تغییر در سفر صرف‌نظر کرد، شما می‌بایست درخواست پشتیبانی سفر خود را لغو کنید. برای این منظور کافی است فلش رو به بالای جزئیات سفر را لمس و گزینه «لغو درخواست پشتیبانی» میان صفحه را انتخاب کنید. در مرحله بعد با لمس دکمه تأیید، درخواست لغو را تأیید می‌کنید.

نوشته‌های مشابه

74 دیدگاه

  1. سلام بنده در شهر زنجان مشغول کار بااسنپ هستم
    لطفا قیمتارو افزایش بدید.در زنجان خیلی خیلی پایینه.نمیصرفه.اگه همینموری پیش بره باید با اسنپ خدافظی کرد

  2. دوستان بزرگوار اسنپی ظرفیت هر خودرو در کارت ماشین قید شده ولی بیمه ثالث در قبال سه نفر خسارت پرداخت میکند بیاد داشته باشید که مسافر بیشتر ریسک بزرگی است خدای ناکرده در صورت وقوع حادثه باید شخص چهارم را از جیبتان هزینه بفرمایید. موفق باشید

  3. سلام همه راننده ها با این موضوع تعداد مسافر روبه روهستیم من خودم بارها مسافر بیش از ظرفیت سوار نکردم چون اینطوری کمتر به خودم وماشین آسیب میرسونم& ومعمولا مسافرهای خانوم این مشکل و ایجاد می‌کنند واسنپ برای لغو این سفر ها گزینه ای ندارد وراننده باید این هزینه اضافه مسافر قبول کند که یا سفر لغو کن یا مسافر بیش از ظرفیت ماشینو ببره

  4. دقیقا منم هم این مشکل داشتم کلی وقت گذاشتم رفتم تا مبدا میبینم 5/6نفر سوار شدن زن و بچه حالانه میتونستم برم نه لغو کنم

  5. سلام چرا سهمیه بنزین من کم واریز می‌شود ماشین من تک گانه است دوگانه که نمکنید

    1. سلام آقای امیدی خسته نباشی میشه درباریه بنزین زدن یه توضیح بدی ممنون میشم دادش.و سوال دوم اینکه منی که این ۸ماه داخل اسنپ فعال شدم و کار میکنم آیا برای منم سهمیه ریختن یا نه باید جای پیگیر بنزین بشم

      1. سلام دادش برو‌پمپ بنزین کارت بانکیت ک ب اسنپ وصل هس بگو‌سهمیه من نگاه کن ببین واریز کرده یا نه رمزش اعتباریت هم چهار رقم اخر کدملی ت هس

    2. سلام ببخشید تعداد مسافرین باید چند نفر باشد واگر اضافه تر بودن چطوری باید کرایه را حساب کنیم یا گزارش بدیم به اسنپ

  6. من یه اسنپ گرفتم چهار نفر سوار شدن چهار مسیر متفاوت گفتم توقف در مسیر بزنین میخاستن یه کتکم بزنم بی خیال شدم. شما باید گزینه توقف رو بزاری راننده بزنه به مسافرم اطلاع داده بشه. توی این مملکت همه چی چند برابر شد کرایه اسنپ چند ساله تغییر نمیکنه

  7. سلام مسافر ابتدا مبلغ را واریز میکند سپس درخواست توقف میدهد که همین توقف یک یا دو دقیقه ای استهلاک است برای ماشین در این خصوص اسنپ چه نظری دارد؟

  8. به جای افزایش صدرصدی توقف کرایه ها روو افزایش بدید نه توقف که تو 100 تا سرویس شاید دو یا سه تا از سرویس ها توقف دارند اصل رو درست کنید فرع خود به خود حل میشه

  9. سلام ‌
    در‌اپیکشن‌گزینه‌اضافه‌‌کنید‌که‌‌اگر‌تعداد‌مسافر‌
    زیاد‌بود‌کرایه‌هم‌بیشر‌بشه
    یا‌من‌دوسه‌بار‌مسافر‌پنج‌نفره‌بهم‌خورده

  10. سلام ، لطفا برای تاخیر بیش از حد مسافر هنگام سوار شدن در مبدا فکر جدی کنید ، یا به صورت اوتومات بعد از گذشت زمان معین مثلا ۵ دقیقه هزینه تاخیر به کرایه اضافه شود . لطفا به کاربر راننده احترام بزارید .
    با تشکر

  11. لطفاً یه کاری کنید زمانیکه مسافر سوار میشه ازش سوال بشه ایا کولر روشنه یا نه ،که درحق راننده ای که کولر میگیره با اونیکه کولر نمیگیره یه فرقی داشته باشه وحقش ضایع نشه

  12. با سلام اگر برنامه‌های داشته باشید که خود راننده بتواند توقف رو خودش بزنه بهتر اکثر مسافر ها از گزینه استفاده نمی‌کنند واین به ضرر راننده نباشد خیلی مهمه پیگیری کنید لطفاً

