تی‌وی اسنپ

تی‌وی اسنپ؛ ما برگشتیم!

لیگ نوروزی

بعد از حدود ۲ سال دوباره با تی‌وی اسنپ برگشتیم.

در فصل جدید تی‌وی اسنپ آیتم‌های متنوع و مفصلی خواهیم داشت. از برنامه‌ها و مسابقات باشگاه خواهیم گفت و با مدیران اسنپ درباره دغدغه های شما صحبت خواهیم کرد.

برنامه‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز دیگه‌ای هم داریم که مطمئنا نظر شما رو جلب خواهند کرد.

در قسمت اول فصل جدید درباره تغییرات لیگ رانندگان اسنپ و اضافه شدن چند استان جدید به این لیگ صحبت کردیم.

راستی در فصل جدید، هر کدام از شما می‌توانید خبرنگار افتخاری تی‌وی اسنپ در شهر خودتان باشید و تصاویر، خاطره یا ویدئو مناسبت‌های خاص را به شماره‌ای که در تی‌وی اعلام می‌شود در تلگرام ارسال کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۵۱ دیدگاه)

  1. لطفا” یک پایگاهی برای شنیدن مسائل رانندگان در باره مسافر ها و خودتان نیز مهیا بفرمائید ، با تشکر

  2. با سلام خیلی عالی میشه اگه در مورد تمام بخشهایی اسنپ راهنمایی کنید ممنون میشم

  3. با سلام و تقدیم احترام
    لطفا کاری کنید که نظرات و همفکری رانندگان برای همدیگر قابل مشاهده باشد…
    نظرات ارزشمند باعث پویایی این جمعیت بزرگ خواهد شد.
    اگر بتوانیم اعتمادی دوطرفه ایجاد کنیم، تغییراتی عظیم حتی در سطح مدیریت کشوری ایجاد خواهید کرد. چه بسا مدیران ارشد و وزیران از نحوه تعامل ما رانندگان و شما مدیران ارزشمند اسنپ که بعد از خدا ، راهکاری برای روزی رسانی و احترام و آرامش در ایران عزیزمان ایجاد کرده اید الگو بگیرند.🥰🙏🌷

  4. باتشکر از برتامه اسنپ تی وی و خبرای جدیدش
    ولی متاسفانه تشویقی های اسنپ خیلی دیر به دیر برای رانندگان اعمال میشه!!!

  5. سلام در مورد تعویض خودرو های اسنپ و دادن بنزین به رانندگان فعال در ناوگان صحبت کنید.

  6. با سلام،چرا برنامه اسنپ رانندگان در گوشی من گزینه سفر استانی رو نداره با توجه به عملکرد فعال اینجانب؟رانندگان جدید این گزینه رو دارند و من که قدیمی اسنپ هستم ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید منتظر جواب شما هستم…ممنون

  7. سلام یکی از محدودیت های اسنپ ارتباط یک طرفه هست .برای من در قسمت پیام‌ها پیامی گذاشته شده که مسافر ادعای بوی نامطبوع در خودرو سرویس اکوپلاس کرده. حالا من میخوام از خودم در قبال این ادعا دفاع کنم ولی هیچ گزینه ای نیست که بتوان توضیح داد.حتی تماس با پشتیبانی هم صرفا تلفن گویا هست.حالا اگر مسافر آدم بی غرضی نبوده و یا اینکه احتمالا تو ترافیک هوای آلوده به داخل خودرو آمده و….این در شرایطی هست که خودرو من مدل بالا (اچ سی کراس دانگ فنگ)هست و همیشه تمیز و مرتب هست و قابل مقایسه با پرایدهای فرسوده اسنپ نیست. در انتهای پیام هم نوشتید که سرویس اکو پلاس شما در صورت تکرار لغو می‌شود. این آخر بی انصافی و قدر نشناسی هست و باعث دلسردی من شدین .

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00