ادامه همکاری با ناوگان اسنپباکس و بهرهمندی از تسهیلات و امکانات حضور در ناوگان، نیازمند کاملبودن مدارک کاربران موتورسوار و راننده اسنپباکس است. برای ایجاد سهولت و تسریع فرایند تکمیل مدارک، همه شما کاربران میتوانید مدارکتان شامل گواهینامه، کارت موتور و بیمهنامه شخص ثالث را از طریق اپلیکیشن ارسال کنید.
توجه داشته باشید برای دریافت سفرهای جابهجایی مسافر در سرویس اسنپباکس لازم است حتما تصویر گواهینامه موتور و بیمهنامهتان را از طریق اپلیکیشن ارسال کنید.
راهنمای ارسال مدارک از طریق اپلیکیشن اسنپباکس
ارسال مدارک از طریق اپلیکیشن موتورسوار و راننده اسنپباکس، سادهترین روش برای ارسال تصویر مدارک است. برای ارسال تصاویر مدارک از طریق اپلیکیشن راننده اسنپ لازم است جدیدترین نسخه اپلیکیشن را نصب کرده و مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.
۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده اسنپباکس، گوشه بالا سمت راست، روی تصویر پروفایلتان زده و سپس گزینه «ویرایش اطلاعات کاربری» را انتخاب کنید.
۲- در صفحهای که باز میشود گزینه «ویرایش یا بارگذاری گواهینامه» را انتخاب کنید.
۳-در صفحه ای که باز میشود، قوانین و مشخصات تصاویر قابلقبول،ذکر شده است. پس از مطالعه قوانین، میتوانید از گالری گوشیتان تصویر مدارک خواستهشده مطابق شرایط را بارگذاری کرده یا در همان لحظه توسط گوشی همراه از مدارکتان عکس گرفته و گزینه «عکسبرداری» را بزنید. سپس گزینه «ادامه» را زده و عکستان را ارسال کنید.
۴-پس از ارسال تصاویر مدارکتان، پیام «درخواستتان با موفقیت ثبت شد» دریافت میکنید.
نحوه اعلام نتیجه بررسی مدارک ارسالی
روند بررسی و تأیید مدارک حداکثر یک روز کاری به طول میانجامد. برای آگاهی از روند ارسال تصاویر، به بخش «پیامها» در اپلیکیشن بروید. درصورتیکه تصاویر مدارک را با موفقیت ارسال کرده باشید و از طرف کارشناسان پشتیبانی اسنپباکس تأیید شده باشند، پیام «مدارک شما با موفقیت ثبت شد» را دریافت میکنید.
سخن پایانی
تکمیل مدارک شناسایی برای کاربران موتورسوار و راننده اسنپباکس ضروری است و در صورت ناقصبودن ممکن است در روند همکاری با ناوگان اسنپ مشکلاتی ایجاد شود. با تکمیل و بهروزرسانی بهموقع مدارک خود، ما را در ارائه تسهیلات و خدمات بهتر یاری کنید.
سلام من اسنپ سواری داشتم الان وانت خریدم میخوام ثبت نام کنم میزنه حساب شما مسدود شده بعداً امتحان کنید الان چیکارکنم
دوست عزیز شما نیاز به تغییر کاربری دارید.لطفا مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
سلام،میخوام با خودرو اسنپ باکس کار کنم،لطفا راهنمایی کنید
دوست عزیز در صورت تمایل برای دریافت سفارشهای «کارباکس» به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهرتان مراجعه نمایید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
سلام ،اگر از مدارک موتور کارت موتور موجود نباشه میتونیم از برگه سبز موتور استفاده کنیم،چطوری؟
دوست عزیز شما می توانید به جای عکس کارت موتور عکس واضح از برگ سبز خود (به جای پشت و روی کارت در هردو قسمت عکس روی برگ سبز) را ارسال نمایید.
سلام خسته نباشیدمن میخوام اسنپ کارخودموفعال کنم لطفاراهنماییم کنیدممنون
دوست عزیز در صورت تمایل برای دریافت سفارشهای «کارباکس» به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهرتان مراجعه نمایید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
سلام بنده یک هفته است که موتورمو وکالتی فروختم ماشین خریدم هرکاری میکنم این حذف بشه اونو نصب کنم نمیشه دقیقا یک هفته هر کاری کردم نشد
دوست عزیز شما نیاز به تغییر کاربری دارید.لطفا مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/