  13. بعضی وقتا با اینکه شلوغ هست یک مسیر طولانی رو با قیمت خیلی کمی زده

  14. با درود،موقعی که خیلی محترمانه به مسافر میگیم لطفا توقفت ثبت کن بهشون بر میخوره یا میگن وظیفت صبر کنی که مسافر بیاد و امتیازت الکی پایین میدن که متاسفانه از فرهنگ پایین بیشتر مسافر هاست،یه بار برای یک مسافر بیست دقیقه معطل شدم تا بیاد،برای ماشینم جای پارک نبود سه بار برای باز کردن راه بقیه جابجا شدم،اخر که به مسافر لطفا توقفتون ثبت کنین گفتن تا حالا هیچ کس همچین حرفی نزده بگه توقف بزن،بهشون گفتم وظیفه من بوده بگم این که شما بزنین یا نزنین دیگه وجدان خودتون،اخر بار هزار تومن بیشتر داد،منم بهشون گفتم باید ثبت بشه نمیخوام،بعد چند ساعت نگاه کردم داخل امتیازات زده بودن درخواست مبلغ اضافه….

  15. در نظر بگیرید بیش از ۷۰ درصد مسافران آشنایی با طرز کار گوشی بلد نیستن حتی پرداخت آنلاین هم نمیدونن چیه بعد چطور بازنگری قیمت رو مشخص کنه . بعد راننده باید توی خیابان به مسافران آموزش بده . اگه کشورهای دیگه ای باشه ممکنه بشه برنامه رو اجرا کرد

  16. سلام خواهشآ بااین هزینه های سرسام آورقطعات وزندگی کرایه های بسیاری ازمسیرهاوجدانآ اصلابه صرفه نیست هفته قبل دیسک وصفحه پژو عوض کردم ۴ میلیون .موردبعدآیا یه خودرو مدل بالا با خودرو مدل پایین هزینهو استهلاک یکسان دارند؟حداقل درثبت هزینه یک تفاوتی برای نوع خودرو درنظربگیرند وروی هزینه سفراضافه نمایید.منم میتونم خودرو دربه داغون بخرم ومسافرباهاش جابجاکنم پس لطفا این موردهم مدنظرقراردهید.
    ali Reza_kh1346@yahoo.com

  17. با احترام بهتر است تغییرات سفر در اختیار راننده هم باشد موارد بسیاری برایم پیش آمده که مسافر درخواست تغییر مسیر یا مسیر دوم داشته نتوانسته ثبت کنه بازنگری قیمت را زدم پشتیبانی نوشته با شما تماس گرفته خواهد شد به مقصد رسیدم نیم ساعت بعد پشتیبانی تماس گرفته که بی فایده بوده حقم پایمال شده

  18. سلام وعرض ادب، لطفا شعاع سرویس دهی به رانندگان را براساس موقعیت شهرها تنظیم فرماییدچون درشهرهای کوچک مانند فردیس کرج که محل فعالیت بنده هست، زمان رسیدن به مبدا وقتی طولانی میشه باتوجه به عجله مسافر سفر را بلافاصله لغومیکنند، متشکرم

  19. ده دقیقه زمان زیادی برای منتظر ماندن برای مسافر،کرایه ها که خیلی پایین،استهلاک ماشین بالا،دیگه چیکار کنیم خدا میدونه

  20. سلام انتظار رایگان برای مسافر تو برنامه های دیگه تاکسی اینترنتی ۵ دقیقه است و به بعدش هزینه اعمال میشه

  21. سابق نهایت فاصله تا مبدا را یک کیلومتر میزد..یعنی تاشعاع یک کیلومتری سفر میداد..الان تا۸کیلومتر هم برای من اومده…

  22. سلام بنده از ساعت 5.30دقیقه شروع به کار میکنم تا ساعت شاید 12شب کار میکنم واز اسنپ درخواست این دارم که آدرس رو وقیمت رو درست کنه چون خیلی از جای کرایه به اون مسیر نمیخوره …..

  23. سلام. اگر در یک خیابان که یک طرفه که شرایط برای اینکه ده دقیقه منتظر مسافر بمونیم نباشه و حالا یا افسر جریمه کنه بخاطر ایستادن یام اینکه راه مردم رو ببندیم قانونی داره اسنپ برای اینجور مواقع

  24. سلام
    بعضی از مسافرا خیلی تاخیر دارن. بیش از 10 دقیقه میشه. وقتی هم باهاشون تماس میگیری عصبانی میشن. برای این موارد چکار کنیم؟.اینجوری که به ضرر راننده هست.

  25. متاسفانه مسافران متحرم احساس بر این دارن که راننده تنها سفر انها را رسانده و باقی روز را در خانه استراحت میکنن.ولی نمیدانند که با تاخیر در سوار شدن یا با سوار افراد اضافه، ماشینی که روزی ۲۰۰ کیلومتر را تاب می اورد را از پای در می اورد و راننده را ملزم به افتابه خرج لحیم کردن مونماید

  26. سلام، بنده تمام مطالب بالا را مطالعه نمودم،وخیلی مناسب و سازنده آموزش داده شده است.با تشکر از شما

  27. برای زیاد پیش اومده رسیدم به مبدا بعد به جای مسافر نون سنگک دادن که اینو ببرید طباخی …..در این لحظه تکلیف چیه ؟

  28. سلام در مبدأ مسافر ده دقیقه توقف کنیم و بعد از ده دقیقه مسافر سوار شد وکل مسیر مسافر 8دقیقه هست وان ده دقیقه ی در مبدأ منتظر رایگان باشه این بی انصافی نیست!!واگر مسافر کار واجب دارد خوب بهتر نیست که در وقت بهتر تقاضای اسنپ بفرمایند

    1. زنگ پشتی بانی بزن بورو قسمت پایین صفحت طرف چپش بزن پشتی بانی تماس بگیر بپرس

  29. کل زمان سفر مسافر 3دقیقه و کرایه 5000 تومن بعد ده دقیقه انتظار برای مسافر خیلی بی انصافیه

  30. سلام مطالب خوبی بود فقط در سفری که طول زمان آن کلا 5-6دقیقه است چرا بایستی تا ۱۰ دقیقه توقف رایگان باشد آیا در حق رانند اجحاف نشده

    1. ده دقیقه موندید اگه مسافر سوار شد باید ده دقیقه رو توقف بزنه،اگه آند بعد از ده دقیقه کنسل رو بزنین هزینه از اسنپ به شما اضافه میشه

  31. خیلی مسخرس ک 10دقیقه راننده باید منتظر بمونه،مگه راننده بیکاره،مسافری ک هنوز آماده نیست نباید سفر درخواست بده واگرهم درخواست داد طبیعیه ک بعد 5دقیقه باید مبلغ بیشتری بده واقعا برای این قانون مسخره وهمچنین قانون گذارهای مزخرفی ک اینو گذاشتن متاسفم😡

  32. گزینه توقف یا تعغیر سفر میزنیم بی مسافر اطلاع میدن مسافر رد میکنه چرا پیگیری نمیکنید

  33. اون تاکسی تلفنی هست که ورودی میگیره منتظر می مونه نه کرایه ۳۰ کیلومتر ببره ۲۰ تومن کرایه خوب بزنید ایراد نداره

  34. ۱۰ دقیقه برای سفری که از ابتدا تا انتهاش ۱۰ دقیقه باید طول بگه خیلی زیاده مخصوصا برای سفرهای کوتاه که کل سفر ۵ دقیقه اس
    لطفا انتظار برای حضور مسافر رو به پنج دقیقه کاهش بدید مسافر تا قبل از درخواست خودرو میتونه هرچه قدر دلش خواست تاخیر داشته باشه ولی وقتی درخواست داد باید آماده سوار شدن باشه

  35. سلام قم فرهنگ اسنپ روندارند ۱۰تومان کرایه میدند فکر میکنند ماشین باراننده خریدندکرایه قم خیلی پایینه

  36. مرا مسدود کردن علت مسدودی هم کد ۳۱ آیین نامه انضباطی است والا بخدا من هیچ کار ی نکردم

  37. سلام ممنون از اسنپ. ۱۰دقیقه انتظار خیلی بخصوص وقتی طرح تشویقی هس هر سفر ۱۰دقیقه صبر کرد اصن نمیشه طرح تشویقی رف

  38. با عرض سلام به خدمت دوستان در بعضی از سفرها میزان مسافت تا مبدا را مثلا 500 متر نشان می دهد ولی بعد از قبول سفر مسافت 2 کیلومتر می شود.

  39. زمانی که در مسیر حین سفر مقصد دوم و یا توقف داشته باشن بارها گزینه های پشتیبانی رو تیک زدیم ولی دریغ از حتی یکبار اضافه شدن کرایه از طرف پشتیبانی اسنپ😉😪

  40. مدت زمان انتظار برای رسیدن مسافر واقعا زیاده امیدوارم اسنپ این زمان رو ب حداقل برسونه و کاهش بده باید فکر راننده و استهلاک خودرو هم باشید. ممنون

  41. خواهشا به مسافر بفهمونید وقتی دیر میخوان بیان در مبدا بگن راننده ماشینو خاموش کنه حداقل هزینه تاخیر پیش کش

  42. عالیه ولی مسافرانی که سه تابچه دارندراچی کاربکنیم نمیشه گفت که زیادندونیاریکیش راوبیرون بزارش

    1. مسافر هم عجله داره هم کرایه تو جیبش نیست باید جلو عابر بدون توقف بایستی هم وسایل زیاد اندازه وانت داره تعداد هم بالا ناراضی هم هستن

  43. سلام تغییرات انجام شده خیلی خوبه اگه امکان داره یه زمان سنج هم تعبیه می کردید خیلی عالی میشد ممنون از عوامل اسنپ

    1. واقعا ده دقیقه انتظار برای رسیدن مسافر زیاده استهلاک زیادیم برای خودرو شامل میشه اسنپ آنلاین زمان منصفانه بین ۲ تا ۵ دقیقه نهایتا

    2. هر مسافر ده دقیقه
      ترافیک مسیر از طرف دیگه
      مسافت بالا ازیک طرف
      کرایه پاین از یکطرف دیگه
      واقعا عالیه هر کسی ناراحت باشه
      ناشکریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا