اخبار اسنپ‌باکس

ممنوعیت اسباب‌کشی بدون مجوز در ایام نوروز

در ایام نوروز، اسباب‌کشی فقط با مجوز پلیس امکان‌پذیر است.

بر اساس اعلام رئیس پلیس پایتخت، در ایام نوروز هرگونه اسباب‌کشی بدون مجوز و هماهنگی با کلانتری ممنوع است و درصورتی‌که فردی قصد نقل‌مکان داشته باشد، لازم است به کلانتری محل خود مراجعه کرده و تأییدیه و مجوز دریافت کند.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، در صورت‌ نگرفتن مجوز حمل بار در ایام نوروز، خودروی اسباب‌کشی و اثاثیه، اجازه تردد نداشته و تا زمان احراز، توقیف خواهند شد.

باتوجه‌به این ممنوعیت، کاربران راننده وانت و کامیونت اسنپ‌باکس باید توجه داشته باشند بدون مشاهده مجوز قانونی از هرگونه جابه‌جایی وسایل منازل و مغازه‌ها و… خودداری کنند. همچنین لازم است مجوز ارائه‌شده از طرف مشتری را به‌دقت بررسی کرده و پس از مشاهده مهر کلانتری و اطمینان از تطابق تاریخ و مقصد نوشته شده در مجوز با اطلاعات سفر در حال اجرا، سفر را انجام دهند.

این ممنوعیت تا پایان تعطیلات نوروزی و ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (12 دیدگاه)

  1. چندین بار در رابطه با کرایه ندادن مسافر گزارش کردم. پیگیری نشده.حداقل. یک جوابی هم نمیدهید. اصلاً چنین چیزی قبلا نگفتم

  2. چندین بار در رابطه با کرایه ندادن مسافر گزارش کردم. پیگیری نشده.حداقل. یک جوابی هم نمیدهید.

  3. سلام.من ۲۴ اسفند مسافری داشتم که هزینه سفرشو که مبلغ ۱۵۵ هزار تومان بود پرداخت نکردن.من همان روز قبل از پایان سفر به اسنپ تلفنی اعلام کردم و گفتن ثبت کردیم و گفتن بصورت تیکت هم اعلام کنم که من هم بصورت تیکت اعلام کردم الان با گذشت ۱۰ روز هنوز این حساب تسویه نشده.تا امروز ۶ بار تیکت زدم و پیگیری کردم ولی هنوز نتیجه نگرفتم من باید چکار میکردم که نکردم لطفن و خواهشن رسیدگی فرمایید.ممنون

  4. وقتی مسافر اس ام اس بانکی رو نشون میده و میگه به من مربوط نیست من پرداخت کردم و برای منم نمیاره که مسافر پرداخت کرده.من چیکار کنم؟تیکت هم زدم آخرش هیچی.مفت مفت داریم مسافر کیبریم اونم با این قیمتا

  5. سلام چرا هزینه لغو سفر از طرف مسافر رو پرداخت نمی‌کنید ولی راننده لغو کنه سه سوته۱۵۰۰جریمه میکنید

  6. در هر 30 سفری که من می روم متاسفانه یک سفر در عین واریزی از طرف مسافر و نمایش پیغام وجه نقد دریافت نکنید متاسفانه واریزی پس از پیاده شدن مسافر و اتمام سفر از طرف اسنپ به راننده پرداخت نمی شود. واحد محترم مالی در عین گذاشتن تیکت های فراوان فقط به جمله در دست بررسی است قناعت می نمایند و باعث شده رانندگان اصرار به پرداخت نقدی، کارت به کارت و یا در بعضی موارد لغو سفر برای جبران هزینه سفر پرداخت نشده از طرف اسنپ به حسابشان شوند که از نظر قانونی و شرعی صحیح نیست و باعث و بانی این خطا متاسفانه واحد مالی و نرم افزاری اسنپ و عدم اعتماد به رانندگان است

  7. بسیار ایده خوبی است . ممنون از این طرح که امنیت را بیش از پیش برقرار میکند . اگر راجع به مسافران خودرویی هم بیانیه ای صادر میشد که مسافران وسایل بزرگ مثل نردبان را با خودرو نمیتوان جا به جا کرد و خدا شاهد کج گذاشتم داخل کابین و سر و گردن خودم را از توی پله های نردبان عبور دادم که خواهرمون آخر شب بود به مشکل نخورند . سپاس از همراهی و دلگرمی شما

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا